Concertaankondigingen

Hij is er weer: Lewis Capaldi komt met zijn hartstochtelijke meezingnummers dit keer naar Ziggo Dome. Zaterdag 25 februari 2023 brengt hij zijn Broken By Desire to be Heavenly Sent Tour naar Amsterdam. Kaartverkoop begint vrijdag 28 oktober om 10:00 uur. MOJO Weekly abonnees kunnen in een presale al eerder kaarten bestellen. Meer info via mojo.nl/lewiscapaldi

Hij staat bekend om zijn ‘echtheid’ en humoristische kant en daarnaast, tegenstrijdig maar waar, zijn emotionele en persoonlijke songteksten. Zijn laatste comeback ‘Forget Me’ komt met een knaller binnen op nummer 1 in het Verenigd Koninkrijk. De eerste release van de Schotse zanger en songwriter in drie jaar is ook meteen zijn derde nummer dat op nummer 1 komt, na ‘Someone You Loved’ en ‘Before You Go’. Een hitmachine met een enorm krachtige stem om, vooral live, niet te missen!
Volgens een insider zijn deze datums van Capaldi er vandaag nog uitgegaan om ze niet te laten clashen met die van Taylor Swift op vrijdag. Die heeft vrijdag dus het alleenrecht. En donderdag zou dan dus voor Motley Crue zijn aldus efestivals...

🆕
Pink Floyd-fans opgelet! Roger Waters voegt nog extra show toe. Waters komt, naast 4 en 6 april, ook 7 april 2023 naar Ziggo Dome met zijn This Is Not A Drill Tour.
🎫
De ticketverkoop start vrijdag 21 oktober om 10:00 via: https://bit.ly/RogerWaters23-FB

• Leuk
Waarderingen: PJ, @Marc en wenteldave
DeWolff op 3 februari naar de Effenaar. Verkoop 26 oktober 9.00.
Tramhaus op 26 mei naar de Effenaar. Verkoop 3 november 10.00.
Rondé op 6 april naar de Effenaar. Verkoop 28 oktober 10.00.
Tribute to Jimi Hendrix op 1 december naar Patronaat. Verkoop zo om 17.00.
Savine op 17 februari naar Patronaat. Verkoop 20 oktober 12.00.
Alborosie op 28 november naar de Oosterpoort. Verkoop 25 oktober 10.00.
RY X op 26 maart naar de Oosterpoort. Verkoop 28 oktober 10.00.
Joe Buck op 22 maart naar de Oosterpoort. Verkoop 28 oktober 10.00.
Warhaus op 30 maart naar de Oosterpoort. Verkoop 21 oktober 10.00.
ARON op 31 maart naar Tolhuistuin. Verkoop 21 oktober 11.00.
Bongloard en Kalaalit Nunaat op 5 november naar Door. Tickets zijn al in de verkoop.
Hotel Lux op 2 februari naar Paradiso. Tickets zijn al in de verkoop.

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Black Lies
had ik niet verwacht, dacht dat iedereen zo ver mogelijk wou weg blijven van alles wat nog maar met blood for blood te maken heeft. lijkt me een mogelijke ieperfest headliner
Zolang het zonder “Buddah” is, zou het een prachtige comeback zijn. Biohazard ook al in de originele bezetting.

De tour van Swift is blijkbaar geregeld door AEG. Ik ken dat niet maar in ieder geval is hij niet in elkaar gezet door Live Nation. Geen idee of dat ook van invloed is op de locaties waar ze speelt maar zou me dat wel kunnen voorstellen... Wilde het hier toch even melden...

Blijkbaar regelen die oa ook die BST concerten in Hyde Park. Dus in de UK is de verwachting dat ze daar zal staan.

De tour van Swift is blijkbaar geregeld door AEG. Ik ken dat niet maar in ieder geval is hij niet in elkaar gezet door Live Nation. Geen idee of dat ook van invloed is op de locaties waar ze speelt maar zou me dat wel kunnen voorstellen... Wilde het hier toch even melden...
AEG, dat zijn de mensen achter Coachella etc. Gaat wat moeilijk worden om haar op een LN-event te zien deze zomer, denk ik dan. Stadions lijken me heel wezenlijk.

• Leuk
Waarderingen: PJ
John Scofield op 7 maart naar LantarenVenster. Tickets zijn al in de verkoop.
Young Fathers op 21 februari naar Paradiso. Verkoop 21 oktober 11.00.
Old Sea Brigade op 8 februari naar Paradiso. Verkoop 21 oktober 11.00.
Clubtour Warhaus. 17 maart Hedon, 20 maart AB, 23 maart Effenaar, 24 maart Muziekgieterij Maastricht, 25 maart de Roma, 30 maart Oosterpoort, 31 mei Doornroosje, 1 april Paradiso, 2 april Maassilo.
Cengiz Öskan op 27 mei naar Tivoli. Tickets zijn al in de verkoop.
Prins S. en de Geit op 22 april naar de Effenaar. Verkoop 28 oktober 10.00. Clubtour?
You Me at Six en The Hunna op 23 februari naar de Melkweg. Verkoop 26 oktober 10.00.
Litzberg met wat shows: 1 maart Tivoli, 2 maart Paradiso, 12 maart So What! (Gouda), 18 maart De Piek (Vlissingen).

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Black Lies
John Scofield op 7 maart naar LantarenVenster. Tickets zijn al in de verkoop.
Young Fathers op 21 februari naar Paradiso. Verkoop 21 oktober 11.00.
Old Sea Brigade op 8 februari naar Paradiso. Verkoop 21 oktober 11.00.
Clubtour Warhaus. 17 maart Hedon, 20 maart AB, 23 maart Effenaar, 24 maart Muziekgieterij Maastricht, 25 maart de Roma, 30 maart Oosterpoort, 31 mei Doornroosje, 1 april Paradiso, 2 april Maassilo.
Cengiz Öskan op 27 mei naar Tivoli. Tickets zijn al in de verkoop.
Prins S. en de Geit op 22 april naar de Effenaar. Verkoop 28 oktober 10.00. Clubtour?
You Me at Six en The Hunna op 23 februari naar de Melkweg. Verkoop 26 oktober 10.00.
Litzberg met wat shows: 1 maart Tivoli, 2 maart Paradiso, 12 maart So What! (Gouda), 18 maart De Piek (Vlissingen).
Ga er van uit dat dit voor menigeen wel duidelijk is maar , 31 mei moet 31 maart zijn

Volgens een insider zijn deze datums van Capaldi er vandaag nog uitgegaan om ze niet te laten clashen met die van Taylor Swift op vrijdag. Die heeft vrijdag dus het alleenrecht. En donderdag zou dan dus voor Motley Crue zijn aldus efestivals...
Niet de aankondiging van 09:00 dus in elk geval :(

Die ging over de 3am editie van het album

Later vandaag nog? ...

• Leuk
Waarderingen: Timmetje
SAM SMITH komt met GLORIA the tour naar Nederland! Op 9 mei 2023 is de zanger te vinden in Ziggo Dome in Amsterdam. Kaartverkoop begint donderdag 27 oktober om 11:00 uur. Meer info via mojo.nl/samsmith
De Britse zanger verkrijgt na diens bijdrage aan de dancenummers Latch van Disclosure en La La La van Naughty Boy enorme populariteit. Debuutalbum The Lonely Hour, dat vol staat met hits als Money On My Mind en Stay With Me, staat na verschijning al snel bovenaan de Top 40. Hierna vliegen steeds meer hits naar binnen, zoals laatst uitgekomen viral single Unholy. De discografie van de zanger staat vol met de melancholie van liefde en verlies. Het is duidelijk dat Smiths kracht zowel in vocalen ligt als in de moed om diens diepste gevoelens als eenzaamheid, wanhoop en verlangen te tonen.

Users who are viewing this thread