Concertaankondigingen

Maar... Start de verkoop daar op hetzelfde moment voor en wie heeft er recht op?
Volgens mij zijn dat een soort VIP-pakketten die later in de verkoop gaan. In principe is het een soort generale repetitie waar de volledige show wordt gespeeld voor een select publiek.

Iemand ervaring met parkeren bij Ziggo Dome zonder parkeerticket van Ticketmaster? Ik ga nooit met de auto haha. Excuus overigens, kon niet echt een geschikt topic vinden.

Iemand ervaring met parkeren bij Ziggo Dome zonder parkeerticket van Ticketmaster? Ik ga nooit met de auto haha. Excuus overigens, kon niet echt een geschikt topic vinden.
Zou gewoon naar P2 rijden. Heb nog nooit een Ticketmaster parkeerticket gekocht

• Leuk
Waarderingen: gguuss
Taylor Swift hint op haar eigen instagram naar een special chaotic surprise announced Friday……..
Volgens de kenners gaat dit om tourdates of de realease van documentaire op een streamplatform zoals bv Netflix

• Leuk
Waarderingen: Black Lies
The Teskey Brothers ook op 10 maart naar AFAS Live. Ze nemen net als in Brussel CMAT mee. Nog duurder dan in 2021 ook. Verdorie.

En ja, er is een voorverkoop.

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: PJ, Brian en jaydee76
The Cat Empire op 18 maart naar Paradiso. Verkoop 21 oktober 10.00.
Rumours ook op 10 juni naar de Oosterpoort. Verkoop 20 oktober 11.00.
Omar Sheriff op 30 mei naar de Melkweg. Verkoop 31 oktober 00.00. Oftewel, die komt eerst 13 mei al met Karpe om daarna nog een soloshow te doen?
Dying Fetus op 4 februari naar Metropool Enschede. Verkoop 20 oktober 11.00.
Dudley Taft op 23 april naar Muziekcafé de Cactus (Hengelo). Verkoop 25 oktober 12.00.
Graveyard en Kadaver op 29 april naar de Melkweg, Verkoop 20 oktober 11.00.
Mom Jeans. op 12 februari naar de Melkweg. Verkoop 21 oktober 10.00.

• Leuk
Waarderingen: Black Lies
Fever Ray op 3 april naar Koninklijk Circus. Ticketverkoop pas vanaf 11 november, dus aankondiging zal nog even op zich laten wachten.

• On fire
Waarderingen: warriorandweirdo
Huh Blink in Ziggo is zo goed als uitverkocht. Geen staanplaatsen meer, alleen nog enkele zitplaatsen.
Had echt niet verwacht dat dit zou uitverkopen tegen die belachelijke prijzen. schijnbaar heb ik ze onderschat

• Leuk
Waarderingen: @Marc en Joslittel
Huh Blink in Ziggo is zo goed als uitverkocht. Geen staanplaatsen meer, alleen nog enkele zitplaatsen.
Had echt niet verwacht dat dit zou uitverkopen tegen die belachelijke prijzen. schijnbaar heb ik ze onderschat
En zelfs de golden circle @Indiaantje89 ;)
Nee, ja, vond het zelf wel voorspelbaar juist. Blijft voor velen toch een jeugddingetje ook.

Users who are viewing this thread