US Coachella 2023

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.864
8.475
Altijd weer knap hoe ze als grootste festival van de Verenigde Staten keer op keer een zeer matig festival weten neer te zetten.
Vind deze lineup eigenlijk verrassend sterk hoor. Beste lineup in jaren. Frank Ocean, Björk, Gorillaz, Boygenius (!), Despacio (!), Chemical Brothers, Weyes Blood, Rosalia, Wet Leg, Kali Uchis,... Ook wel tof dat ze oudjes als Blondie, The Breeders en Underworld blijven boeken.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.423
6.088
Bad Bunny is tof. Niet onverdienstelijke worstelaar ook, trouwens. :p

Bad Bunny Sport GIF by WWE
 
  • Leuk
Waarderingen: Indiaantje89

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
2.967
2.014
Maar dat zou jij toch al niet zo vaak doen voor festivals waar weinig gitaarwerk staat, toch? :)
Het kan aan mij liggen maar heb Coachella toch al meer mijn ding gevonden in het verleden. Kan zijn dat ik mis met een ander USA festival.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.302
4.976
Mijn ding is het niet, maar er staat zoveel op het affiche dat er altijd wel wat te vinden is. En eerlijk is eerlijk, er staan gewoon flink wat NextGen grote namen. Het is wel wat hip en happening is onder nieuwe generatie festivalgangers. Zou dit de lineup van Coachella Oestgeest zijn dan zou ik toch nieuwsgierig mijn kaartje kopen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje en klootviool

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.302
4.976
Ik vind het oprecht best sterk. Van alle VS brol die je vandaag zag vind ik dit wel gewoon het affiche met een sterk idee erachter. En ja het is misschien een Tik Tok line-up oneerbiedig gezegd. Maar dat is wel wat de klok slaat op dit moment toch? En ook waar Coachella voor staat de laatste decenia. Als je er wel van bent dan is dit wel gelijk heaven. Dat doen ze gewoon goed, los van eigen smaak.
 
  • Leuk
Waarderingen: Christiaan en Timmetje

emilejol

Dagopener
1 sep 2020
583
371
Gorillaz tourt dus, gaan ze ondanks blur ook nog een keer europa langs met hun nieuwe album?
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.495
10.524
Gorillaz tourt dus, gaan ze ondanks blur ook nog een keer europa langs met hun nieuwe album?
Lijkt me niet. Denk dat dat al afgelopen jaar was, want geloof dat ze de VS toen hebben overgeslagen. Blur voor dit jaar in Europa en dan 2024 weer op pad met Gorillaz wellicht?
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.171
2.973
Vette lineup! Björk inderdaad de grote verrassing, maar daarnaast ook op alle niveau's wel dingen die zelfs niet mis zouden staan op een BKS ofzo.
Coachella heeft inderdaad een wat andere visie dan wat we hier in Europa gewend zijn, maar qua 'mee blijven met z'n tijd' is deze lineup toch wel weer een referentie hoor. Zou alle van de zes grootste namen ook willen zien.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje en mattman

Gebruikers die dit onderwerp bekijken