Coldplay

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.044
6.089
zo, we kunnen ophouden over het argument "klimaat neutraal touren" ... dat hebben ze "genuanceerd" :ROFLMAO:

https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2021/0...ieuwe-single-en-vertelt-aan-eva-de-roo-dat-v/
...
In november 2019, bij de release van hun vorige album "Everyday life", kondigde de band nog aan dat ze niet op tournee zouden gaan om ecologische redenen. De band reisde de laatste de wereld rond in 2016 en 2017 met de "A head full of dreams tour". Ze traden toen 122 keer op.

Voor de fans is er nu goed nieuws. Na die aankondiging werden ze benaderd door mensen en bedrijven die allerlei ideeën hadden om een tournee milieuvriendelijker te maken. Tijdens het voorbije jaar heeft de band hier verder over nagedacht. "Onze volgende tournee zal zo groen zijn als we die maar kunnen maken", belooft Chris Martin nu aan Eva De Roo. "En uiteraard zal er altijd nog ruimte zijn om dat nog te verbeteren."
...

Coldplay heeft een gloednieuwe single uit! Eva (Studio Brussel) belde met Chris Martin en Jon Buckland over 'Higher Power', een nummer dat recht uit de eighties lijkt te komen en ons nu al laat verlangen naar stampvolle concertzalen. Waarom deze sound? En komen ze nog eens langs in België? Bekijk het interview hier.
https://stubru.be/studiobrusselinterview/bekijkonsexclusiefstudiobrusselinterviewmetcoldplay
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.604
11.226
Ik vind het op zich geen slecht nummer, best pakkend, maar als dit het hele album zo wordt, ben ik bang dat ik toch bij de eerste vier albums blijf. Wil ze alsnog wel zien, dat dan weer wel.
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.504
780
Gewoon goed hitje. Dat vind ik van Boys of Summer namelijk ook.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.185
10.543
Nou heb m ook maar ff opgezet op de Drenthse camping hier. Dennis zegt het goed, een radiohitje. Zoals er elk jaar 20 langskomen die je volgend jaar niet meer kan herinneren. Weinig opzienbarend en vluchtig. Dit is echt geen muziek die je dieper raakt, die kunde hadden ze ooit wel.
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.044
6.089
Image
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ en rhcp

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.044
6.089
gerucht: oa Coldplay in 2022 met tour in Estadio Centenario stadion in Montevideo, Uruguay

teledoce.com/?p=536236

"Er is al festival de Jaime Roos gepland voor 27 november, dan is er in december nog een zeer krachtige nationale groep, wat ik nog steeds niet kan zeggen omdat het contract niet is getekend, maar het zal zeker zijn show hier ontwikkelen. volgend jaar daar zijn arrangementen voor Metallica, Coldplay, Shakira, Justin Bieber om te komen, "voegde Ricardo Lombardo eraan toe.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.044
6.089
tour-gerucht: tweede helft 2022 zijn voor Coldplay al minstens 3 verschillende stadions in latijns-amerika geboekt

1624433114634.png
 

Fireball

Dagopener
17 jan 2017
509
63
Higher Power een aantal keren geluisterd, en inderdaad... weinig opzienbarend en tegenvallend voor Coldplay begrippen.. daar zou ik dus geen kaartje voor kopen.. Nou is Coldplay al niet mijn ding maar ze hebben betere songs gemaakt.. dit is geen topper!
 

pigital

Dagopener
15 okt 2018
715
645
Higher Power een aantal keren geluisterd, en inderdaad... weinig opzienbarend en tegenvallend voor Coldplay begrippen.. daar zou ik dus geen kaartje voor kopen.. Nou is Coldplay al niet mijn ding maar ze hebben betere songs gemaakt.. dit is geen topper!
Zelf Coldplay fan, en mij kan het ook niet 100% bekoren voor de een of andere reden. De niet platgeproducede en akoestisiche versie bevalt mij dan weer wel wat meer.

 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.044
6.089
gerucht: Rock in Rio Brazilie voor Coldplay, volgens doorgaans betrouwbare bron braziliaanse journalist Jose Norberto Flesch

1624872072381.png
 
  • Leuk
Waarderingen: rhcp

Gebruikers die dit onderwerp bekijken