Camping ervaringen

Sander1617899554

Playlistbediener
6 nov 2015
13
0
Sander wrote:
Voor wat betreft over jouw vraag met parkeren zijn er geen aparte plaatsen. Gewoon de normale parkeerplaats tegenover de hyve ingang denk ik dan. Mss dat we meer weten als de plattegronden online komen.


Deze bedoel je?
1f642.svg


https://dl.dropboxusercontent.com/u/397095565/RW17_surroundings.pdf

Hmm, krijg het image er niet in geplakt, dus je moet maar even op de link klikken…

Ah tx! ja hier staat het dus niet apart op aangegeven.. Ik kan me toch niet voorstellen dat je voor dat tientje meer per persoon op de The Hive Resort staat met je MySpace plekje.. Ik vermoed dat ze dan een extra stukje afzetten binnen de normale Hive camping.. Ach we zien het wel.
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.961
538
visdave34 wrote:
Sander wrote:
Voor wat betreft over jouw vraag met parkeren zijn er geen aparte plaatsen. Gewoon de normale parkeerplaats tegenover de hyve ingang denk ik dan. Mss dat we meer weten als de plattegronden online komen.


Deze bedoel je?
1f642.svg


https://dl.dropboxusercontent.com/u/397095565/RW17_surroundings.pdf

Hmm, krijg het image er niet in geplakt, dus je moet maar even op de link klikken…


Ah tx! ja hier staat het dus niet apart op aangegeven.. Ik kan me toch niet voorstellen dat je voor dat tientje meer per persoon op de The Hive Resort staat met je MySpace plekje.. Ik vermoed dat ze dan een extra stukje afzetten binnen de normale Hive camping.. Ach we zien het wel.
Klopt inderdaad. De MySpace plekken zijn op de reguliere Hive, niet bij het Resort.
 

NiekBBQ

Randprogramma
21 nov 2016
164
85
Wij hebben tickets voor camping C3. Was ons in 2015 zeer goed bevallen.
Gasinstallaties sinds vorig jaar verboden. Controleren ze daar streng op?
 

Alex1617899561

Nieuw lid
13 nov 2016
4
0
Zijn er nog mensen die toevallig 2 e-campingtickets voor The Hive willen verkopen? Zo ja, ik wil ze graag van je kopen via TicketSwap, als dit mogelijk is!

We waren echt net te laat... hahaha

 

OMG

Campingartiest
22 apr 2015
50
0
Heej,,

Ik zie al jaren mensen met steekwagentjes in de rij van de campings staan maar nu lees ik op de site dat dit niet mag.
Wagens, moto’s, aanhangwagens, caravans, mobilhomes e.d. Deze brengen de veiligheid van de kampeerders in gevaar. Ook steekwagens zijn niet toegelaten.
Wat moet ik doen, want ik wilden er nu zelf ook eentje kopen/meenemen.

Alvast bedankt :)
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.833
1.740
Heej,,

Ik zie al jaren mensen met steekwagentjes in de rij van de campings staan maar nu lees ik op de site dat dit niet mag.

Wagens, moto’s, aanhangwagens, caravans, mobilhomes e.d. Deze brengen de veiligheid van de kampeerders in gevaar. Ook steekwagens zijn niet toegelaten.

Wat moet ik doen, want ik wilden er nu zelf ook eentje kopen/meenemen.

Alvast bedankt
1f642.svg

Alles op een soort slee zetten en dan met drie man meetrekken.

Nee ik heb geen idee ik til altijd gewoon twee sporttassen + een rugtas en soms nog eens een rolkoffer vol met bier.
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.162
4.293
Het zijn dit soort onzinregeltjes waardoor ik ooit geen zin meer heb om naar RW te gaan.
 

Guido

Playlistbediener
5 jan 2016
19
0
Heeft iemand ervaring met het parkeren aan de Hive op woensdag? voorloopt dit goed of zijn ze snel vol?
Hoe laat moet je ongeveer daar zijn om een goed plekje te hebben?
 

pretparkfan

Gouden Tip
22 jan 2016
279
0
Heeft iemand ervaring met het parkeren aan de Hive op woensdag? voorloopt dit goed of zijn ze snel vol?
Hoe laat moet je ongeveer daar zijn om een goed plekje te hebben?

Parkeren verloopt vrij vlot en er is plaats genoeg, normaal. Je kan alleen makkelijk een tijdje staan aanschuiven voor je er effectief opkan. Vorig jaar was ik tegen 16 u daar en toch makkelijk een uur in de file gestaan.
 

RWFix

Nieuw lid
16 feb 2017
2
0
Heej,,

Ik zie al jaren mensen met steekwagentjes in de rij van de campings staan maar nu lees ik op de site dat dit niet mag.

Wagens, moto’s, aanhangwagens, caravans, mobilhomes e.d. Deze brengen de veiligheid van de kampeerders in gevaar. Ook steekwagens zijn niet toegelaten.

Wat moet ik doen, want ik wilden er nu zelf ook eentje kopen/meenemen.

Alvast bedankt ?

