Concertaankondigingen

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.225
10.657
Periphery staat in de agenda. Vraag me af of 013 niet wat te groot voor ze is.
Staat nu ook officieel op de site van 013. Nog geen voorprogramma bij genoemd helaas. Wel een zeer schappelijke prijs met 29 euro per kaartje. Kan je het bijna niet voor laten schieten eigenlijk.
 
  • Leuk
Waarderingen: superginger

Nelios

Dagopener
16 aug 2022
583
428
Simple Plan ook naar Antwerpen (de Roma), met support van Mayday Parade en State Champs.
7 februari 2024, kaartverkoop 8 augustus.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.467
4.642
Simple Plan ook naar Antwerpen (de Roma), met support van Mayday Parade en State Champs.
7 februari 2024, kaartverkoop 8 augustus.
heel vette affiche, heb mijn twijfels bij de zaal, ik denk dat dit meer kaarten kan verkopen
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.744
1.902
Ik zou het niet erg vinden.
Topic heet "Concert Aankondigingen" toch.
Je kan wel weer een nieuw topic opstarten echter worden veel geruchten ook besproken in bv het RW of PP topic. Dan haal je daar ook de fun weg zeg maar......
En Mbt tot McCartney gaat de info nu zover dat er ook data aankomen voor Europa en Amerika....
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.656
11.471
Dit topic is snel verworden van aankondigingen tot het 'vage geruchten topic'. Dave, kom er maar in met wat echte aankondigingen! (graag nog meer shows van The Haunted Youth aangezien alles in het najaar al uitverkocht is).
Ik kom later vandaag met het gebruikelijke lijstje. Er wordt echt drie keer niks aangekondigd... In ieder geval, geen The Haunted Youth, maar ik heb even gekeken en Paradiso is nog niet uitverkocht. Daar zit je 'zo' vanuit Rotterdam.
 
  • Wow
Waarderingen: Joslittel

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.225
10.657
Ik kom later vandaag met het gebruikelijke lijstje. Er wordt echt drie keer niks aangekondigd... In ieder geval, geen The Haunted Youth, maar ik heb even gekeken en Paradiso is nog niet uitverkocht. Daar zit je 'zo' vanuit Rotterdam.
Ik vind het sowieso nog weinig vaart lopen met shows voor het najaar en voorjaar. Misschien het resultaat van het feit dat toeren steeds duurderd wordt en er daarom minder tours opgezet worden? Valt me bij de meeste podia ook op dat het programma meer en meer gedomineerd wordt door coverbands. Kijk nu even naar de agenda van De Boerderij en in 2024 staan nu 8 concerten waarvan 7 coverbands (Fleetwood Mac, pink Floyd, Abba, Rock Paerty of The Year, Eagles, Kate Bush en Rush) en één originele band waarvan zelfs dat dubieus is (CCC inc).
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.656
11.471
Ik vind het sowieso nog weinig vaart lopen met shows voor het najaar en voorjaar. Misschien het resultaat van het feit dat toeren steeds duurderd wordt en er daarom minder tours opgezet worden? Valt me bij de meeste podia ook op dat het programma meer en meer gedomineerd wordt door coverbands. Kijk nu even naar de agenda van De Boerderij en in 2024 staan nu 8 concerten waarvan 7 coverbands (Fleetwood Mac, pink Floyd, Abba, Rock Paerty of The Year, Eagles, Kate Bush en Rush) en één originele band waarvan zelfs dat dubieus is (CCC inc).
Hé, sinds wanneer zijn die shows erbij gekomen? Miste er nog een paar blijkbaar. Maar nee, klopt redelijk, al vind ik het nog aardig wat. Voor mijn gevoel worden er niet zoveel tours minder gehouden dan voorheen, alleen het moment van aankondigingen ligt anders. In september gaat het waarschijnlijk weer los voor volgend jaar. Moet er wel bij zeggen dat ik omkom in interesses voor shows in het najaar, dus heb er zelf niet veel last van.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.656
11.471
Nou, daar gaan we dan met de waslijst.

