Concertaankondigingen

Taylor Swift hint op haar eigen instagram naar een special chaotic surprise announced Friday……..
Volgens de kenners gaat dit om tourdates of de realease van documentaire op een streamplatform zoals bv Netflix
Vrijdagmorgen 9 uur....... We gaan het zien en beleven.....

Kenny Wayne Shepherd op 10 mei naar de Melkweg. Verkoop 24 oktober 11.00. Heel fijne boeking.
Joe Buck op 5 april naar de Melkweg. Verkoop 28 oktober 10.00. Clubtour?
Rhys Lewis op 10 februari naar de Melkweg. Verkoop 4 november 10.00.

• Leuk
Waarderingen: Black Lies
Niet dat ik weet, maar zou een fijne combinatie zijn. Staat zelf wel al 15 maart in de Melkweg (en neemt in Engeland Wille & the Bandits mee, mag hier ook wel).

Echter is ze wel in de buurt rondom de data van KWS (eerste voorlopig is 22 mei Zürich).
Ze zou namelijk een tour met KWS doen in Dld, maar al die data zijn naar volgend jaar. Voor NL stond er geen show voor haar gepland dit jaar

Passenger staat in het voorprogramma van George Ezra in de Ziggo Dome. Kan slechter qua grootte.
Arifa op 25 mei naar Gebr. De Nobel. Tickets zijn al in de verkoop.
Pardon. De extra show van Heilung in 013 (6 januari) is niet met Eivør, alleen met Lili Refrain. Hij is wel vier euro duurder dan de show op 12 januari, waar Eivør wel bij is. Vreemd.

• Leuk
Damian Wilson op 4 november (2023) naar de Boerderij. Tickets zijn al in de verkoop.
Rumours ook op 9 juni naar de Boerderij. Tickets zijn al in de verkoop.
Sorry op 14 februari naar Tolhuistuin. Tickets zijn al in de verkoop.
Litzberg op 1 maart naar Tivoli. Verkoop 21 oktober 10.00.
Ray Fuego op 9 februari naar Hall of Fame. Verkoop 21 oktober 10.00.
Joe Buck ook op 9 maart naar 013 (Next). Verkoop 28 oktober 10.00.
Fever Ray naast het Koninklijk Circus ook naar NL op 1 april. Melkweg om precies te zijn. Verkoop 11 november 10.00, VVK 9 november 10.00.
Shame op 6 april naar de Melkweg. Verkoop 18 november 10.00, VVK 16 november 10.00.
Warhaus ook op 2 april naar de Maassilo. Verkoop 21 oktober 10.00.
Marcin Wasilewski Trio op 10 februari naar LantarenVenster. Tickets zijn al in de verkoop.

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Donderdag dus waarschijnlijk Motley Crue.
Als ze in België op Graspop staan, denken jullie dat ze nog naar Nederland komen?
Vraag me af of Motley Crue en Def Leppard samen een ziggo kunnen vullen? Wat denken jullie? of zouden die NL gewoon overslaan omdat ze hier toch niet veel tickets verkopen.

Als ze in België op Graspop staan, denken jullie dat ze nog naar Nederland komen?
Vraag me af of Motley Crue en Def Leppard samen een ziggo kunnen vullen? Wat denken jullie? of zouden die NL gewoon overslaan omdat ze hier toch niet veel tickets verkopen.
Ik heb een vermoeden dat het een Benelux-exclusiefdingetje wordt. Maar denk anders alsnog niet dat het een Ziggo zou worden, hooguit AFAS of RTM en dat zullen ze wel te min vinden.

• Leuk
Waarderingen: Loek123
Hij is er weer: Lewis Capaldi komt met zijn hartstochtelijke meezingnummers dit keer naar Ziggo Dome. Zaterdag 25 februari 2023 brengt hij zijn Broken By Desire to be Heavenly Sent Tour naar Amsterdam. Kaartverkoop begint vrijdag 28 oktober om 10:00 uur. MOJO Weekly abonnees kunnen in een presale al eerder kaarten bestellen. Meer info via mojo.nl/lewiscapaldi

Hij staat bekend om zijn ‘echtheid’ en humoristische kant en daarnaast, tegenstrijdig maar waar, zijn emotionele en persoonlijke songteksten. Zijn laatste comeback ‘Forget Me’ komt met een knaller binnen op nummer 1 in het Verenigd Koninkrijk. De eerste release van de Schotse zanger en songwriter in drie jaar is ook meteen zijn derde nummer dat op nummer 1 komt, na ‘Someone You Loved’ en ‘Before You Go’. Een hitmachine met een enorm krachtige stem om, vooral live, niet te missen!

Hij is er weer: Lewis Capaldi komt met zijn hartstochtelijke meezingnummers dit keer naar Ziggo Dome. Zaterdag 25 februari 2023 brengt hij zijn Broken By Desire to be Heavenly Sent Tour naar Amsterdam. Kaartverkoop begint vrijdag 28 oktober om 10:00 uur. MOJO Weekly abonnees kunnen in een presale al eerder kaarten bestellen. Meer info via mojo.nl/lewiscapaldi

Hij staat bekend om zijn ‘echtheid’ en humoristische kant en daarnaast, tegenstrijdig maar waar, zijn emotionele en persoonlijke songteksten. Zijn laatste comeback ‘Forget Me’ komt met een knaller binnen op nummer 1 in het Verenigd Koninkrijk. De eerste release van de Schotse zanger en songwriter in drie jaar is ook meteen zijn derde nummer dat op nummer 1 komt, na ‘Someone You Loved’ en ‘Before You Go’. Een hitmachine met een enorm krachtige stem om, vooral live, niet te missen!
Is die echt al grootte Ziggo en Sportpaleis. Vind dat wel zot.

Lewis Capaldi naar Sportpaleis op 23 februari, verkoop 28 oktober.
FKJ naar Koninklijk Circus op 27 maart, verkoop ook 28 oktober.

Ik dacht dat Motley om redenen die ik niet meer precies weet, niet in Nederland wil(de) spelen. De final tour sloeg Nederland ook over, maar geen idee of ze stoen wel in België stonden. Ben toen zelf naar Dusseldorf gegaan.

Voor de Belgische vriendjes en vriendinnetjes... A Place To Bury Strangers op 11 februari naar Wilde Westen.
LaBrassaBanda op 16 oktober naar de Melkweg. Verkoop 19 oktober 12.00.
Ana Moura op 20 januari naar de Melkweg. Verkoop 24 oktober 10.00.
Ashe op 15 maart naar Tivoli. Verkoop 21 oktober 10.00.

Users who are viewing this thread