Concertaankondigingen

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.408
1.914
Ook opvallend hoe hard het leefde op stubru daarnet, dat was helemaal niet waar met The Strokes bvb dat ze ook hadden willen pushen.

Als je zag hoe die Hella Mega tour verkocht, of die Werchter zaterdag in 2017. In 2012 stond op Werchter toen de weide ook het meest vol met Blink 182.
Hadden ze, Hella Mega-gewijs, Turnstile en Rise Against meegebracht dan denk ik dat ik misschien wel overstag zou durven gaan.
 
  • Leuk
Waarderingen: TNFke

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.721
1.885
Taylor Swift Tour Tickets expected to go on sale in November, we will have to see.

Guess or is this something you've heard?

That's what HDD has reported

Onderstaande conversatie even gekopieerd vanuit efestivals. Ging daar net rond. Geen idee wie of wat HDD is maar vond het interessant genoeg om hier te delen.....
 
  • On fire
Waarderingen: Timmetje

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.586
11.170
Isaiah Rashad op 10 maart naar Paradiso. Ook op 12 maart naar La Madeleine. Verkoop 14 oktober 10.00.
Inhalo toegevoegd als support bij Antimatter in de Boerderij.
SonCe Trio en FaKruTu Dakar Edition op 1 november naar Tivoli. Tickets zijn al in de verkoop.
Dean Lewis op 29 maart naar 013 (Main). Verkoop 12 oktober 10.00.
Kids with Buns op 9 maart naar Altstadt. Verkoop 12 oktober 11.00.
The Sound Undercover op 26 januari naar P60. Verkoop 12 oktober 10.00.
 
  • Leuk
Waarderingen: Black Lies

Lion

Support act
7 mrt 2017
773
1.603
EKKO en De Helling hebben allebei hun website geupdate. Ziet er allemaal mooi uit, maar ze hebben allebei het onderdeel 'net bevestigd' weggehaald. 'Net bevestigd' is het meest nuttige onderdeel van websites van concerthallen en de enige reden waarom ik ze bezoek. EKKO heeft het nog een soort van, maar werkt nog niet helemaal zo te zien.

Dit is niet een concert aankondiging, maar leek me in dit topic het meest relevant.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.586
11.170
EKKO en De Helling hebben allebei hun website geupdate. Ziet er allemaal mooi uit, maar ze hebben allebei het onderdeel 'net bevestigd' weggehaald. 'Net bevestigd' is het meest nuttige onderdeel van websites van concerthallen en de enige reden waarom ik ze bezoek. EKKO heeft het nog een soort van, maar werkt nog niet helemaal zo te zien.

Dit is niet een concert aankondiging, maar leek me in dit topic het meest relevant.
Effenaar heeft ook hun site aangepast. Weet ook niet zo goed wat ik daarvan moet vinden. Gelukkig blijf je hier redelijk up to date ;)

Anyways:
Kids with Buns met wat shows, naast Rotown (23 februari) ook op 25 februari naar Ekko, 2 maart naar Merleyn, 4 maart Muziekgieterij Maastricht. Tickets zijn al in de verkoop.
Black Belt Eagle Scout op 1 maart naar Paradiso. Verkoop 14 oktober 11.00.
Elias op 14 december naar Paradiso. Tickets zijn al in de verkoop.
Rootsriders op 11 mei naar de Melkweg. Verkoop 13 oktober 11.00. Ook op 20 mei naar Bibelot en 21 mei naar de Effenaar.
Traumahelikopter ook op 23 februari naar Vera. Tickets zijn al in de verkoop.
 
  • Leuk
Waarderingen: Lion

Gebruikers die dit onderwerp bekijken