Concertaankondigingen

Potverdorie Rolo Tomassi en The Fall of Troy is wel echt een mokerheerlijke line-up. Ben die avond al bij Converge helaas 😭
Ik heb dus niks met TFOT (die stem...) en '68, wat het wat vervelende maakt om daar alleen een ticket voor te kopen. Is volgens mij ook al even bekend, maar denk maar niet dat je de Baroeggangers daar iets over hoort zeggen ;) Trouwens, het is niet dat Converge geen avondje genieten wordt, zeker met drie voorprogramma's.

Ik heb dus niks met TFOT (die stem...) en '68, wat het wat vervelende maakt om daar alleen een ticket voor te kopen. Is volgens mij ook al even bekend, maar denk maar niet dat je de Baroeggangers daar iets over hoort zeggen ;) Trouwens, het is niet dat Converge geen avondje genieten wordt, zeker met drie voorprogramma's.
Als Converge nu gewoon wat minder voorprogramma's had gehad dan kon ik misschien op tijd in bed liggen om de volgende dag voor dag en dauw richting Lowlands te gaan

• Leuk
Waarderingen: wenteldave
Haha excuus. Ik had mijn blijdschap al wel in kleiner gezelschap gedeeld. Maar wist niet wat ik zag toen ik hen opeens daar als voorprogramma zag staan joh. Dacht dat die te groot waren voor Baroeg, laat staan als voorprogramma. Daar ben ik dus zeker bij!

• Leuk
Waarderingen: wenteldave
Dat is zeker waar, Converge mag er ook wezen!

Haha excuus. Ik had mijn blijdschap al wel in kleiner gezelschap gedeeld. Maar wist niet wat ik zag toen ik hen opeens daar als voorprogramma zag staan joh. Dacht dat die te groot waren voor Baroeg, laat staan als voorprogramma. Daar ben ik dus zeker bij!
Die show in Willem Twee van begin dit jaar verkocht wellicht toch niet super. Had wel gedacht dat die groter waren dan TFOT.

Kan jij trouwens niet iets aan de aankondigingen van Baroeg doen, intern doorgeven ofzo? Dat dat gewoon wijdverspreid gedeeld wordt. 't Is dat ik soms de website check, maar anders mis je, in principe, bijna alles :)

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
Die show in Willem Twee van begin dit jaar verkocht wellicht toch niet super. Had wel gedacht dat die groter waren dan TFOT.

Kan jij trouwens niet iets aan de aankondigingen van Baroeg doen, intern doorgeven ofzo? Dat dat gewoon wijdverspreid gedeeld wordt. 't Is dat ik soms de website check, maar anders mis je, in principe, bijna alles :)
Ja kan ik zeker doen als ik denk dat er liefhebbers voor zijn hier!

• Leuk
Waarderingen: MarcoReusel en JK79
Magere vrijdag...

Bobby Would is support bij Protomartyr in Paradiso en de Effenaar. Bij die eerste komt ook Kiwi Jr mee (7 en 14 augustus).
Amara Diabate is support bij Etran de L'Aïr in Ekko (1 september).
Get Some, Ammo en This Is Not Yours zijn support bij Worst in Volt (30 september).
Wildman is niet in Burgerweeshuis, maar in Walhalla (6 oktober).
emir taha op 13 oktober naar de Melkweg. Verkoop 28 juli 10.00.
Hiigo op 22 oktober naar Gigant. Entree is gratis.
Leftfield op 3 november met een extra show naar Paradiso. Tickets zijn al in de verkoop.
The Orginals op 10 november naar de Groene Engel. Tickets zijn al in de verkoop.
Amarok op 23 november naar Grenswerk. Tickets zijn al in de verkoop.
Jayh Jawson op 27 november naar AFAS Live. Verkoop 28 juli 12.00.
Blanks op 3 december naar Paradiso. Tickets zijn al in de verkoop.
Stahlzeit met een extra show op 3 december naar de Bosuil. Tickets zijn al in de verkoop.
Joker Out op 6 december naar de Melkweg. Verkoop 26 juli 10.00.
ISE komt mee met Portland en Isaac Roux naar de Bosuil (21 december).
Apashe (Live) op 3 februari naar de Melkweg. Verkoop 6 september 11.00.

Laatst bewerkt:
362220874_676909201133175_6793898046159313037_n.jpg

Ik kwam dit toevallig tegen, dus zet het maar even hier.
Zouden andere artiesten wel eens een voorbeeld mogen aan nemen, in plaats van al die exuberante ticketprijzen voor de beste plaatsen.
Waar uiteraard voor een groot stuk de LiveNation's van deze wereld de grootste boosdoeners zijn.

• Leuk
  • Winning
Waarderingen: mees, JK79 en Joslittel
De show van Floor Jansen in OLT Caprera wordt ingehaald op 6 juli. Er is nu een middag- en een avondshow (8 juli).
Empress Black Omolo in Rapa Nui is verplaatst naar 17 september (23 juli).
Jim Keller op 24 september naar Tivoli. Tickets zijn al in de verkoop.
Matt Corby ook op 1 oktober naar LantarenVenster. Verkoop 26 juli 10.00.
Twelve Bar Blues Band op 1 oktober naar P3. Tickets zijn al in de verkoop.
As Friends Rust en Don't Sleep op 7 oktober naar Willemeen. Tickets zijn al in de verkoop.
World Peace en XIAO op 30 oktober naar OCCII. Tickets zijn al in de verkoop.
Årabrot, Jaye Jayle en Karin Park op 4 november naar het Stroomhuis. Verkoop 26 juli 12.00. Heel vet! Karin Park dus met twee optredens. Nieuwe singles van Årabrot zijn sowieso veelbelovend en de nieuwe van JJ klinkt ook aardig. Prima avondje zo.
Fox Stevenson met een extra show op 9 november naar de Melkweg. Verkoop 27 juli 12.00.
Superlove is support bij Hot Milk in Hall of Fame (10 november).
Cyan Kicks is support bij Smash Into Pieces in de Bosuil (19 november).
Daniel Brooke is support bij Pene Corrida in Gebouw-T (25 november).
Flavium en Lefthand Freddy op 16 februari naar Neushoorn. Tickets zijn al in de verkoop.

Voor België:
World Peace en XIAO op 24 oktober naar Jongerencentrum Bouckenborgh. Tickets zijn al in de verkoop.

En een update van de agenda der agenda's:

362220874_676909201133175_6793898046159313037_n.jpg

Ik kwam dit toevallig tegen, dus zet het maar even hier.
Zouden andere artiesten wel eens een voorbeeld mogen aan nemen, in plaats van al die exuberante ticketprijzen voor de beste plaatsen.
Waar uiteraard voor een groot stuk de LiveNation's van deze wereld de grootste boosdoeners zijn.
Mooi, als hij dan ook nog eens in NL zou willen optreden. Dat wordt wel weer eens tijd!!!!

• Geweldig
Waarderingen: slyke
polaris toegevoegd aan de While she sleeps & bury tomorrow tour
28 september AB brussel
29 september 013 tillburg
holy shit wat vet!
3 bands waar ik fan van ben in 1 avond, kan niet beter
vooral na Polaris helaas gemist te moeten hebben op Graspop. Echt heel blij mee!
Polaris is misschien zelfs degene van de 3 waar ik het meest naar uit kijk nu

• Leuk
Waarderingen: MarcoReusel
holy shit wat vet!
3 bands waar ik fan van ben in 1 avond, kan niet beter
vooral na Polaris helaas gemist te moeten hebben op Graspop. Echt heel blij mee!
Polaris is misschien zelfs degene van de 3 waar ik het meest naar uit kijk nu
moet eerlijk zijn dat ik hun album van 2020 niet meteen heel speciaal vond ben ik wel nog altijd grote fan van hun ep en van 'the mortal coil' hun doorbraak album.

