Coldplay

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.009
6.054
is dit een voorloper op de mogelijke tour?

We’re honoured to be the first act to perform at Climate Pledge Arena - Seattle's new zero carbon venue - on Friday, October 22. The show will also air as a free global livestream. Verified Fan registration is open now - sign up for presale ticket access https://verifiedfan.ticketmaster.com/coldplayseattle

IMG-20210908-WA0000.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: wenteldave

Landgraver

Support act
13 apr 2021
921
435
is dit een voorloper op de mogelijke tour?

We’re honoured to be the first act to perform at Climate Pledge Arena - Seattle's new zero carbon venue - on Friday, October 22. The show will also air as a free global livestream. Verified Fan registration is open now - sign up for presale ticket access https://verifiedfan.ticketmaster.com/coldplayseattle

Bekijk bijlage 537
Mooi , maar ik meen ergens gelezen te hebben dat ze niet meer wilde touren vanwege het milieu. Maar ja de "schoorsteen" moet toch blijven roken.
Dus wat mij betreft mogen ze nog eens Megaland / Pinkpop bezoeken.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.009
6.054
even doorbreien op bovenstaande theorie.
vandaag (vrijdag 3 september) is Joss Stone aangekondigd voor 8 september 2022 (op Rock in Rio fyi)
dus voorlopig houdt de reeks aan, neem aan volgende aankondigingen woensdag de 8e, vrijdag de 17e of woensdag de 22e in september.
op 1 van deze dagen verwacht ik dan ook een aankondiging rond de wereldtour van Coldplay...
:unsure:
de reeks van aankondigingen Rock in Rio is inmiddels doorbroken door niet met een aankondiging te komen.
Echter! Hebben ze wel een soort van tik-tok wedstrijd om voor tickets bekendgemaakt waarbij komende tijd ticketwinnaars bekend worden gemaakt en er is bekendgemaakt dat de ticketverkoop 21 september zal starten.
Er zal voor die tijd dus meer bekend kunnen zijn, waarbij Coldplay in lijn van verwachting zit.
Aankomende 1,5 week zou dus nieuws mogelijk zijn aangaande een wereldtour.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.696
1.856
Zijn ze al zo wanhopig dat ze gaan samenwerken met een stelletje Koreanen... Het zal wel met artistieke vrijheid te maken hebben. Niks met geld..........
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.009
6.054
tja, ik denk ook dat we binnenkort er wel achter komen hoe "klimaatneutraal" een wereldwijde tour kan zijn ?
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.009
6.054
24 september, ook een leuke dag om naast de release van de single ook langzaam met tour te komen, of niet?
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.009
6.054
de reeks van aankondigingen Rock in Rio is inmiddels doorbroken door niet met een aankondiging te komen.
Echter! Hebben ze wel een soort van tik-tok wedstrijd om voor tickets bekendgemaakt waarbij komende tijd ticketwinnaars bekend worden gemaakt en er is bekendgemaakt dat de ticketverkoop 21 september zal starten.
Er zal voor die tijd dus meer bekend kunnen zijn, waarbij Coldplay in lijn van verwachting zit.
Aankomende 1,5 week zou dus nieuws mogelijk zijn aangaande een wereldtour.
De reeks van woensdagen / vrijdagen is waarschijnlijk weer opgepakt door Rock in Rio, vandaag Dua Lipa aangekondigd als headliner 11 september 2022.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.009
6.054
vandaag komt de single met BTS : My Universe

correctie, die komt morgen



Image
 
Laatst bewerkt:

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.425
6.088
Samenwerking met BTS wordt uitgebreid:

 
  • Wow
Waarderingen: DennisvdBr

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.696
1.856
Ik verwacht er weinig van. Bij een nieuwe tour ga Ik ze wel bekijken en maar hopen dat ze nog veel nummers spelen van de eerste 4/5 albums...
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken