Camping ervaringen

JusT87

Playlistbediener
26 jun 2023
5
1
Hi! Zijn er ook mensen met ervaringen rondom de MySpace plekken van 16 vierkante meter? Zijn die strikt 400 × 400 cm, of is daar enige speling? Wij neigen ernaar om een tent van 410 bij 300 mee te nemen i.v.m. een voortent bij regenachtig weer, maar het is een beetje sneu als we de tent niet mogen opzetten omdat we hier en daar wat moeten sprokkelen. Ben benieuwd, hoor het graag!
 

Raoul

Dagopener
17 jun 2015
568
534
Hi! Zijn er ook mensen met ervaringen rondom de MySpace plekken van 16 vierkante meter? Zijn die strikt 400 × 400 cm, of is daar enige speling? Wij neigen ernaar om een tent van 410 bij 300 mee te nemen i.v.m. een voortent bij regenachtig weer, maar het is een beetje sneu als we de tent niet mogen opzetten omdat we hier en daar wat moeten sprokkelen. Ben benieuwd, hoor het graag!
Dat gaat écht aan je buren liggen.

In principe is je tent simpelweg te groot (bij die 410 komen ook nog scheerlijnen) maar als je geluk hebt met buren (of je biedt ze een blikje bier en een potje kaarten in je tent aan) kom je er prima mee weg.

Ik denk dat ik de gok wel zou durven nemen maar dat is makkelijk praten gezien ik zelf een kleine tent heb.
 

Bloody Mary

Playlistbediener
25 mei 2023
5
3
Ik weet niet waar jij gestaan hebt op de A1….maar bij de normale toiletten werken de mensen daar hard om alles netjes te houden😉
Op het achterste gedeelte. Daar zijn twee toiletgroepen met dixies. Werden in voorgaande jaren prima schoongehouden, een paar keer per dag. Maar vorig jaar was er vanaf vrijdag niks meer aan gedaan. Was echt heel goor.
 

JusT87

Playlistbediener
26 jun 2023
5
1
Dat gaat écht aan je buren liggen.

In principe is je tent simpelweg te groot (bij die 410 komen ook nog scheerlijnen) maar als je geluk hebt met buren (of je biedt ze een blikje bier en een potje kaarten in je tent aan) kom je er prima mee weg.

Ik denk dat ik de gok wel zou durven nemen maar dat is makkelijk praten gezien ik zelf een kleine tent heb.
Ja, het is een kleine miscalculatie aan onze kant - we zullen met z'n vieren op 16m² verblijven en dachten aan twee kleine Quechua-tentjes, maar dat gaat ook al niet goed passen. Ik zal je advies opvolgen en voldoende bier en kaartspellen meenemen voor onze buren! :) (en voor de zekerheid de kleine tentjes ook in de auto gooien)
 
  • Leuk
Waarderingen: Raoul

DrTim0n

Playlistbediener
5 jun 2021
23
6
Wij hebben The Hive MySpace tickets voor 6 personen, maar de beschrijving bij de tickets geeft aan dat alle personen tegelijkertijd aanwezig moeten zijn met naar binnen gaan? Of interpreteer ik dit verkeerd? "is niet individueel geldig"
 

Bijlagen

  • Myspacecamping.png
    Myspacecamping.png
    68,9 KB · Weergaven: 16

mj222

Gouden Tip
28 jun 2016
350
170
Wij hebben The Hive MySpace tickets voor 6 personen, maar de beschrijving bij de tickets geeft aan dat alle personen tegelijkertijd aanwezig moeten zijn met naar binnen gaan? Of interpreteer ik dit verkeerd? "is niet individueel geldig"
ja staat er wel soort van, maar lijkt mij niet nodig.
 

Jordi

Playlistbediener
31 jan 2015
15
1
Wij gaan dit jaar voor het eerst een heel weekend Rock Werchter, met tickets voor Camping A1. Nu hebben wij ongeveer 2 uur nodig om bij de camping aan te komen vanuit thuis. Voor degene met Camping A1 ervaring, wat is een "gangbare tijd" om aan te moeten sluiten in de rij voor 8 personen (5 tenten). ik hoor namelijk verhalen dat het Donderdagochtend tussen 8-9u al bomvol staat... Alvast bedankt!
 

laris90

Nieuw lid
3 feb 2023
2
0
Kan iemand mij vertellen hoe the hive myspace zijn m2 indeeld? Wij hebben 24m2, Ons lijkt het dan 6 x 4 of delen ze dit weer totaal onlogisch in?
Heb je een stuk veld en dan aan achter en voorkant een brandpad of is het een vierkant stuk met rondom paden? Dus dat je in het midden ook nog tenten hebt staan zoals op de normale campings. Wij komen er even niet uit met de tentenindeling en dan ook nog ergens kunnen zitten en de beschikbare info is zo summier.
En weet iemand of ze streng de tassen controleren? We kunnen niet zonder koffie in de ochtend dus het mini gastelletje willen we meenemen wat natuurlijk officieel niet mag🤫
 

BeWario

Campingartiest
27 jun 2023
99
93
Weet iemand hoe streng ze zijn met bolderkarren op de Hive? Vorig jaar Lowlands heb ik me zo'n ongeluk lopen slepen dat ik zo'n ding heb aangeschaft maar zie dat ze nu zelfs op de website van RW zeggen dat steekkarren (en gaspitjes!? RIP koffie) verboden zijn. Kon me altijd herinneren dat er veel man met dat soort dingen rond liep maar laatste keer camping Werchter is ook al een flink aantal jaren geleden...
 

Raoul

Dagopener
17 jun 2015
568
534
Weet iemand hoe streng ze zijn met bolderkarren op de Hive? Vorig jaar Lowlands heb ik me zo'n ongeluk lopen slepen dat ik zo'n ding heb aangeschaft maar zie dat ze nu zelfs op de website van RW zeggen dat steekkarren (en gaspitjes!? RIP koffie) verboden zijn. Kon me altijd herinneren dat er veel man met dat soort dingen rond liep maar laatste keer camping Werchter is ook al een flink aantal jaren geleden...
Vorig jaar was het geen enkel probleem.
 

rubenjer

Nieuw lid
27 jun 2023
2
0
Iemand een idee hoe voel The Hive zit op de donderdagmiddag? Wij hebben 2 tickets en komen met een 3 persoons Quechua, maar als ik hier de reacties lees (al zijn die wel van flink wat aantal jaren geleden) lijkt het alsof de camping helemaal vol zal staan. Een ticket geeft in principe toch recht op een kampeer plaats?
Wij kunnen helaas niet eerder dan een uur of 11 (op donderdag) in Werchter zijn.
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.979
555
Iemand een idee hoe voel The Hive zit op de donderdagmiddag? Wij hebben 2 tickets en komen met een 3 persoons Quechua, maar als ik hier de reacties lees (al zijn die wel van flink wat aantal jaren geleden) lijkt het alsof de camping helemaal vol zal staan. Een ticket geeft in principe toch recht op een kampeer plaats?
Wij kunnen helaas niet eerder dan een uur of 11 (op donderdag) in Werchter zijn.
11 uur op donderdag is geen probleem. Zo laat (of nog iets later) komen wij ook altijd aan.
 

Timb

Playlistbediener
26 jun 2023
5
1
Iemand een idee hoe voel The Hive zit op de donderdagmiddag? Wij hebben 2 tickets en komen met een 3 persoons Quechua, maar als ik hier de reacties lees (al zijn die wel van flink wat aantal jaren geleden) lijkt het alsof de camping helemaal vol zal staan. Een ticket geeft in principe toch recht op een kampeer plaats?
Wij kunnen helaas niet eerder dan een uur of 11 (op donderdag) in Werchter zijn.
Vorig jaar was er het hele weekend nog genoeg plek.
 

JusT87

Playlistbediener
26 jun 2023
5
1
Even voor dat ik de hele auto vol zet met spullen - hoe ver is het lopen van de Hive XL Parking tot aan the Hive camping? Dat is prima te doen toch?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken