Bruce Springsteen

Thanks. Ik heb wel iemand die een screenshot stuurt etc, maar toch.
Maar ik ga offtopic denk ik.
Bij de Italiaanse shows is de ticketverkoop naamsgebonden. Wellicht dat dat nog enige houvast kan bieden bij de aankoop, maar ik zou met name via-via proberen of via de officiële doorverkoopsites. Nieuwe accounts of onbekende Facebook-profielen zonder bijvoorbeeld gemeenschappelijke vrienden zou ik zelf niet aandurven.

• Leuk
Waarderingen: ycagwyw
Je kunt altijd als je contact hebt, en je denkt dat het ok is, altijd hier even vragen, persoonlijhk ken ik heel veel buitenlandse fans, dus als er dan toch niemand is die diegene niet kent, dan niet doen. Je kan mij altijd contacten via pm als je snel contact wil

• Leuk
Waarderingen: ycagwyw
Wederom thanks. De reacties die ik kreeg waren van 'lege' profielen.
En toen ik aangaf om het af te handelen via officiële verkoopsite waren ze opeens verdwenen.

Maar goed, we houden vol ;)

Ik zou viagogo ook prima overwegen, maar hoor op Greasylakes dat ook daar niet alles goed lijkt te gaan met tickets op naam.

Wederom thanks. De reacties die ik kreeg waren van 'lege' profielen.
En toen ik aangaf om het af te handelen via officiële verkoopsite waren ze opeens verdwenen.

Maar goed, we houden vol ;)

Ik zou viagogo ook prima overwegen, maar hoor op Greasylakes dat ook daar niet alles goed lijkt te gaan met tickets op naam.
Stubhub ook een optie? Of doen die niks voor daar?

Recent actieve topics

Users who are viewing this thread

• Jos