Camping ervaringen

Aike

Gouden Tip
27 mrt 2017
355
8
The Hive gaat in theorie woensdag om 16.00 uur open. Mensen al ervaring mee dat dit eerder open gaat? In 2015 kwamen wij rond 17.30 uur, maar toen stonden al zo ongelooflijk veel tenten dat ik sterk het vermoeden kreeg dat het eerder dan 16.00 uur open gaat. Aangezien wij dit jaar om en nabij 16/17 uur zullen aankomen.

Vorig jaar kwamen wij om 15:45 ofzoiets aan en stonden er al rijen en waren er mensen binnen. Dus het is zeker voor 16:00 al open, maar het is gewoon om te voorkomen dat er geen mensenmassa dan al is denk ik.
 

pepijn

Playlistbediener
3 nov 2014
27
0
we willen kaarten halen voor de Hive resort. Heeft iemand ervaring met de 2 persoontenten? zijn deze een beetje rdelijk en mag je zelf uitkiezen welke?
we willen graag bij elkaar liggen vandaar
 

fabiencor

Nieuw lid
2 dec 2017
2
0
Hallo
Misschien een domme vraag van me : maar mag je op de camping ook iets van voedingswaren zelf meebrengen en/of drank (met en zonder) alcohol of niet ?
 

Christiaan

Dagopener
15 mrt 2014
510
77
Ja, ik geloof dat je officieel iets van 18 blikken per persoon mag meenemen, maar er wordt niet echt gecontroleerd.
 

Christiaan

Dagopener
15 mrt 2014
510
77
12 blikken pp
Dit antwoord kreeg ik vorig jaar toen ik de vraag aan RW zelf vroeg:

Dag Christiaan,
Er is geen vastgesteld maximum, maar probeer redelijk te blijven. 1 persoon die met 200 blikken binnen probeert te komen, zal ongetwijfeld tegengehouden worden.
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.419
617
Als je met 1 tray binnen komt lopen maakt dit niet uit. Mocht dit niet genoeg zijn. Herhaal deze stap gewoon een paar keer. Elke keer 1.
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.155
4.279
12 blikjes PP was altijd formeel de regel, maar zie die niet meer op de website staan.
Het komt er in principe op neer dat je een redelijke hoeveelheid mee mag nemen.
 

Rudy190

Gouden Tip
3 feb 2017
265
39
Ik heb een vraagje: Als je op donderdagochtend aankomt bij de campings van The Hive, heb je dan nog genoeg tijd om je tent op te zetten en de eerste acts van de dag te zien, of heb je dan een ellendig lange rij en geen plek om je tentje op te zetten (gaat om één tweepersoonstentje), alvast bedankt!
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.155
4.279
Dat tent opzetten gaat wel lukken. De rij op the Hive op donderdag valt wel mee dacht ik.

Om het festivalterrein op te komen, moet je wel rekening houden met een lange rij. Als je één van de eerste namen per se wilt zien, zou ik minimaal rekening houden met 1 1/2 uur om door de poort te komen.
 

Rudy190

Gouden Tip
3 feb 2017
265
39
Oke top dankje, reden hiervoor is dat ik nu de woensdag naar Guns n Roses + Volbeat wil en niks wil missen van RW.. Dus dat botst een beetje dacht ik dan
 
10 mei 2018
4
0
test

Hallo Rockers ! Camping A1 groet u ?

We zijn maar wat blij jullie elk jaar in zulke grote getale te mogen ontvangen. Ook in 2018 denken we aan de maximum capaciteit van 11000 kampeerders te geraken, en onder hen heel wat ‘regulars’.

Dit jaar is de organisatie van Camping A1 tijdens Rock Werchter in handen van een nieuwe groepering. We baatten voorheen reeds de drank- en eettent uit achteraan op de Camping en mogen nu van de eigenaar het ganse terrein voorzien van drank- en eetstanden. We focussen dit jaar op de ruimte naast “The Doghouse” (die plaats vooraan op de Camping waar door het jaar een hondenclub gevestigd is – jep, we zijn zeer bedreven in het verzinnen van namen ? ). Op deze lokatie komt er een grote tent waar je ’s ochtends rustig kan komen ontbijten, ’s middags lekker lunchen en ’s avonds gezellig kan nakaarten. We werken hiervoor samen met een cateraar, die alles vers bereidt gedurende de nacht / vroege ochtend. Lekkere en gezonde maaltijden aan een eerlijke prijs !

Meer info vinden jullie op onze gloednieuwe website: https://rwa1.be/
Deze staat al boordevol informatie, en wordt de komende weken nog geregeld aangevuld.
Wanneer je ons volgt via Facebook, Instagram of Twitter, ben je zeker dat je niets mist ! ?

Uiteraard staan we ook open voor al jullie opmerkingen, suggesties en vragen ! ?

Looking forward !
 
10 mei 2018
4
0
test
Hallo Rockers ! Camping A1 groet u ?

We zijn maar wat blij jullie elk jaar in zulke grote getale te mogen ontvangen. Ook in 2018 denken we aan de maximum capaciteit van 11000 kampeerders te geraken, en onder hen heel wat ‘regulars’.

Dit jaar is de organisatie van Camping A1 tijdens Rock Werchter in handen van een nieuwe groepering. We baatten voorheen reeds de drank- en eettent uit achteraan op de Camping en mogen nu van de eigenaar het ganse terrein voorzien van drank- en eetstanden. We focussen dit jaar op de ruimte naast “The Doghouse” (die plaats vooraan op de Camping waar door het jaar een hondenclub gevestigd is – jep, we zijn zeer bedreven in het verzinnen van namen ? ). Op deze lokatie komt er een grote tent waar je ’s ochtends rustig kan komen ontbijten, ’s middags lekker lunchen en ’s avonds gezellig kan nakaarten. We werken hiervoor samen met een cateraar, die alles vers bereidt gedurende de nacht / vroege ochtend. Lekkere en gezonde maaltijden aan een eerlijke prijs !

