Camping ervaringen

Chiel

Support act
18 jul 2014
1.115
586
Hoe groot is de kans om op A1 te komen als je er donderdag morgen vroeg bij bent?

Vorig jaar was er altijd wel plek, ook al zou je laat aankomen of op een andere dag.
Ik weet niet of de A1 in de jaren daarvoor ooit volzet zijn geweest.
 

Poulske

Playlistbediener
9 nov 2015
47
1
Thanks, mijn vriendengroep wou toch naar the Hive, dus heb ik daar een kaartje voor gekocht.
 

B

Playlistbediener
14 jan 2016
44
0
Iemand gehoord over het mogelijk verdwijnen van campings? Ik heb al vaker gehoord dat dit jaar het laatste jaar van b0 wordt.
 

Lexie

Playlistbediener
8 feb 2017
15
18
Dit jaar gaan wij voor The Hive resort. We hebben 3x een vooropgezette tent van 2 personen.

Iemand ervaringen met de camping, voordelen/nadelen? Vroeg me af of je van tevoren een tent aangewezen kreeg of je er één kan claimen als je aankomt. Liefst zitten we natuurlijk naast elkaar met de tenten.
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.515
4.846
Iemand gehoord over het mogelijk verdwijnen van campings? Ik heb al vaker gehoord dat dit jaar het laatste jaar van b0 wordt.

http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20170203_02710769

 

Rock Star

Nieuw lid
21 feb 2017
1
0
Na jarenlang gebruik te maken de camping B0 zijn we door het sluiten van deze camping op zoek naar een nieuwe camping.

We zijn aan het overwegen om the Hive eens uit te proberen.

Kan iemand mij meedelen hoe het daar zit met de sanitaire installaties? Zijn dat dezelfde soort toiletten als op het festival terrein of moeten wij ons verwachten aan dezelfde ordinaire dixie hokjes van B0 die uren in de wind stinken. Wij beseffen wel dat we voor luxe op the Hive Resort maar een beetje comfort voor basisbehoeften zou anno 2017 niet misstaan.
 

Heemstock

Gouden Tip
20 feb 2014
256
0
Na jarenlang gebruik te maken de camping B0 zijn we door het sluiten van deze camping op zoek naar een nieuwe camping.

We zijn aan het overwegen om the Hive eens uit te proberen.

Kan iemand mij meedelen hoe het daar zit met de sanitaire installaties? Zijn dat dezelfde soort toiletten als op het festival terrein of moeten wij ons verwachten aan dezelfde ordinaire dixie hokjes van B0 die uren in de wind stinken. Wij beseffen wel dat we voor luxe op the Hive Resort maar een beetje comfort voor basisbehoeften zou anno 2017 niet misstaan.

Sanitair op The Hive zijn Dixies en voor de mannen van die urinoir-units. Er is wel redelijk wat personeel die het redelijk schoon houdt! Douches (zelf nog geen gebruik van gemaakt) zijn volgens mij prima. Je krijgt een nummertje, dus je kunt ondertussen wat anders doen. Voor de rest prima eet en drink standjes voor ontbijt.
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.777
3.538
Douchen ligt er maar net aan. Als je net als ik 's ochtends om 7 uur je luchtbed afgebrand bent en je gaat meteen douchen, kun je meteen terecht.
 

Sander1617899554

Playlistbediener
6 nov 2015
13
0
2 jaar geleden voor het eerst op de Hyve gestaan. Daarvoor had ik de "luxe" om mee te gaan met mensen die op ADL stonden. Beviel mij best op de Hyve, geen enorme rijen voor de toiletten en het douchen was inderdaad best goed te doen. Eerst een bonnetje met een nummer halen en na een uurtje terugkomen om te douchen. Dit jaar hebben wij ervoor gekozen om voor de myspace plaatsen te gaan omdat wij wat later aankomen. We hebben het wat ruim ingemeten waardoor we 4 campingtickets voor de Hyve over hebben. Die kunnen wij vast nog wel verkopen voor 2 tientjes per stuk. Heeft vorig jaar iemand die Myspace plaatsen gezien? ben wel benieuwd waar ze zijn.
 

Scarnick

Playlistbediener
28 mrt 2015
34
0
Wij komen al jaren uit Engeland en is het meestal 11uur voor dat we bij C3 waren.
Dit jaar voor MySpace gekozen. Geen stress over een plek.
Onze vrienden hebben ook voor MySpace gekozen. Wat voor tips hebben jullie om naast elkaar te plaatsen. Is het een eerste vrij plek nemen of wordt er een exact plek gereserveerd.
 

Shaverion

Support act
12 nov 2012
1.129
0
Wij komen al jaren uit Engeland en is het meestal 11uur voor dat we bij C3 waren.
Dit jaar voor MySpace gekozen. Geen stress over een plek.
Onze vrienden hebben ook voor MySpace gekozen. Wat voor tips hebben jullie om naast elkaar te plaatsen. Is het een eerste vrij plek nemen of wordt er een exact plek gereserveerd.

Zelf heb ik er geen ervaring mee maar ik gok het eerste. Lijkt me organisatorisch niet te doen om iedereen naar een specifieke plek te moeten wijzen.
 

Scarnick

Playlistbediener
28 mrt 2015
34
0
@ sander
Dat zal ik ook willen weten.
En parkeren? Is dit bij de gewone Hive parking.
 

No Code

Playlistbediener
10 jan 2017
34
34
Dit jaar voor het eerst, met de auto, naar camping C3. Andere jaren altijd op de A campings gestaan en via Haacht Werchter binnegekomen.

Mijn vraag: Zijn er mensen die ervaring hebben met het aanrijden via Tremelo? Kom je gemakkelijk bij de camping parkeerplaats en welke afslag op de snelweg kun je het beste nemen?

Alle info is meegenomen. Dank.
 

Shaverion

Support act
12 nov 2012
1.129
0
Dit jaar voor het eerst, met de auto, naar camping C3. Andere jaren altijd op de A campings gestaan en via Haacht Werchter binnegekomen.

Mijn vraag: Zijn er mensen die ervaring hebben met het aanrijden via Tremelo? Kom je gemakkelijk bij de camping parkeerplaats en welke afslag op de snelweg kun je het beste nemen?

Alle info is meegenomen. Dank.

Gewoon bordjes volgen en aanwijzingen volgen werkt het best in mijn ervaring. Op vorig jaar na (met tekort aan parkeerplaatsen) nooit problemen gehad met op een parkeerplaats te komen.
 

Scarnick

Playlistbediener
28 mrt 2015
34
0
Dit jaar voor het eerst, met de auto, naar camping C3. Andere jaren altijd op de A campings gestaan en via Haacht Werchter binnegekomen.

Mijn vraag: Zijn er mensen die ervaring hebben met het aanrijden via Tremelo? Kom je gemakkelijk bij de camping parkeerplaats en welke afslag op de snelweg kun je het beste nemen?

Alle info is meegenomen. Dank.

Ik heb het laatste 3 jaren bij C3 mijn tent opgezet. En daar ook mijn auto geplaatst. Ik reed vanuit NL en volgde de C borden. Richting Tremelo is goed en dan ten zuiden kom je precies goed.
Er zijn parkeerplaats genoeg omheen.
 

Sander1617899554

Playlistbediener
6 nov 2015
13
0
Wij komen al jaren uit Engeland en is het meestal 11uur voor dat we bij C3 waren.
Dit jaar voor MySpace gekozen. Geen stress over een plek.
Onze vrienden hebben ook voor MySpace gekozen. Wat voor tips hebben jullie om naast elkaar te plaatsen. Is het een eerste vrij plek nemen of wordt er een exact plek gereserveerd.

Heb inmiddels contact gehad met de organisatie. Van te voren zijn deze plekken niet toegewezen dus als je met 2 MySpace tickets aankomt dan kun je ze naast elkaar vragen. Het zijn overigens vierkante plaatsen (handig als je van te voren wil kijken hoe de tenten kunnen staan). De tickets zijn geen gewone hyve tickets, ik denk dus dat je een ander bandje krijgt dan de andere campinggasten waardoor je toegang krijgt tot een MySpace terrein. Ik denk niet dat er echt een aparte ingang vanaf de weg gemaakt wordt dus je zou wel zelf over het algemene hyve terrein kunnen lopen. Maargoed dit zijn aannames..

Voor wat betreft over jouw vraag met parkeren zijn er geen aparte plaatsen. Gewoon de normale parkeerplaats tegenover de hyve ingang denk ik dan. Mss dat we meer weten als de plattegronden online komen.
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
3.138
780
Voor wat betreft over jouw vraag met parkeren zijn er geen aparte plaatsen. Gewoon de normale parkeerplaats tegenover de hyve ingang denk ik dan. Mss dat we meer weten als de plattegronden online komen.

Deze bedoel je? :)

https://dl.dropboxusercontent.com/u/397095565/RW17_surroundings.pdf

Hmm, krijg het image er niet in geplakt, dus je moet maar even op de link klikken...
 

ChiquitaChaser

Support act
27 sep 2016
1.050
345
Dit jaar voor het eerst, met de auto, naar camping C3. Andere jaren altijd op de A campings gestaan en via Haacht Werchter binnegekomen.

Mijn vraag: Zijn er mensen die ervaring hebben met het aanrijden via Tremelo? Kom je gemakkelijk bij de camping parkeerplaats en welke afslag op de snelweg kun je het beste nemen?

Alle info is meegenomen. Dank.

Veel zal ook afhangen van welk uur je zal aankomen.
Vele bussen zullen dit jaar ook dat traject volgen (Station Aarschot is vanaf dit jaar ook een afstaphalte voor de treinreizigers)

Soms is het gewoon makkelijker en sneller om de parrallele steenweg te pakken ( Veldonkstraat ipv Werchtersesteenweg)
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken