Camping ervaringen

Raoul

Dagopener
17 jun 2015
568
534
Ik heb die tent nu al een aantal jaren en het is oprecht één van mijn beste aankopen ooit. Graspop 2019 was ik de enige van mijn vriendengroep die er eentje had. En nadat mijn vrienden die editie elke ochtend heel vroeg letterlijk hun tent uit dreven en ik op zondag zelfs nog een koel blikje bier uit mijn tent toverde, gingen ze overstag. De eerstvolgende editie stonden er een stuk of 7 van die tenten in ons kamp, haha.

Dit verhaal plus de 2 enthousiaste berichten hieronder laten me direct overstag gaan.

Dankjulliewel voor de snelle reactie!
 
  • Leuk
  • Winning
Waarderingen: muggenstift en Jamel

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.391
6.644
Dit verhaal plus de 2 enthousiaste berichten hieronder laten me direct overstag gaan.

Dankjulliewel voor de snelle reactie!
Top! En je snapt dat ik straks na Werchter erg benieuwd ben of je ook zo enthousiast bent. ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: Raoul

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.762
3.703
Wat is dat ticketswap met meldingen frustrerend zeg, hele dag door meldingen maar je bent altijd te laat 🤣
 

reaper

Support act
26 okt 2015
1.099
924
Neen, geen elektriciteit.
Er zijn Bevers bakkers in elke comfortzone op de Hive. Maar dat is totaal geen waardig ontbijt. Als je deftig wil ontbijten is het op voorhand voucher aanschaffen.
die voucher ontbijten, prijzig op het eerste zicht maar wel zijn geld waard dan?
 

mj222

Gouden Tip
28 jun 2016
350
170
Neen, geen elektriciteit.
Er zijn Bevers bakkers in elke comfortzone op de Hive. Maar dat is totaal geen waardig ontbijt. Als je deftig wil ontbijten is het op voorhand voucher aanschaffen.
is er wel ergens op resort hive plek om te laden ?
 

Bwoite

Randprogramma
8 jun 2022
105
80
die voucher ontbijten, prijzig op het eerste zicht maar wel zijn geld waard dan?
Haal je alles puur uit de winkel dan is het duur, al kan je dat van alles op het/een festival zeggen, maar op zich heb je wel goed gegeten. En er is doorheen de dagen wel variatie mogelijk. Ik kon er vorig jaar groot stuk van de dag mee door.
 
  • Leuk
Waarderingen: reaper

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.165
4.305
Ze geven bijzonder warm weer af, iniedergeval tot de dinsdag nét voordat we op de camping komen. Er vanuit gaande dat dit weer doorzet, krijgen we te maken met een behoorlijk warm Rock Werchter.

Ik overweeg dan ook te investeren in een Fresh & Black tent, voornamelijk omdat het dan wat koeler is (het donkere aspect maakt me niet zoveel uit, maar door extreme hitte kan ik niet slapen).

Zijn hier mensen met ervaringen met dusdanige tenten en is het de moeite waard in te investeren of is het net zo ellendig als een reguliere kampeertent qua hitte?
Toevallig net 1 gekocht en afgelopen weekend gebruikt. Werkt echt wel beter.
 

MrScissorhands

Support act
23 mei 2023
947
986
Nu ik erachter ben gekomen dat campingvuurtjes totaal niet toegelaten zijn, heb ik wel wat spijt dat ik niet voor The Hive heb gekozen. Ik heb bewust voor camping C3 gekozen in de hoop dat me daar wat nachtrust gegund zal zijn, maar ik ging er wel van uit mijn dag te kunnen beginnen met zelfgemaakte koffie en een gebakken eitje...

Die ontbijtvouchers en zo gelden alleen voor The Hive. Ik heb niet de indruk dat er op de regular campings veel deftigs valt te bikken...
 

Islaaa

Randprogramma
20 jan 2015
191
98
Nu ik erachter ben gekomen dat campingvuurtjes totaal niet toegelaten zijn, heb ik wel wat spijt dat ik niet voor The Hive heb gekozen. Ik heb bewust voor camping C3 gekozen in de hoop dat me daar wat nachtrust gegund zal zijn, maar ik ging er wel van uit mijn dag te kunnen beginnen met zelfgemaakte koffie en een gebakken eitje...