Meer info vinden jullie op onze gloednieuwe website: https://rwa1.be/
Deze staat al boordevol informatie, en wordt de komende weken nog geregeld aangevuld.
Wanneer je ons volgt via Facebook, Instagram of Twitter, ben je zeker dat je niets mist ! ?

Uiteraard staan we ook open voor al jullie opmerkingen, suggesties en vragen ! ?

Looking forward !
 
10 mei 2018
4
0
(het integraal kopiëren van onze post uit het subforum "Rock Werchter 2018 – Nieuws & Geruchten" lukt blijkbaar enkel indien we er een lijn aan toevoegen, dus bij deze :) )
Hallo Rockers ! Camping A1 groet u ?

We zijn maar wat blij jullie elk jaar in zulke grote getale te mogen ontvangen. Ook in 2018 denken we aan de maximum capaciteit van 11000 kampeerders te geraken, en onder hen heel wat ‘regulars’.

Dit jaar is de organisatie van Camping A1 tijdens Rock Werchter in handen van een nieuwe groepering. We baatten voorheen reeds de drank- en eettent uit achteraan op de Camping en mogen nu van de eigenaar het ganse terrein voorzien van drank- en eetstanden. We focussen dit jaar op de ruimte naast “The Doghouse” (die plaats vooraan op de Camping waar door het jaar een hondenclub gevestigd is – jep, we zijn zeer bedreven in het verzinnen van namen ? ). Op deze lokatie komt er een grote tent waar je ’s ochtends rustig kan komen ontbijten, ’s middags lekker lunchen en ’s avonds gezellig kan nakaarten. We werken hiervoor samen met een cateraar, die alles vers bereidt gedurende de nacht / vroege ochtend. Lekkere en gezonde maaltijden aan een eerlijke prijs !

Meer info vinden jullie op onze gloednieuwe website: https://rwa1.be/
Deze staat al boordevol informatie, en wordt de komende weken nog geregeld aangevuld.
Wanneer je ons volgt via Facebook, Instagram of Twitter, ben je zeker dat je niets mist ! ?

Uiteraard staan we ook open voor al jullie opmerkingen, suggesties en vragen ! ?

Looking forward !
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.951
520
Ben voor een vriendin die net heeft besloten om mee te gaan naarstig op zoek naar een camping ticket voor The Hive! Dus mocht iemand zijn/haar ticket verkopen of iemand weten die er één heeft, houd ik me aanbevolen...
 

Baas

Gouden Tip
21 okt 2013
485
34
Hoi, ik ga dit jaar voor het eerst naar Rock Werchter, en ik heb er al behoorlijk zin in! Maar ik heb wel wat praktische vragen, want ik weet nie hoe het met de campings werkt etc.
Ik kan donderdagmiddag pas aankomen, ik wil wel graag niet al te lang moeten zoeken naar een plekje, ik hou wel van een rumoerige camping waar wat te doen is, en hoe zit het mer de loopafstanden van de campings naarr het festivalterrein? Welke camping zou aan te raden zijn? En zijn er nog belangrijke/handige dingetjes die ik moet weten?
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.155
4.279
Heb je al een campingticket? Dan zou ik daar niet al te lang meewachten. The Hyve is uitverkocht, dus dan zou ik voor A1 gaan.
A1 ligt op 5 minuten van de ingang.
 

Heemstock

Gouden Tip
20 feb 2014
256
0
Hoi, ik ga dit jaar voor het eerst naar Rock Werchter, en ik heb er al behoorlijk zin in! Maar ik heb wel wat praktische vragen, want ik weet nie hoe het met de campings werkt etc.
Ik kan donderdagmiddag pas aankomen, ik wil wel graag niet al te lang moeten zoeken naar een plekje, ik hou wel van een rumoerige camping waar wat te doen is, en hoe zit het mer de loopafstanden van de campings naarr het festivalterrein? Welke camping zou aan te raden zijn? En zijn er nog belangrijke/handige dingetjes die ik moet weten?

The Hive ligt op zo’n 10 minuten lopen. Lange vlakke weg, prima te doen. Als je van een party houd, dan is The Hive the place to be. Op donderdagmiddag is het wel druk/vol op The Hive. Met een klein tentje kun je nog wel een plekje vinden. Anders wordt het wel lastiger denk ik.
 

Dweezzill

Playlistbediener
25 feb 2017
45
0
Baas wrote:
Hoi, ik ga dit jaar voor het eerst naar Rock Werchter, en ik heb er al behoorlijk zin in! Maar ik heb wel wat praktische vragen, want ik weet nie hoe het met de campings werkt etc.
Ik kan donderdagmiddag pas aankomen, ik wil wel graag niet al te lang moeten zoeken naar een plekje, ik hou wel van een rumoerige camping waar wat te doen is, en hoe zit het mer de loopafstanden van de campings naarr het festivalterrein? Welke camping zou aan te raden zijn? En zijn er nog belangrijke/handige dingetjes die ik moet weten?

The Hive ligt op zo’n 10 minuten lopen. Lange vlakke weg, prima te doen. Als je van een party houd, dan is The Hive the place to be. Op donderdagmiddag is het wel druk/vol op The Hive. Met een klein tentje kun je nog wel een plekje vinden. Anders wordt het wel lastiger denk ik.

Of anders camping A1, hebben trouwens nieuwe uitbaters. https://rwa1.be/
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken