Bruce Springsteen

BatMutsje

Dagopener
6 dec 2013
637
500
Zeker gezien het feit dat de eerste reeks concerten in de VS de nog in te halen shows van 2023 betreffen, niet geheel tegen de verwachting in. Alhoewel hij richting het einde van de US-shows in 2023 ook al enkele nummers in de setlist had gewijzigd. Alleen voor Lonesome Day, Two Hearts, Jungleland en Jersey Girl zou ik al blind een kaartje kopen...
 
  • Leuk
Waarderingen: Bartjuh1981

BatMutsje

Dagopener
6 dec 2013
637
500
Zelfs nog een sign request deze show ;)

Maar de commentaren waren lovend, bezoekers vonden het een betere show dan de shows die ze gezien hebben in 2023.
 

Grunt149

Randprogramma
14 sep 2022
161
83
"Darkness On The Edge Of Town" Prachtig!

Nu nog even "Racing in the Street" , "Atlantic City" , Tougher Than the Rest" toevoegen en we zijn rond ❤️
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

Hampelman

Nieuw lid
25 mei 2023
1
0
Weet iemand wanneer de tickets voor San Siro beschikbaar komen? Ik heb twee tickets over en kan ze momenteel nog niet in de resale aanbieden via Ticketone.
Hoi BatMutsje,

ik heb je hierover ook een pb gestuurd. Ik heb geen antwoord voor je, maar wel een vraag :)
 

BatMutsje

Dagopener
6 dec 2013
637
500
Had stiekem nog gehoopt op de uitvoering van The Wish a la Broadway, ter nagedachtenis aan zijn overleden moeder. Helaas heeft deze geen vaste plek gekregen in de nieuwe setlist.
 

Jos

Randprogramma
16 mrt 2019
149
114
Benieuwd wanneer Patti Scalfa weer aanwezig is, ik dacht dat ze dit jaar weer met de ESB zou touren. Heb ook nog niks vernomen van haar nieuwe soloalbum. Zou leuk zijn als ze de Europa leg er weer bij is.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken