Coldplay

• Onderwerp starter Onderwerp starter JB.
  • Startdatum Startdatum
Ik moet eerlijk zeggen. Die colab met BTS is best vermakelijk.

Die samenwerking had echt niets met geld te maken:
Variety reported, since its release on Friday, 'My Universe' has already been streamed more than 100 million times, marking yet another successful western collaboration for BTS, some of their most popular collaborations to date including pop stars such as Halsey, Ed Sheeran, Megan Thee Stallion, Steve Aoki, Charli XCX and more. (ANI)

Je doet dit echt alleen om te stoken, hè...?
Het is wel een beetje kijken wat de rest er van vindt inderdaad :D, anders had ik er wel een heel epistel bij getypt.
Maarrr, ik vind hem zo slecht nog niet. Gewoon weer prima radio nummertje zoals Higher Power.

ik heb geen kaartje.... ;)

maar voor wie wil, inderdaad ja
10 pond voor de pre-order en 20 pond voor de show

Zin in. Hopelijk Malieveld, Stadspark en/of Goffert en niet die galmbak van een ArenA.

Zin in. Hopelijk Malieveld, Stadspark en/of Goffert en niet die galmbak van een ArenA.
Zit met hetzelfde. Er gaat namelijk geheid een geliefde artiest van me in de ArenA komen, maar zit dan wel te twijfelen om te gaan. Aan de andere kant heb ik de classificatie 'galmbak' alleen van horen zeggen en nog nooit zelf ervaren.

Zit met hetzelfde. Er gaat namelijk geheid een geliefde artiest van me in de ArenA komen, maar zit dan wel te twijfelen om te gaan. Aan de andere kant heb ik de classificatie 'galmbak' alleen van horen zeggen en nog nooit zelf ervaren.
3 keer naar de Arena geweest voor een concert. Het is echt al wat langer geleden en de geluidskwaliteit is ondertussen door aanpassingen wel verbeterd. Maar in het verleden gezien in de Arena The Police, Rolling Stones en Simon and Garfunkel. Vooral bij die laatste, ergens in 2005 geloof ik, viel het geluid me erg tegen. In de toekomst zou ik nog wel een keer gaan maar echt als het niet anders kan door bijvoorbeeld uit te wijken naar België, als dat geen optie is.

• Leuk
Waarderingen: wenteldave

Coldplay gaat samenwerking met Selena Gomez aan​

Users who are viewing this thread