Camping ervaringen

Wolfje

Nieuw lid
15 jun 2023
1
0
Zijn bolderkarren toegestaan op de camping? We zitten op camping A1 en moeten anders enorm veel sleuren.
 

DrTim0n

Playlistbediener
5 jun 2021
23
6
Weet er iemand of single use BBQs zijn toegestaan op the hive? (voor het avondeten woensdagavond)
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.867
1.798
Zijn bolderkarren toegestaan op de camping? We zitten op camping A1 en moeten anders enorm veel sleuren.
Ah ik zie net dat je A1 bedoelt, maar daar zeggen ze ook dat steekkarren verboden zijn. Tenzij ze bolderkarren niet als steekkar rekenen, maar dat weet ik niet.
 

Jean

Playlistbediener
13 apr 2023
37
39
Hey, weten jullie of er in het dorp Werchter een bakker of supermarkt is op wandelafstand van de camping A1? Of is er op A1 ook van alles?
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.168
4.314
Hey, weten jullie of er in het dorp Werchter een bakker of supermarkt is op wandelafstand van de camping A1? Of is er op A1 ook van alles?
Op A1 is ook van alles. Haacht is een stukje lopen, maar heb je grote supermarkt.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jean

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.407
1.914
Hey, weten jullie of er in het dorp Werchter een bakker of supermarkt is op wandelafstand van de camping A1? Of is er op A1 ook van alles?
Er is een bakker in Werchter dorp. Ik wandel er dagelijks voorbij en staat wel altijd een massa volk. Van sochtends tot savonds. Maar denk wel dat het mogelijk is om met reservaties te werken.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jean

RCduck7

Nieuw lid
5 jun 2023
3
0
Ik zit met een paar vragen. Ik en mijn vrouw gaan voor 3 dagen, dus 2 nachten, komen met de wagen en hebben een plekje op camping a1. Als ik het goed begrijp mag men daar niet heen rijden met de wagen en moet ik nog een parkeerticket aankopen. Klopt dit? Zoja, is er verschil in parkeertickets voor 1 dag parkeren of 3 dagen?
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.168
4.314
Ik zit met een paar vragen. Ik en mijn vrouw gaan voor 3 dagen, dus 2 nachten, komen met de wagen en hebben een plekje op camping a1. Als ik het goed begrijp mag men daar niet heen rijden met de wagen en moet ik nog een parkeerticket aankopen. Klopt dit? Zoja, is er verschil in parkeertickets voor 1 dag parkeren of 3 dagen?
Ja, je moet 1 parkeerkaart kopen (de combi) voor blauw 1.
1 dag parkeren of 3 dagen kost evenveel.
 

RCduck7

Nieuw lid
5 jun 2023
3
0
Ik had nog geen parkeerkaart. Ik ging er van uit dat een campeerplaats automatisch een parkeerplaats was. Ik ging normaal gezien een tent voor op het dak van de wagen aanschaffen. Bedankt voor de info.
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.168
4.314
Ik had nog geen parkeerkaart. Ik ging er van uit dat een campeerplaats automatisch een parkeerplaats was. Ik ging normaal gezien een tent voor op het dak van de wagen aanschaffen. Bedankt voor de info.
Nee, parkeren en kamperen is gescheiden. Je mag ook niet overnachten op de parkeerplaats.
 
  • Leuk
Waarderingen: RCduck7

LanderV

Playlistbediener
8 dec 2022
44
25
Mocht er iemand een The Hive ticket overhebben, in onze vriendengroep zoeken we er nog één.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken