US Coachella 2023

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.151
5.454
Zijn in de States zeker groot genoeg. Zeker als je zowat de Cali / NYC vibe kent. Het draait jammer genoeg toch vooral over erbij te zijn.
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.174
2.980
Coachella klinkt soms verschrikkelijk en zou er ook niet naartoe gaan, maar voor het festival dat zij willen zijn, is dit wel echt een sterk rijtje headliners.
De comeback van de nooit tourende Frank Ocean + twee internationale headliners die bij de grootsten horen in nieuwe, hippe genres.
Blackpink hun laatste passage werd ook goed ontvangen, was toen best vet met volledige band. Die zullen zeker alles uit de kast halen voor die headline spot.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.875
6.047
Coachella klinkt soms verschrikkelijk en zou er ook niet naartoe gaan, maar voor het festival dat zij willen zijn, is dit wel echt een sterk rijtje headliners.
De comeback van de nooit tourende Frank Ocean + twee internationale headliners die bij de grootsten horen in nieuwe, hippe genres.
Blackpink hun laatste passage werd ook goed ontvangen, was toen best vet met volledige band. Die zullen zeker alles uit de kast halen voor die headline spot.
Ik hoor dat ze mogelijk zijn doorgeschoven als headliner. Sowieso was die show in de Sahara toen al zeer indrukwekkend qua productie, dus dat zal het nu al helemaal zijn denk ik.

Streaming nummers van Bad Bunny zijn wel totaal niet vergelijkbaar met die van Blackpink. Mans is al drie jaar de meest gestreamde artiest ter wereld, met voorsprong. Resale prijzen zijn gekkenwerk bij hem. Blackpink heeft een goed draaiende arena tournee gedaan, 7 datums ook maar. Dus daar stopt het een beetje. Maar als Coachella vindt dat ze een headliner zijn, dan zal dat wel zo zijn. Die show zal een spektakel zijn.

Coachella klinkt en lijkt me nog steeds één van de beste en meest vette festivals ter wereld. Naast Glastonbury. Ik ben wel geïntrigeerd eigenlijk en zeker omdat resale prijzen voor Coachella, zeker W2, vrij kunnen meevallen...
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.435
6.094
7353E48C-D277-449C-AD67-8FE49A6B67FD.jpeg.9fedfa6edbc7f61b3ab9aaf13b8744ec.jpeg
 
  • Leuk
Waarderingen: @Marc en wenteldave

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.435
6.094
Altijd weer knap hoe ze als grootste festival van de Verenigde Staten keer op keer een zeer matig festival weten neer te zetten.
Ik vind het best indrukwekkend hoe ze acts als Gorillaz en Björk voor een positie onder de headliner boeken. Persoonlijk op veel fronten een toffer affiche dan dat wat we tot nog toe in Europa hebben gezien.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.435
6.094
Ocean is ook een mooie naam voor festivals als Rock Werchter, Lowlands of Pukkelpop imo.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.151
5.454
Ik vind het best indrukwekkend hoe ze acts als Gorillaz en Björk voor een positie onder de headliner boeken. Persoonlijk op veel fronten een toffer affiche dan dat wat we tot nog toe in Europa hebben gezien.
Vroeger was Coachella echt wel een referentie. Maar sinds EDM mateloos populair is geworden ginder is het helemaal anders geworden.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Gebruikers die dit onderwerp bekijken