Concertaankondigingen

Voltage Avenue op 8 september naar de Kroepoekfabriek. Tickets zijn al in de verkoop.
Schedule 1 op 15 september naar Little Devil. Verkoop 31 juli 12.00.
Whores. en Venus Twins ook op 20 september naar dB's. Tickets zijn al in de verkoop.
Anton O'Donnell is support bij AJ Plug in de Kroepoekfabriek (23 september).
Astrosaur en OATS ook op 3 oktober naar Merleyn. Tickets zijn al in de verkoop.
Ralph van Raat (Speelt Keith Jarrets The Köln Concert) op 15 oktober naar Paradiso. Tickets zijn al in de verkoop.
Bad Nerves en Traumahelikopter op 18 oktober naar Burgerweeshuis. Tickets zijn al in de verkoop.
Silverbacks is support bij The Sonics in Paard (19 oktober).
Jockstrap op 9 november naar Paradiso. Tickets zijn al in de verkoop.
WITCH op 10 november naar Markt Centraal (Amsterdam) en 11 november naar BIRD. Tickets zijn al in de verkoop.
Ultimate Eagles ook op 23 november naar de Bosuil. Tickets zijn al in de verkoop.
Harp Twins ft. The Volfgang Twins op 13 februari naar Willemeen. Tickets zijn al in de verkoop.
Noah Kahan op 25 februari naar AFAS Live. Verkoop 4 augustus 10.00, VVK 2 augustus 10.00.
JP Saxe op 8 februari naar de Melkweg. Verkoop 25 augustus 10.00.
Whitney - Queen of the Night ook op 16 mei naar het Toon Hermans Theater (Sittard). Tickets zijn al in de verkoop.

Voor België:
Whores. en Venus Twins op 10 september naar Trix en 24 september naar Belvedere. Tickets zijn al in de verkoop.
Ben Barnes op 24 september naar La Madeleine. Tickets zijn al in de verkoop.
Jockstrap op 10 november naar Le Grand Salon. Tickets zijn al in de verkoop.
Noah Kahan op 26 februari naar Vorst Nationaal. Verkoop 4 augustus 10.00, VVK 2 augustus 10.00.

------------------------------------------------------------------
En dan nog even dit. Zag een bericht van een podcast voorbijkomen, waar Dave Matthews te gast was. Ik vind deze tekst hoopvol, maar weet niet of 't betrekking heeft op de Dave Matthews Band. Podcast is te verschrikkelijk om überhaupt naar te luisteren, maar wellicht dus binnenkort een aankondiging van ze!

Wat geruchten welke net opdoemen op het Springsteen forum mbt Stones en Paul McCartney.

Rolling Stones and Paul McCartney Touring in 2024 :)

Lots of clues on the Australian tour (Paul McCartney on Frontier Touring)

Frontier Touring has left traces all over their social media feeds since early Sunday morning (July 30).

The clues revolve around a series of posts with a blue sky background, one of which includes the lyrics “Got to get you into my life” – a nod to the penultimate song on Revolver, written and sung by McCartney. The posts link to one page on Frontier’s website with the snail “got back”. The same blue sky appears on McCartney’s social media and links to the artist’s mailing list.

Gm9FyeN.png

En nu we toch bezig zijn hier.
Roger Waters geeft in oktober vooralsnog 3 concerten in Londen met het album Dark Side of the Moon. Tickets zijn al in de verkoop. Daarna pakt hij zijn huidige tour weer op maar wil met Dark Side opnieuw gaan touren zo geeft hij aan.

• Leuk
Waarderingen: Everyknight
En nu we toch bezig zijn hier.
Roger Waters geeft in oktober vooralsnog 3 concerten in Londen met het album Dark Side of the Moon. Tickets zijn al in de verkoop. Daarna pakt hij zijn huidige tour weer op maar wil met Dark Side opnieuw gaan touren zo geeft hij aan.
Ik gun Roger een fijn pensioen.

Ik gun Roger een fijn pensioen.
Ik ook. Jammer dat zijn concerten vol zitten met politieke statements. Ik wil er geen discussie over starten. Muzikaal gezien is het nog van grote klasse. Goede band en visuals tijdens zijn huidige tour maar zoals gezegd mag hii zijn politieke mening van mij achterwege laten. Dark Side of the Moon is natuurlijk een fantastisch album, wat je ook van Roger vindt.

Ik ook. Jammer dat zijn concerten vol zitten met politieke statements. Ik wil er geen discussie over starten. Muzikaal gezien is het nog van grote klasse. Goede band en visuals tijdens zijn huidige tour maar zoals gezegd mag hii zijn politieke mening van mij achterwege laten. Dark Side of the Moon is natuurlijk een fantastisch album, wat je ook van Roger vindt.
Ik kan juist wel genieten van zijn politieke opvattingen, maar daar bezoek ik geen concerten voor. Je kunt als solo PF artiest met allemaal gastmuzikanten niet ellenlang blijven doortouren, vind ik. Gilmour heb ik meer van genoten (stem van Waters vind ik dan ook bloedirritant, ook bij PF), maar ook daar zit een houdbaarheidsdatum op. Zo'n Mason die met een kleinschalige productie rondtourt, vind ik eigenlijk veel passender. Waters is solo geen PF, Gilmour ook niet.

• Leuk
Waarderingen: Timmetje
Ik kan juist wel genieten van zijn politieke opvattingen, maar daar bezoek ik geen concerten voor. Je kunt als solo PF artiest met allemaal gastmuzikanten niet ellenlang blijven doortouren, vind ik. Gilmour heb ik meer van genoten (stem van Waters vind ik dan ook bloedirritant, ook bij PF), maar ook daar zit een houdbaarheidsdatum op. Zo'n Mason die met een kleinschalige productie rondtourt, vind ik eigenlijk veel passender. Waters is solo geen PF, Gilmour ook niet.
Gilmour zou ik nog wel graag eens willen zien, in de juiste setting.
Vorige keer gemist in Tienen.

Dit topic is snel verworden van aankondigingen tot het 'vage geruchten topic'. Dave, kom er maar in met wat echte aankondigingen! (graag nog meer shows van The Haunted Youth aangezien alles in het najaar al uitverkocht is).

• Leuk
Waarderingen: wenteldave en Lion
Dit topic is snel verworden van aankondigingen tot het 'vage geruchten topic'. Dave, kom er maar in met wat echte aankondigingen! (graag nog meer shows van The Haunted Youth aangezien alles in het najaar al uitverkocht is).
Ja ,ik snap t.... soms zijn er wat dingen die voor sommige interessant zijn om te delen maar in welk topic plaats je het dan...Enfin, Dave doe je ding.......

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
Ja ,ik snap t.... soms zijn er wat dingen die voor sommige interessant zijn om te delen maar in welk topic plaats je het dan...Enfin, Dave doe je ding.......
Ja klopt hoor. Een vage geruchten topic opstarten lijkt me ook weer een brug te ver.

• Leuk
Waarderingen: PJ

Users who are viewing this thread