Coldplay

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.915
8.559
Coldplay ipv McCartney lijkt me veel toffer.
Ja maar Coldplay stond er in 2016 nog. En sowieso al 3 keer als headliner. Da's nog 'maar' 3 Glasto's geleden en meestal wachten ze daar toch een jaartje of 10 om een headliner te laten terugkeren.

Vond zo'n uberlegend als Macca wel passen tussen den Drikke en ons TayTay. Zo'n perfect uitgebalanceerd drietal.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.329
5.024
Ja maar Coldplay stond er in 2016 nog. En sowieso al 3 keer als headliner.

Vond zo'n uberlegend als Macca wel passen tussen den Drikke en ons TayTay. Zo'n perfect uitgebalanceerd drietal
Ik vond het op Pinkpop supersaai... geef mij maar Coldplay dan hoor (alsnog).
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.915
8.559
Ik vond het op Pinkpop supersaai... geef mij maar Coldplay dan hoor (alsnog).
Hoor ook mindere verhalen over dat Pinkpop show. Maar was die toen niet nogal ziek? Plus in het daglicht/in de regen/met matig publiek. Op Rock Werchter vond ik m echt geweldig. Wat een show en wat een sfeer ook.

Maar denk dat een Glasto ook weer een ander verhaal is. Daar vind ik alwéér Coldplay op papier dan ook weer een beetje saaiing.
 
  • Leuk
Waarderingen: Everyknight

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.329
5.024
Hoor ook mindere verhalen over dat Pinkpop show. Maar was hier niet nogal ziek? Plus in het daglicht/in de regen/met matig publiek. Op Rock Werchter vond ik m echt geweldig.

Maar denk dat een Glasto ook weer een ander verhaal is. Daar vind ik alwéér Coldplay op papier dan ook weer een beetje saaiing.
Hoezo matig publiek, hij was gewoon niet goed... moet je het publiek niet de schuld van geven. Lionel Richie was 10x leuker met idem publiek.
 
  • Leuk
Waarderingen: RubenFrusciante

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.915
8.559
Hoezo matig publiek, hij was gewoon niet goed... moet je het publiek niet de schuld van geven. Lionel Richie was 10x leuker met idem publiek.
Als het publiek kut is kan dat soms echt invloed hebben op hie ik een show beleef. Maar ik geloof best dat het toen niet goed was hoor, ik was er niet bij en jij wel, dus jij weet het sowieso beter.

Zijn show op RW16 staat bij mij in ieder geval hoog aangeschreven. ♥️
 
  • Leuk
Waarderingen: Everyknight

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.329
5.024
Als het publiek kut is kan dat soms echt invloed hebben op hie ik een show beleef. Maar ik geloof best dat het toen niet goed was hoor, ik was er niet bij en jij wel, dus jij weet het sowieso beter.

Zijn show op RW16 staat bij mij in ieder geval hoog aangeschreven. ♥️
Dat wilde ik horen, thanks je hebt mijn dag weer goed gemaakt ;) :D.
 
  • Geweldig
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel en mattman

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.022
6.061
Zeker, maar McCartney past eerder in dit drietal dan Coldplay. Anders heeft de oude garde niks.
koop je toch een nieuwe garde

 
  • Leuk
Waarderingen: JB. en Joszwa

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.142
1.176
Als het publiek kut is kan dat soms echt invloed hebben op hie ik een show beleef. Maar ik geloof best dat het toen niet goed was hoor, ik was er niet bij en jij wel, dus jij weet het sowieso beter.

Zijn show op RW16 staat bij mij in ieder geval hoog aangeschreven. ♥️
Ja, zeer vreemd hoe verschillend de shows op Pinkpop en op Rock Werchter toen onthaald werden. Die Werchtershow bij mij ook ZEER hoog aangeschreven!
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

Joszwa

Support act
Access All Areas
13 nov 2012
770
878
Ja, zeer vreemd hoe verschillend de shows op Pinkpop en op Rock Werchter toen onthaald werden. Die Werchtershow bij mij ook ZEER hoog aangeschreven!
Ik was bij beide en de Werchter show was inderdaad een stuk beter dan die op Pinkpop, al was ik ook op RW niet mega onder de indruk. Stem liet het toch vaak afweten en ik vond de show te lang voor op een festival. Een jaar eerder in de Ziggo Dome daarentegen haalt dan weer makkelijk m'n top 5 gigs ooit. Zo zie je maar, het kan verkeren.