Vorig jaar stond de regel mbt steekwagens ook al op de site, maar volgens mij doen ze er totaal niet moeilijk over. Vorig jaar hadden we een kruiwagen gebruikt, niks geen gezeur gehad
 

TheseThingsHappen

Playlistbediener
11 jun 2017
42
0
Dit wordt mijn tweede keer Rock Werchter en wederom heb ik er enorm veel zin in.

Nu waren de Hive camping tickets uitverkocht toen ik en mijn vrienden ze wilde aanschaffen. Wel konden wij nog MySpace tickets voor 4 personen kopen (16m2).
Wij zijn alleen tot de conclusie gekomen dat onze tenten wat meer ruimte in beslag gaan nemen dan 16m2 (wat een klein stuk eigenlijk dat je krijgt).

Zodoende zijn wij dus van plan om "gewoon" op de Hive te gaan staan en niet gebruik te maken van onze MySpace voucher en gereserveerde plek.
Weten jullie of dit uberhaupt mogelijk is?
 

Jaspeare

Nieuw lid
12 jun 2017
1
0
Is er voor camping A1 ook een ingang aan de kant van parking A8?
Ik zie op het kaartje dat de camping helemaal tot aan de weg doorloopt, dus als daar een ingang is dan zou dat wel praktisch zijn. Als er echter maar een ingang is, dan parking B2 weer juist de beste parkeerplaats (ik ga er vanuit dat op donderdag de HIVE parking al vol zit).

 

Shaverion

Support act
12 nov 2012
1.129
0
Dit wordt mijn tweede keer Rock Werchter en wederom heb ik er enorm veel zin in.

Nu waren de Hive camping tickets uitverkocht toen ik en mijn vrienden ze wilde aanschaffen. Wel konden wij nog MySpace tickets voor 4 personen kopen (16m2).
Wij zijn alleen tot de conclusie gekomen dat onze tenten wat meer ruimte in beslag gaan nemen dan 16m2 (wat een klein stuk eigenlijk dat je krijgt).

Zodoende zijn wij dus van plan om “gewoon” op de Hive te gaan staan en niet gebruik te maken van onze MySpace voucher en gereserveerde plek.
Weten jullie of dit uberhaupt mogelijk is?

Is dezelfde ingang dus lijkt mij geen probleem. Je kunt altijd nog proberen je spullen op die 16m2 neer te zetten, ze zullen vast niet met een meetlat naast je tent komen staan.
 

RM

Playlistbediener
1 dec 2015
46
0
Is er voor camping A1 ook een ingang aan de kant van parking A8?
Ik zie op het kaartje dat de camping helemaal tot aan de weg doorloopt, dus als daar een ingang is dan zou dat wel praktisch zijn. Als er echter maar een ingang is, dan parking B2 weer juist de beste parkeerplaats (ik ga er vanuit dat op donderdag de HIVE parking al vol zit).

Hi! Jazeker, aan de achterkant van de camping is ook een ingang! Klein stukje lopen vanaf A8.
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.162
4.293
Parking the Hyve kun je op donderdag waarschijnlijk nog wel parkeren. Was vorig alleen snel vol, omdat grote stukken te drassig waren.
 

Harlan Koppenberg

Playlistbediener
20 mrt 2016
6
0
Ik ga aankomend jaar voor het eerst met een camper naar werchter.. Heb hiervoor ook een mobilhome kaartje voor, ik heb alleen geen idee of wij ook op de camping mogen komen met fietsen achterop de camper?
Ik ga namelijk morgen voor 2 weken op vakantie naar Frankrijk en aansluitend Rock Werchter...
Kan alleen nergens informatie hierover vinden.

 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.162
4.293
Je zou zeggen, dat dit geen punt is. Maar dit soort logica hoeft niet altijd te kloppen. Misschien dat iemand hier wel eens gekampeerd heeft op de mobilhome camping en het antwoord weet?

Je zou via de website de vraag kunnen stellen aan de organisatie.
Mochten ze moeilijk doen, kun je de fietsen altijd nog plaatsen in de gratis en bewaakte fietsenstalling.
 

Chiel

Support act
18 jul 2014
896
313
Nu maak ik er zelf toch geen gebruik van, maar voor de mensen die op een andere camping dan The Hive staan, is er geen toegang meer tot de nachtelijke entertainment aldaar. Alles in het kader van de veiligheid. Dat snap ik, maar dat hadden ze van tevoren ook kunnen weten. Tevens een domper voor de mensen die wat langer door willen feesten, aangezien de optredens ook eerder dan normaal eindigen.
 

Heemstock

Gouden Tip
20 feb 2014
256
0
The Hive gaat in theorie woensdag om 16.00 uur open. Mensen al ervaring mee dat dit eerder open gaat? In 2015 kwamen wij rond 17.30 uur, maar toen stonden al zo ongelooflijk veel tenten dat ik sterk het vermoeden kreeg dat het eerder dan 16.00 uur open gaat. Aangezien wij dit jaar om en nabij 16/17 uur zullen aankomen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken