Concertaankondigingen

Thieske

Gouden Tip
23 feb 2023
352
275
Prijzen voor Nick Cave in Ziggo Dome
  • Staanplaatsen: €79,52
  • Rang 1 - Zitplaatsen: €106,40
  • Rang 2 - Zitplaatsen: €99,68
 

Pommer

Randprogramma
21 sep 2023
146
168
Ik was/ben groot fan van Black Keys, maar heb ze afgelopen jaar op Werchter al gezien, plus wat ze na "Let's Rock" hebben uitgebracht is ook niet veel bijzonders meer. En juist van Let's Rock spelen ze amper iets live (alleen Lo/Hi afgelopen tour).

Oftewel grote twijfel:)
Haha oke, ik word net gebeld dat ik dit voor mijn verjaardag krijg. Dus ben erbij:cool: Wel benieuwd of dit in een zaal heel anders gaat aanvoelen dan tijdens Rock Werchter.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.719
1.882
Waarschijnlijk ook iets rond die prijs.
Diamond VIP 145 Euro staanplaats met wat extra.
Emerald VIP 190 Euro zitplaats met extra.
Reguliere ticketprijzen kan ik niet vinden voor België.
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.230
2.181
Khruangbin gaat kennelijk erg hard.
Extra concert op 31 oktober in de AFAS. Tickets zijn al in de verkoop.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.576
11.128
Roosmarijn Tuenter is support bij Bertolf in Hedon (29 maart).
Mooneye en Ão op 2 mei naar Gebouw-T. Tickets zijn al in de verkoop.
Hadise en Teoman op 4 mei naar AFAS Live. Verkoop 17 maart 12.00.
Rosie Carney is support op de hele tour van The Paper Kites (data tussen 4 en 10 mei).
Kaya, Pimskin, Julia Sabaté en Bad Bug & Sad Bug op 7 mei naar de Melkweg (onder de noemer Loose Socks & Bad Bugs). Tickets zijn al in de verkoop.
Metin & Kemal Kahraman Ensemble op 11 mei naar Muziekgebouw Eindhoven. Tickets zijn al in de verkoop.
Altamullan Road op 12 mei naar Hedon. Tickets zijn al in de verkoop.
Fata Boom op 18 mei naar Cinetol. Tickets zijn al in de verkoop.
Cem Adrian ook op 30 mei naar Theater Rotterdam. Verkoop 15 vandaag 18.00.
The Void op 31 mei naar Patronaat. Verkoop 15 maart 12.00.

ISHA en Close Counters op 1 juni naar Simplon. Tickets zijn al in de verkoop.
EXEK op 9 juni naar V11 en 10 juni naar Cinetol. Tickets zijn al in de verkoop.
DeathByRomy is support bij Babymetal in AFAS Live (12 juni).
Wim Mertens op 16 juni naar Paradiso. Verkoop 22 maart 10.00.
Dying Fetus en Sanguisugabogg op 18 juni naar de Helling. Verkoop 18 maart 11.00.
Slim Cessna's Auto Club op 20 juni naar Mezz. Tickets zijn al in de verkoop.
The Shiva Hypothesis op 29 juni naar Metropool Enschede. Verkoop 18 maart 13.00.
NOISY en Mimi Barks komen niet meer mee met Yonaka naar de Effenaar (4 juli).
Jesse Ruller & Maarten Hogenhuis op 14 september naar LantarenVenster. Tickets zijn al in de verkoop.
Kat Eaton ook op 18 september naar PHIL. Verkoop 19 maart 10.00.
Krezip ook op 19 september naar de Effenaar. Verkoop 12 april 12.00, VVK 11 april 12.00.

Rowwen Hèze ook op 3 oktober naar Victorie, 4 De Vorstin, 5 Nobel, 11 Het Bolwerk, 24 Gigant, 25 Fluor en 26 De Groene Engel. Tickets zijn al in de verkoop.
Dilemma en Plackband op 11 oktober naar de Boerderij. Tickets zijn al in de verkoop.
Emiliana Torrini op 14 oktober naar Tivoli. Tickets zijn al in de verkoop.
Laibach op 15 oktober naar Bibelot en 16 oktober naar Luxor Live (onder de noemer Opus Dei Revamped). Tickets zijn al in de verkoop. Bibelot is zelfs een samenwerking met Baroeg, ze zoeken het ver op.
ARRX op 27 oktober naar Tolhuistuin. Ik heb nog geen zicht op een verkoopdatum.

