Bruce Springsteen

Thanks. Ik heb wel iemand die een screenshot stuurt etc, maar toch.
Maar ik ga offtopic denk ik.
Bij de Italiaanse shows is de ticketverkoop naamsgebonden. Wellicht dat dat nog enige houvast kan bieden bij de aankoop, maar ik zou met name via-via proberen of via de officiële doorverkoopsites. Nieuwe accounts of onbekende Facebook-profielen zonder bijvoorbeeld gemeenschappelijke vrienden zou ik zelf niet aandurven.

• Leuk
Waarderingen: ycagwyw
Je kunt altijd als je contact hebt, en je denkt dat het ok is, altijd hier even vragen, persoonlijhk ken ik heel veel buitenlandse fans, dus als er dan toch niemand is die diegene niet kent, dan niet doen. Je kan mij altijd contacten via pm als je snel contact wil

• Leuk
Wederom thanks. De reacties die ik kreeg waren van 'lege' profielen.
En toen ik aangaf om het af te handelen via officiële verkoopsite waren ze opeens verdwenen.

Maar goed, we houden vol ;)

Ik zou viagogo ook prima overwegen, maar hoor op Greasylakes dat ook daar niet alles goed lijkt te gaan met tickets op naam.

Wederom thanks. De reacties die ik kreeg waren van 'lege' profielen.
En toen ik aangaf om het af te handelen via officiële verkoopsite waren ze opeens verdwenen.

Maar goed, we houden vol ;)

Ik zou viagogo ook prima overwegen, maar hoor op Greasylakes dat ook daar niet alles goed lijkt te gaan met tickets op naam.
Stubhub ook een optie? Of doen die niks voor daar?

En nu ook (slechte) plaats voor avond 2.
Via resale gekocht, maar wil deze wel nog graag upgrade :)
Ben er in ieder geval bij!

• Leuk
Waarderingen: Bart1981
Ondertussen ben ik eens gaan mailen met Live Nation Italië en Barley Arts. Aangezien ik door chronische medische omstandigheden met 1 kruk loop, wil ik voorkomen dat ik weer geweigerd wordt in Golden Circle / Prato A, zoals in Wembley vorig jaar. Op de site van AC Milan, Inter Milan en UEFA staat dat loopkrukken niet zijn toegestaan in heel San Siro, en je leest ook verhalen van voetbalwedstrijden waarbij fans met een kruk geweigerd werden. Bij concerten is het minder duidelijk te vinden. Bij eerdere concerten in San Siro (Taylor Swift, Rolling Stones) staan ze niet op de verboden lijst. Bij Taylor Swift stond zelfs dat je met een medische verklaring wel met krukken naar binnen mag. Dus dat ga ik sowieso regelen via mijn arts.

Kortom: allemaal even duimen voor me :) Wil het liefst niet naar een zitplaats verwezen worden bij de laatste 2 shows van Bruce.

• Leuk
Ondertussen ben ik eens gaan mailen met Live Nation Italië en Barley Arts. Aangezien ik door chronische medische omstandigheden met 1 kruk loop, wil ik voorkomen dat ik weer geweigerd wordt in Golden Circle / Prato A, zoals in Wembley vorig jaar. Op de site van AC Milan, Inter Milan en UEFA staat dat loopkrukken niet zijn toegestaan in heel San Siro, en je leest ook verhalen van voetbalwedstrijden waarbij fans met een kruk geweigerd werden. Bij concerten is het minder duidelijk te vinden. Bij eerdere concerten in San Siro (Taylor Swift, Rolling Stones) staan ze niet op de verboden lijst. Bij Taylor Swift stond zelfs dat je met een medische verklaring wel met krukken naar binnen mag. Dus dat ga ik sowieso regelen via mijn arts.

Kortom: allemaal even duimen voor me :) Wil het liefst niet naar een zitplaats verwezen worden bij de laatste 2 shows van Bruce.
Ik duim mee!

• Geweldig
Waarderingen: Bart1981

Ik raad je aan om inderdaad zwart-op-wit een bevestiging te hebben dat je binnen mag met kruk. De ervaring leert dat veel beveilingsmedewerkers niet exact op de hoogte zijn van dit soort details bij concerten en al zeker niet bij dergelijke massale evenementen. Dan nemen ze vaak het zekere voor het onzekere door een kruk niet toe te staan. Als je dan een e-mail met bevestiging hebt, zou dit goed moeten komen :)

• Leuk
Waarderingen: ycagwyw en Bart1981
2 bij Vivaticket ;)
Idem voor TicketOne. Oorspronkelijk was slechts 1 wissel mogelijk, maar dat is intussen veranderd naar 2. Ik gok dat dit te maken heeft met de verplaatsing van de datum. Geen idee voor TM. Maar als je koopt via de officiële herverkoopkanalen, kan het niet misgaan.

• Leuk

Users who are viewing this thread