I Built the Sky komt ook mee met Decapitated, Caligula's Horse en Brand of Sacrifice naar Doornroosje (16 augustus). Ik snap dit pakketje echt niet meer.
The Moon is support bij Schedule 1 in Little Devil (15 september).
Delain ook op 19 januari naar de Pul en 2 februari naar de Nieuwe Nor. Verkoop 2 augustus 11.00, VVK 1 augustus 11.00 (zelfde geldt voor P60).
Any Given Day op 4 februari naar Willemeen. Tickets zijn al in de verkoop.
Mayday Parade en State Champs zijn support bij Simple Plan in 013 (5 februari).
Beyond the Black op 14 april naar Patronaat. Verkoop 2 augustus 11.00. De link is wel weer offline, maar staat wel al op de site van Beyond the Black. Edit: Link is weer online en de verkoop staat nu voor 8 november 10.00 gepland. Da's knap, aangezien BtB Patronaat al heeft aangekondigd met de verkoop van augustus.

Voor België:
Als het goed is, is er 1 augustus 10.00 een VVK voor Simple Plan, Mayday Parade en State Champs.
Beyond the Black op 26 april naar Trix. Verkoop 17 augustus 11.00.
 
Laatst bewerkt:

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.225
10.657
Any Given Day op 4 februari naar Willemeen. Tickets zijn al in de verkoop.
Deze kwam ik laatst ook al tegen! Verbaast mij enorm dat ze in zo'n kleine zaal staan na de zegetocht op Graspop. Hoop daarom op nog een tweede datum in NL maar voorlopig nog geen zicht op.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.266
7.585
Deze kwam ik laatst ook al tegen! Verbaast mij enorm dat ze in zo'n kleine zaal staan na de zegetocht op Graspop. Hoop daarom op nog een tweede datum in NL maar voorlopig nog geen zicht op.
Ik hoop met je mee! Die show op Graspop was fantastisch inderdaad.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.644
897
Ja klopt hoor. Een vage geruchten topic opstarten lijkt me ook weer een brug te ver.
Ik zou het niet erg vinden.
Topic heet "Concert Aankondigingen" toch.

Ik zou er ook niks op tegen hebben dat we een apart topic maken voor geruchten en berichten die verschijnen op (social) media, zonder dat het al concrete aankondigingen zijn.

Ergens vind ik het ook wat respectloos naar @wenteldave toe, die steeds gestructureerde posts opmaakt van de concrete concertaankondigingen, om wat heen en weer te discussiëren over 'mogelijkse' concerten die er zouden kunnen komen.
 

Bassie78

Dagopener
23 okt 2017
515
295
Paul McCartney heeft zojuist 6 shows in Australië aangekondigd, van 18 oktober t/m 4 november
Paul has announced that his phenomenal GOT BACK Tour will be coming to Australia later this year, kicking off in Adelaide on October 18th. This marks a return to the city where The Beatles made history in 1964. From there, the tour will travel across the country, making stops in Melbourne, Sydney, and Brisbane. For the first time, the tour will also include shows in Newcastle and the Gold Coast.


Verwacht Europa volgend jaar voorjaar/zomer?
 
  • Leuk
Waarderingen: Raoul en PJ

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.744
1.902
Paul McCartney heeft zojuist 6 shows in Australië aangekondigd, van 18 oktober t/m 4 november
Dat viel te verwachten. Grote kans voor Europa volgend jaar aangezien zijn laatste leg voor Glastonbury door Amerika was...
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.413
1.091
Dit topic is snel verworden van aankondigingen tot het 'vage geruchten topic'. Dave, kom er maar in met wat echte aankondigingen! (graag nog meer shows van The Haunted Youth aangezien alles in het najaar al uitverkocht is).
Moet ik ze op LL dan maar gaan kijken Jos?
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.413
1.091
Dat kan ik je zeker aanraden ja! Twijfelde je daar dan nog over? Lees graag het verslag
Nee, niet meer. Je had me in een eerder stadium al enthousiast gemaakt. Daarna meer gaan luisteren. Al zijn er volgens mij ook wat nummers die ze live spelen die nog niet op spotify staan.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Gebruikers die dit onderwerp bekijken