Everything Everything op 6 november naar Tolhuistuin. Ik heb nog geen zicht op een verkoopdatum.
Kamasi Washington op 10 november naar Paradiso. Ik heb nog geen zicht op een verkoopdatum. Ja, dit is dus heel erg tof!
Sólstafir en Oranssi Pazuzu ook op 13 november naar de Oosterpoort (onder de noemer Nordic Descent). Het Faeröerse Hamferð komt ook gezellig mee en zal dat de hele tour doen. Verkoop 18 november 11.00. Doei West-Nederland.
beabadoobee op 27 november naar Paradiso. Ik heb nog geen zicht op een verkoopdatum.
Stef Kamil Carlens op 1 december naar Tolhuistuin. Ik heb nog geen zicht op een verkoopdatum.
AC/DC UK en Meatallica op 12 december naar Bibelot. Verkoop 19 maart 12.00.
Ciao Lucifer op 14 december naar Bitterzoet. Verkoop 21 maart 12.00.
Johan op 28 maart (2025) naar Tivoli. Tickets zijn al in de verkoop.

Voor België:
BWANA op 27 april naar O.666 (Oostende). Tickets zijn al in de verkoop.
Lezard, Gut Health en Mock Media op 19 mei naar de Zwerver. Tickets zijn al in de verkoop.
Général Valsero op 6 juli naar La Madeleine. Tickets zijn al in de verkoop.
Ploegendienst op 28 september naar Trix. Tickets zijn al in de verkoop.
Chantal Acda & the Atlantic Drifters ook op 29 september naar Ha Concerts. Tickets zijn al in de verkoop.
Emiliana Torrini op 15 oktober naar de Roma. Tickets zijn al in de verkoop.
Laibach op 19 oktober naar La Sucrerie (Waver) (onder de noemer Opus Dei Revamped). Tickets zijn al in de verkoop.
Lara Fabian op 4 december (2025) naar Vorst Nationaal. Tickets zijn al in de verkoop.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.169
10.496
Sólstafir en Oranssi Pazuzu ook op 13 november naar de Oosterpoort (onder de noemer Nordic Descent). Het Faeröerse Hamferð komt ook gezellig mee en zal dat de hele tour doen. Verkoop 18 november 11.00. Doei West-Nederland.
Ha ja wat je zegt. Driemaal in Nl spelen in Groningen, Nijmegen en Maastricht en heel het westen niet aandoen. Zie je niet vaak.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.576
11.128
Die Heuwels Fantasties zijn support bij Fokofpolisiekar in de Melkweg (12 juli). Blijft een machtig taaltje, dat Afrikaans.
d4vd op 14 juli naar de Melkweg. Verkoop 22 maart 10.00, VVK 20 en 21 maart 10.00.
Press Club op 16 juli naar Tolhuistuin. Ik heb nog geen zicht op een verkoopdatum.
The Alchemist & Boldy James op 9 augustus naar de Melkweg. Verkoop 18 maart 19.00.
Nacht van de Nederpop op 20 september naar P60. Verkoop 18 maart 10.00.
charlieonafriday op 10 oktober naar Tolhuistuin. Ik heb nog geen zicht op een verkoopdatum.
The Snuts op 10 november naar Tolhuistuin. Ik heb nog geen zicht op een verkoopdatum.
B. Cool Aid (Pink Siifu x Ahwlee) op 15 november naar Paradiso (als onderdeel van Super-Sonic Jazz Festival). Ik heb nog geen zicht op een verkoopdatum.
Los Bitchos op 6 december naar Paradiso. Ik heb nog geen zicht op een verkoopdatum.

Voor België:
Umberto Tozzi op 22 februari naar Vorst Nationaal. Tickets zijn al in de verkoop.

Update:
 

thomasstones

Playlistbediener
15 jun 2018
49
41
Stevie Nicks komt 19 juli naar de Ziggo Dome. Leuke verassing.

 

Springsteen1978

Playlistbediener
13 feb 2024
7
1
OH NEEEEE 😭 Stevie Nicks staat al jaren hoog op mijn wishlist, ik dacht er zelfs aan om vorig jaar naar Amerika te gaan voor haar combishow met Billy Joel. Dit doet echt pijn, want 19 juli heb ik ook Taylor Swift Gelsenkirchen tickets… 😢
 

thomasstones

Playlistbediener
15 jun 2018
49
41
OH NEEEEE 😭 Stevie Nicks staat al jaren hoog op mijn wishlist, ik dacht er zelfs aan om vorig jaar naar Amerika te gaan voor haar combishow met Billy Joel. Dit doet echt pijn, want 19 juli heb ik ook Taylor Swift Gelsenkirchen tickets… 😢
Op ticketmaster stond dat ze ook naar Antwerpen komt.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken