Concert Aankondigingen

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.369
1.052
Thanks voor de tip.

Ik vind het ook belachelijk duur maar ik wil ze gewoon een keer gezien hebben. Dus ik ga het zeker proberen
Dat snap ik als je ze nog nooit gezien hebt. Daar kan je een keer een uitzondering op maken.
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.369
1.052
Precies, het loopt de spuigaten uit wat ze vragen voor een ticket.... Ik ga niet meer over de 80 Euro... ook niet voor PJ of Springsteen... Er is nog zo veel anders te zien wat nog redelijk betaalbaar is... Ben zeker geen vrek maar dit vind ik niet normaal meer.... enne: TOOL is een puike band hoor maar geen wereld act in mijn ogen... wat de prijs echter wel doet vermoeden...
Zo heb ik het ooit gehad met 100,00 gulden, maar waar we nu heen gaan ???‍♂️

Ik kies dan liever voor een festival (Revolution Calling) of kleinere clubshows zoals Turnstile voor nog een leuke prijs. Daar kan je dan 4 / 5 x voor naar een concert. Ik ben er echt even van onder de indruk.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.392
3.337
Ik vind het ook belachelijk duur, maar voor TOOL heb ik dit wel over. Hands down het allerbeste concert wat ik ooit zag (heel vaak gehoord/gelezen van anderen ook tijdens en na dat weekend), TOOL op Rock Werchter 2019. Zelfs met een redelijke normie setlist.. Alleen al de gedachte dat er de volgende keer Pneuma, 7empest, The Grudge, Rosetta Stoned of Lateralus inzit zorgt ervoor dat ik dit niet wil missen. Ga denk ik Ziggo én Sportpaleis proberen.
 
  • Leuk
Waarderingen: wenteldave en @Marc

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.369
1.052
Ik vind het ook belachelijk duur, maar voor TOOL heb ik dit wel over. Hands down het allerbeste concert wat ik ooit zag (heel vaak gehoord/gelezen van anderen ook tijdens en na dat weekend), TOOL op Rock Werchter 2019. Zelfs met een redelijke normie setlist.. Alleen al de gedachte dat er de volgende keer Pneuma, 7empest, The Grudge, Rosetta Stoned of Lateralus inzit zorgt ervoor dat ik dit niet wil missen. Ga denk ik Ziggo én Sportpaleis proberen.
Gaat dan 2e keer worden? Want kaarten halen met deze prijzen gaat wel lukken.

Het lastige is ook dat je maar 1 x je geld kan uitgeven. En het lijkt wel of iedereen nu op tour gaat. Ik wacht dan liever op acts die ik minder of nog nooit gezien heb.
 

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.392
3.337
Gaat dan 2e keer worden? Want kaarten halen met deze prijzen gaat wel lukken.

Het lastige is ook dat je maar 1 x je geld kan uitgeven. En het lijkt wel of iedereen nu op tour gaat. Ik wacht dan liever op acts die ik minder of nog nooit gezien heb.
Ja dat zijn de enige twee 'positieve' kanten van die hoge prijzen. Het zal makkelijker worden om ze te scoren én door deze prijzen zit je met dedicated publiek als je geluk hebt.
En wat dat betreft geld 1x uitgeven en iedereen op tour, ja klopt maarrrr. TOOL is, zoals men weet, niet heel vaak in Europa én al aan de oude kant. Ik skip dan nu liever een act die ik in de komende 10 jaar nog vaak genoeg kan zien en ga dan voor TOOL.
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.115
1.129
Maneskin naar Vorst Nationaal in februari hoor ik net op Studio Brussel. Ik vind er online nog niets van terug.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.288
10.029
Maar jij gaat wel voor maar 95,00…..
Euh, ja, ben wel bang dat het iets meer wordt, maar goed. Dat tientje maakt dan ook niet meer uit, zeg maar. Ook nog nooit gezien, dus wil dat nu wel eens doen en voor je het weet, zijn ze weer jaren weg.
 
  • Leuk
Waarderingen: @Marc

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.369
1.052
Ja dat zijn de enige twee 'positieve' kanten van die hoge prijzen. Het zal makkelijker worden om ze te scoren én door deze prijzen zit je met dedicated publiek als je geluk hebt.
En wat dat betreft geld 1x uitgeven en iedereen op tour, ja klopt maarrrr. TOOL is, zoals men weet, niet heel vaak in Europa én al aan de oude kant. Ik skip dan nu liever een act die ik in de komende 10 jaar nog vaak genoeg kan zien en ga dan voor TOOL.
Dedicated of loaded? Hoe meer mensen ik er in mijn omgeving over spreek (ik stuur eerst de link, allemaal een Brian reactie…… ?). Van wie is het nu ordinair graaien eigenlijk?

Maarrrr Tool hoeft met deze prijzen ook niet zo vaak meer te komen. En geen idee wat ik nog vaak genoeg kan zien. Maar al heel veel plezier vast ??
 
  • Geweldig
Waarderingen: RubenFrusciante

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.357
6.041
Ik snap de ophef over de prijs niet zo (al vind ik het verschil tussen Ziggo > Sportpaleis wel bizar). Ticketprijzen voor grote acts liggen toch al jaren tussen de €80 en €100,-?
 
  • Leuk
Waarderingen: RubenFrusciante

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.369
1.052
Ik snap de ophef over de prijs niet zo (al vind ik het verschil tussen Ziggo > Sportpaleis wel bizar). Ticketprijzen voor grote acts liggen toch al jaren tussen de €80 en €100,-?
Klopt, was ook prima geweest, maar 114,00 en 139,00 is toch veel meer? Verder schijt ik ook steeds meer de balen van premium seats, golden circle etc. heeft niks met dedication etc. te maken. Gewoon upselling.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken

  • TMS98