Ik keek elke dag toch een beetje jaloers naar de mensen die al bij A1 konden afslaan naar de camping, maar als ik dit zo lees ben ik zielsgelukkig met The Hive! Kan weinig minpunten bedenken daar. Ik hoop dat de organisatie van A1 hier serieus mee aan de slag gaat, dit kan voor mensen die hele Werchter beleving verpesten.
Blijkbaar is mijn post verdwenen, dus post ik hem nog eens
(het integraal kopiëren van onze post uit het subforum “Rock Werchter 2018 – Nieuws & Geruchten” lukt blijkbaar enkel indien we er een lijn aan toevoegen, dus bij deze ? )
Hallo Rockers ! Camping A1 groet u ?
We zijn maar wat blij jullie elk jaar in zulke grote getale te mogen ontvangen. Ook in 2018 denken we aan de maximum capaciteit van 11000 kampeerders te geraken, en onder hen heel wat ‘regulars’.
Dit jaar is de organisatie van Camping A1 tijdens Rock Werchter in handen van een nieuwe groepering. We baatten voorheen reeds de drank- en eettent uit achteraan op de Camping en mogen nu van de eigenaar het ganse terrein voorzien van drank- en eetstanden. We focussen dit jaar op de ruimte naast “The Doghouse” (die plaats vooraan op de Camping waar door het jaar een hondenclub gevestigd is – jep, we zijn zeer bedreven in het verzinnen van namen ? ). Op deze lokatie komt er een grote tent waar je ’s ochtends rustig kan komen ontbijten, ’s middags lekker lunchen en ’s avonds gezellig kan nakaarten. We werken hiervoor samen met een cateraar, die alles vers bereidt gedurende de nacht / vroege ochtend. Lekkere en gezonde maaltijden aan een eerlijke prijs !
Meer info vinden jullie op onze gloednieuwe website:
https://rwa1.be/
Deze staat al boordevol informatie, en wordt de komende weken nog geregeld aangevuld.
Wanneer je ons volgt via Facebook, Instagram of Twitter, ben je zeker dat je niets mist ! ?
Uiteraard staan we ook open voor al jullie opmerkingen, suggesties en vragen ! ?
Looking forward !
Beste,
Aangezien u zelfs zegt open te staan voor opmerkingen/suggesties:
Dit was onze eerste keer op camping A1 en het zal ook de laatste keer zijn.
We zijn ondertussen 2018, maar de voorzieningen op de camping (en vooral de hoeveelheid ervan), lijken terug te gaan naar campings van festivals die ik kende ±15 jaar geleden.
Dus we betalen voor het camperen op deze camping de al niet onaardige som van 27,50EUR per persoon; maar hier krijg je dus werkelijk niets voor in return...
-Toiletten: veel te weinig toiletten, nog maar te zwijgen over de staat waar ze in verkeerden: schandalig!
- Bijbetalen voor een rol toiletpapier, serieus?
-Komt er nog eens bij dat je voor de '"luxe"-toiletten nog eens moest bijbetalen (uiteraard weer na ellendig lang in een rij te hebben gestaan).
- Kuis de toiletten toch eens deftig, wat is me dat allemaal.
-Water: serieus, die dropjes water die eruit kwamen waren maar net voldoende om eens je tanden te poetsen.
Die drukverhogingspomp die er na 2(!) dagen werd geplaatst verbeterde wel iets, maar nog niet alles.
-Douches: WAT EEN ABSOLUTE GRAP WAS DIT? 4,00 EUR durven jullie hiervoor vragen? (Trouwens: Bijbetalen voor te douchen?????) En natuurlijk ook weer veel te weinig douches voorzien.
Eerst sta ja meer dan een uur aan te schuiven (op elk moment van de de dag).
Ben je eindelijk die lijdensweg gepasseerd, kom je aan in een vies kotje terecht waar ook weer amper water uitkomt. Nogmaals: 2018 hé jongens; kuis die douches toch af en toe eens uit, jullie vragen er tenslotte genoeg voor.
Ik was dan ook niet verwonderd dat ik tijdens mijn uren in de doucherij meermaals heb meergemaakt dat mensen hun geld kwamen terugvragen voor die grap.
-Last but not least: 3 bonnetjes voor een fles water op de camping? Dit is 7,5EUR? Met deze temperaturen? Doe toch eens gewoon, er zijn grenzen hoor.
1 keer wou men mij zelfs een warme fles meegeven waar iemand van de medewerkers al had van gedronken?
Conclusie:
Fier melden dat er 11.000 mensen komen camperen, maar maar voor de helft van de mensen voorzieningen voorzien: zo werkt het dus niet hé.
Ik zou jullie eens aanraden om te gaan kijken op de campings van enkele andere festivals, en hoe men dit daar regelt. (Op pukkelpop, graspop,...)
En kijk ook eens naar de normalere drankprijzen en wat je allemaal krijgt in ruil voor de prijs van je campingticket, dat bij deze festivals ook nog eens lager is.
Ons zie je dus niet meer terug, we wandelen wel wat verder om wel gesoigneerd te worden.
Groetjes,
Gooran