Concertaankondigingen

Ja, sinds begin oktober meen ik. Tot eind oktober.
Nee maar serieus. Dit soort acties zijn toch gewoon kut tegenover de trouwe kaartkopers van het eerste uur? Het zal mij een rotzorg zijn hoor, en het zal waarschijnlijk niet goed verkopen dan. Maar er zijn mensen die er misschien minder warmpjes bij zitten en onnodig teveel geld hebben uitgegeven. Maar goed

Nee maar serieus. Dit soort acties zijn toch gewoon kut tegenover de trouwe kaartkopers van het eerste uur? Het zal mij een rotzorg zijn hoor, en het zal waarschijnlijk niet goed verkopen dan. Maar er zijn mensen die er misschien minder warmpjes bij zitten en onnodig teveel geld hebben uitgegeven. Maar goed
Dat kan je natuurlijk ook zeggen over kleding die opeens in de aanbieding gaat.

Verder verkoopt SHM hier dus ook slecht? Geen verrassing.

Ja, is ook zo. Ik heb dat een paar keer met Black Fridayconcertdeals gehad. Voelt toch wat irritant.

Onzekere Guy op 6 november naar Paradiso. Tickets zijn al in de verkoop.
The Cool Greenhouse op 14 februari naar Merleyn. Tickets zijn al in de verkoop.
Heideroosjes op 13 januari naar Paradiso. Tickets zijn al in de verkoop.
Kabareh Cheikhats op 19 november naar Tivoli. Tickets zijn al in de verkoop.
Clubtour van Traumahelikopter: 26 januari Paradiso, 3 februari Eureka, 9 februari Altstadt, 10 februari dB's, 23 februari Vera, 24 februari De Nieuwe Nor, 25 februari V11. Tickets zijn al in de verkoop (en geen Tilburg dus...).
The Sound Undercover ook op 22 januari naar de Helling. Tickets zijn al in de verkoop.
Kid Kapachi op 22 februari naar de Melkweg. Verkoop 14 oktober 10.00.
PMP Vibrations op 25 november naar de Melkweg. Verkoop 13 oktober 12.00.

• Leuk
Waarderingen: Black Lies en Lion
Clubtour van Traumahelikopter: 26 januari Paradiso, 3 februari Eureka, 9 februari Altstadt, 10 februari dB's, 23 februari Vera, 24 februari De Nieuwe Nor, 25 februari V11. Tickets zijn al in de verkoop (en geen Tilburg dus...).
Helaas... Had gehoopt op een herhaling in de Cul de Sac, covertje van The Replacements' Bastards of Young tussendoor. Oude Batcave van 013 was destijds ook mooi. Dan wordt het V11 of heel misschien Altstadt of dB's.

Wat is 'Eureka'?

Helaas... Had gehoopt op een herhaling in de Cul de Sac, covertje van The Replacements' Bastards of Young tussendoor. Oude Batcave van 013 was destijds ook mooi. Dan wordt het V11 of heel misschien Altstadt of dB's.

Wat is 'Eureka'?
Spijtig, ja! Is Altstadt niet dichterbij t.o.v. V11?
Eureka zit in Zwolle: https://www.eureka-zwolle.nl/, dus dat wordt het al helemaal niet voor jou.

Wat is 'Eureka'?
V11 is wel een erg vette locatie om hen te zien.

slinger deze even hier, vanaf iorr-forum
Twickenham Stadium has two concert shows booked for 3rd and 4th June with no name currently linked
hoeft niet over Stones te gaan, maar zal wel inhouden dat er een aankondiging in de lucht hangt van een groot stadionact

( fyi uiteraard gaat dit niet over Stones... omdat het 2 avonden achter elkaar zijn )

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: PJ
Ok, we wachtten geduldig af.
Beyonce Knowles GIF

Users who are viewing this thread