Coldplay

• Onderwerp starter Onderwerp starter JB.
  • Startdatum Startdatum
Ach, dat kan er ook wel bij. Doen ze wel vaker de laatste jaren. Op de laatse albums staan altijd wel 1 of 2 samenwerkingen met andere artiesten.

Dus je hebt een kaartje voor Coldplay voor dertig pond? Zie ik dat goed?
Je moet je bedenken dat je oorschelpen zullen worden geteisterd door de verschrikkelijke nieuwe muziek. Dan is 30 euro nog verdomd duur. Of krijg je dat geld?

Je moet je bedenken dat je oorschelpen zullen worden geteisterd door de verschrikkelijke nieuwe muziek. Dan is 30 euro nog verdomd duur. Of krijg je dat geld?
Volgens mij is het wel een combinatie van nieuw en oud. Als ze bijvoorbeeld Coloratura spelen, vind ik het best. Higher Power is al iets minder en My Universe wordt pijnlijk.

Ik denk dat ze op die album launch shows gewoon het nieuwe album integraal spelen. En dan misschien twee oude nummers als toegift ofzo.

Ik denk dat ze op die album launch shows gewoon het nieuwe album integraal spelen. En dan misschien twee oude nummers als toegift ofzo.
Krijg je in die toegiften nog Sky Full Of Stars ofzo op je bord. Of papaprarapaparadise.

• Haha
Waarderingen: Timmetje
Zal wel een Europese tour worden juni/juli met vermoedelijk eigen concerten in Goffertpark Arena of Malieveld. Pinkpop sluit ik ook niet uit.

Uitgaande van de release van het album met de release shows, volgende week... Inclusief de mogelijkheid tot presale voor een 'UK tour'. Zou een touraankondiging nog best rondom of vlak na de album release kunnen zijn. Iets wat eerder al vanuit de platenmaatschappij gelekt was.

Zal wel een Europese tour worden juni/juli met vermoedelijk eigen concerten in Goffertpark Arena of Malieveld. Pinkpop sluit ik ook niet uit.
Zeker dat laatste, sluit ik niet uit. Paar keer afgesprongen in de laatste edities.
Maar ook nu Boutique in België geen Coldplay heeft en ik niet denk dat TW ze heeft. Maar ook Coldplay vind ik lastig een match voor Rock Werchter. Terwijl op Pinkpop zou in 2022 het een ideale Pop headliner zijn naast Pearl Jam en Metallica, binnen de lijnen van hoe Pinkpop zich als 'headliner-festival' wil laten zien.
Vraag me af of ze Koning Boudewijn of Sportpaleis doen in België dan. Zo niet, zouden de kansen voor Pinkpop wellicht groter worden voor Benelux.

via Festileaks : Facebook

Alles wijst erop dat de nieuwe wereldtour van Coldplay in de komende dagen wordt aangekondigd. De zomer van 2022 lijkt voor Europa te zijn, met in ieder geval een stop bij het Stade de France in Parijs.

Het is afwachten waar we Chris Martin en co. in Nederland gaan zien. De Johan Cruijff Arena ligt voor de hand, maar we houden ook een schuin oog op het Goffertpark, Malieveld, de Kuip en zelfs Pinkpop Festival. Welke locatie heeft jouw voorkeur?

• Leuk
Waarderingen: wenteldave
Als ik eerlijk ben doe dan maar de Kuip.
Maar dat is meer vanwege de reisafstand.

Lees net dat het nieuwe album al gelekt zou zijn al is dat vandaag de dag niet zo bijzonder meer.
ik wacht wel even tot wanneer die op Spotify staat. Verwacht er niet te veel van.
ik hoop wel dat de tour deze week bekend wordt gemaakt.
ondertussen net weer een nieuwe losse show bekend gemaakt.
Coldplay, Twenty One Pilots, Imagine Dragons and more are set to perform at iHeartRadio’s fifth annual Alter Ego concert on Jan. 15.

Laatst bewerkt:
Vrijdag het nieuwe album. Bij het vorige album kwam de tourdata voor de release van het album.
in dat geval………..

Vrijdag het nieuwe album. Bij het vorige album kwam de tourdata voor de release van het album.
in dat geval………..
ik hou morgen en overmorgen sowieso sterk in de gaten!!!
Het is nog maar kwestie van uren denk ik, geen dagen meer.

We moeten blijkbaar de reclameborden in de gaten gaan houden. En het zou vandaag wel eens kunnen zijn.
het is wel woensdag, zou een dag kunnen zijn voor Rock in Rio. Ze zijn al een tijd groot gerucht voor het Braziliaanse festival.

Users who are viewing this thread