Die ontbijtvouchers en zo gelden alleen voor The Hive. Ik heb niet de indruk dat er op de regular campings veel deftigs valt te bikken...
Op de A1 staan ook gaspitjes, waterkokers en magnetrons op centraal punt…weet niet of dat op C3 ook zo is?
 

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.762
3.703
Ik heb eindelijk een Hive ticket via ticketswap kunnen kopen, maar in het mailtje dat ik kreeg staat;

Rock Werchter 2023 (Camping The Hive)​

Thursday, June 29, 2023 - Monday, July 3, 2023

terwijl woensdag is die al open en wij gaan ook woensdag er al heen. Meer die dit hadden?
 

Jopie27

Playlistbediener
9 mei 2023
37
183
Iemand tips om drank koel te houden op de camping als het warm weer wordt?
Eerste Werchter sinds Chat GPT dus daar gaan we:

Sta je daar, midden in de wildernis met een doos vol lauwe biertjes en geen stroom? Geweldig! Tijd om de revolutionaire techniek van "Teleurstellende Verdamping" uit te proberen.

Stap 1: Pak die fancy campinghanddoek die je ooit kocht maar nooit hebt gebruikt, want wie heeft er een handdoek nodig als er een hotel in de buurt is? Maak hem vochtig. Ja, vochtig. Laten we niet te scheutig zijn met het water, we willen de biertjes geen hoop geven, alleen maar plagen.

Stap 2: Wikkel de handdoek strak om de biertjes. Dit is een cruciale stap, want we moeten de biertjes een vals gevoel van hoop geven. "Kijk eens naar ons, we worden kouder!" denken ze. Maar ze weten nog niet dat teleurstelling om de hoek staat.

Stap 3: Zoek een plekje met wat luchtstroming, bij voorkeur niet te dicht bij je humeurige kampeervrienden die al geïrriteerd zijn door jouw pogingen tot vindingrijkheid. Hang de ingepakte biertjes op en laat ze genieten van het zachte briesje, terwijl ze langzaam beseffen dat ze binnenkort kunnen genieten van lauw verfrissend bier.

Stap 4: Leun achterover en kijk toe hoe het verdampingsproces je bespot. Natuurlijk zal de handdoek opdrogen, worden de biertjes niet zo koud als je zou willen, en zul je elke levensbeslissing in twijfel trekken die je naar dit moment van warm bier heeft geleid. Maar hé, je bent tenminste in de natuur, toch?

Onthoud dat deze methode je waarschijnlijk alleen biertjes oplevert die maar een klein beetje minder warm zijn dan ze al waren. Dus geniet van de verfrissende smaak van middelmatigheid terwijl je nip aan je "koele" drankjes en nadenkt over de zin van het leven, vriendschap en het wrede gevoel voor humor van het universum.

Disclaimer: De auteur aanvaardt geen verantwoordelijkheid voor geschonden verwachtingen, onlesbare dorst of verlies van vertrouwen in het vermogen van de mensheid om drankjes koud te houden. Proost!
 

Elle

Nieuw lid
15 jun 2023
1
1
Hoi hoi,

Eerste keer Rock Werchter dit jaar voor deze Nederlander. En ik had nog wat vraagjes. Is er ergens stroom beschikbaar of een mogelijkheid om een luchtbed op te blazen? Wordt er gekoeld bier verkocht en zo ja hoe duur is dit ongeveer? Ik zag dat er een magnetron en waterkoker was, is dit volledig gratis in gebruik? Moet je hier lang voor wachten meestal? Ik wilde met het openbaar vervoer komen, hebben jullie ervaringen met de pendelbussen vanuit Leuven? Iemand nog tips om eten en drinken mee te nemen wanneer je met de trein komt? Heb je in Werchter een supermarkt of iets anders om goedkoop eten te kunnen halen?

Dankjewel allemaal!!
 
  • Leuk
Waarderingen: TorbenH

Gebruikers die dit onderwerp bekijken