• Leuk
Waarderingen: MarcoReusel en Loek123
Nieuw album , nieuwe tour en gewoon weer in dynamo eindhoven.😝
#movements

Bijlagen

• Screenshot_20230725_083345_Gallery.jpg
    Screenshot_20230725_083345_Gallery.jpg
    331,3 KB · Weergaven: 25
Tja, dit maakt het voor mij juist duidelijker dat het de artiesten zijn die uiteindelijk bepalen hoe en voor hoeveel geld de kaarten worden verkocht.

En "cheap seats" is sowieso relatief, ik raad je aan eens te kijken hoeveel die zogenaamde cheap seats bij Billy Joel's maandelijkse concerten in Madison Square Garden kosten.

Benieuwd wanneer de nieuwe plaat komt. Verwacht wel rond die tijd met een grotere clubtour? De laatste keer dat ik ze zag was in ieder geval al een voorbode dat ze compleet anders gaan klinken.

Edit: diezelfde dag, 8 september dus
Vera kondigt inderdaad zelf de show aan als album-release show.

Tante Joke Karaoke Band op 25 augustus naar Tivoli. Tickets zijn al in de verkoop.
Lambini Girls is suppoort bij Gilla Band in Ekko (2 september).
Roel van Molls Kiss Kiss Goodbye ft. Millstreet op 5 september naar Patronaat. Verkoop 27 juli 12.00.
Jan Douwe Kroeske, Nick Lowe, Alain Johannes & Iron Jinn en Anneke van Giersbergen op 12 september naar PHIL. Tickets zijn al in de verkoop.
BUNT. op 17 september naar Tolhuistuin. Verkoop 28 juli 10.00.
Joe Henry op 19 september naar het Zonnehuis. Tickets zijn al in de verkoop.
De Nederlandse Bachvereniging & Bojan Čičić met een theatertour: 28 september TAQA Theater De Vest (Alkmaar), 29 Zeeuwse Concertzaal (Middelburg), 30 De Vereeniging, 1 oktober De Oosterpoort, 3 Grote Kerk Naarden, 4 Tivoli, 5 Muziekgebouw Eindhoven, 6 Muziekgebouw aan 't IJ en 7 Theater De Lievekamp (Oss). Tickets zijn al in de verkoop.
Boss Capone & Patsy, The Upsessions en The Judge Dread Memorial op 8 oktober naar P60. Tickets zijn al in de verkoop.
Rotterdam/Trondheim Collective op 20 oktober naar Willem Twee. Tickets zijn al in de verkoop.
Paris Texas op 23 oktober naar Bitterzoet. Verkoop 26 juli 10.00.
Yellofox op 2 november naar Paard. Tickets zijn al in de verkoop.
MARCH op 4 november naar Mezz. Tickets zijn al in de verkoop.
Nourished by Time op 12 november naar Paradiso. Verkoop 27 juli 10.00.
Solomon en Habitants op 16 november naar de Nieuwe Nor. Verkoop 28 juli 10.00.
Nnelg op 17 november naar Tolhuistuin. Verkoop 26 juli 10.00.
The Scratch op 24 november naar de Oosterpoort. Verkoop 11 augustus 10.00.
Will Worden is support bij Nick Waterhouse in Patronaat (30 november).
Starman ook op 12 januari naar Bibelot. Tickets zijn al in de verkoop.
Normandie op 14 februari naar Patronaat. Verkoop 1 september 11.00.
Buster Shuffle op 1 maart naar Bitterzoet. Verkoop 26 juli 10.00.
Zoë Tauran dus met een clubtour: 1 maart Annabel, 7 Doornroosje, 8 De Oosterpoort, 14 Hedon, 22 013 en 23 Tivoli. Verkoop 28 juli 10.00, VVK 26 juli 10.00.

Voor België:
Zoë Tauran op 29 maart naar Trix. Verkoop 28 juli 10.00, VVK 26 juli 10.00.

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Black Lies

Users who are viewing this thread