En dan nu, Coldplay. Met de groetjes vanaf het Leidseplein.

20210505_225509.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: wenteldave

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.520
10.922
Dan zal het vast niks betekenen, behalve dan dat je op die locaties waarschijnlijk de clip kan bekijken ofzo. Zullen vast niet en Malieveld en de ArenA doen (maar mag wel).
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.022
6.061
Zullen vast niet en Malieveld en de ArenA doen (maar mag wel).
ik vraag me dit wel af, in hoeverre de tot nu gestrooide hints werkelijk duiden naar speellocaties?

( van mij mogen ze naar Malieveld hoor... Maar dat is meer omdat dan Bruce Springsteen Goffertpark en Pinkpop over blijven
? )
 
  • Leuk
Waarderingen: T. Roses

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.709
1.870
Ik kan het me ook al niet voorstellen. Die tour wordt pas na de zomer bekend gemaakt en dan nu al al die locaties hinten. Geloof er niet in. Maar ze zullen wel ergens staan op een locatie waar 50.000 man of meer kan staan. Goffertpark of De Kuip zijn in deze ook een optie. Festivals ook alleen zie ik dat gezien hun festivalverleden van de afgelopen 10 jaar minder snel gebeuren.
 

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.654
814
Lijkt mij wel hoor, tours worden vaak al meer dan een jaar van te voren geboekt.
De concurrentie volgend jaar gaat moordend zijn in de muziekbiz, er zijn maar zoveel speel locaties en zoveel personeel en vrachtwagens.
Dus als je nu al gaat teasen met speel locaties weet je wat er gaat komen, en ook nog eens waar, ik denk juist dat dit een heel slimme marketing stunt is, nu iedereen hunkert naar live muziek.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.329
5.024
Denk niet dat Coldplay zich zorgen hoeft te maken wat de concurrentie doen. Uitverkopen doen ze toch wel.
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.654
814
Denk niet dat Coldplay zich zorgen hoeft te maken wat de concurrentie doen. Uitverkopen doen ze toch wel.
Ja, als er die dag niets anders stat wel ja, maar er gaat enorm veel touren volgend jaar.
Geld kan maar 1x uit gegeven worden en publiek kan uiteraard maar op 1 plek tegelijk zijn
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.443
6.110
Ik kan het me ook al niet voorstellen. Die tour wordt pas na de zomer bekend gemaakt en dan nu al al die locaties hinten. Geloof er niet in. Maar ze zullen wel ergens staan op een locatie waar 50.000 man of meer kan staan. Goffertpark of De Kuip zijn in deze ook een optie. Festivals ook alleen zie ik dat gezien hun festivalverleden van de afgelopen 10 jaar minder snel gebeuren.
Waarom wordt die tour pas na de zomer bekend gemaakt? Gebeurt vaker dat bij grote shows een jaar van tevoren de kaarten in de verkoop gaan.
 
  • Leuk
Waarderingen: Rick1617899545

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.329
5.024
Ja, als er die dag niets anders stat wel ja, maar er gaat enorm veel touren volgend jaar.
Geld kan maar 1x uit gegeven worden en publiek kan uiteraard maar op 1 plek tegelijk zijn
Dan zal Coldplay altijd aan de langste eind trekken. Een van de populairste bands en heeft fans in diverse leeftijdscategoriën.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.709
1.870
Waarom wordt die tour pas na de zomer bekend gemaakt? Gebeurt vaker dat bij grote shows een jaar van tevoren de kaarten in de verkoop gaan.
Dan stond toch in het artikel op de vorige pagina. Eerst volgen er 2 singles en na de zomer komt het nieuwe album uit. Tegelijk met het nieuwe album wordt de nieuwe tour bekend gemaakt. Tenminste zo heb ik het begrepen...
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Gebruikers die dit onderwerp bekijken