Bruce Springsteen

Bartjuh1981

Support act
12 feb 2014
1.211
791
Heeft iemand enig idee wanneer men de kaarten voor Nijmegen kan doorverkopen? Ik heb net als enkele andere GC kaarten voor zaterdag bemachtigd maar had al kaarten voor de donderdag (rear field). Die mogen naar een nieuwe eigenaar.
Transferren via het systeem van Ticketmaster kan nu al, maar dan moet je iemand vinden die jou in goed vertrouwen vooruit betaalt. Via Ticketswap doorverkopen gaat niet lukken want het zijn mobiele tickets.
 

Grunt149

Randprogramma
14 sep 2022
161
83
Heeft iemand enig idee wanneer men de kaarten voor Nijmegen kan doorverkopen? Ik heb net als enkele andere GC kaarten voor zaterdag bemachtigd maar had al kaarten voor de donderdag (rear field). Die mogen naar een nieuwe eigenaar.

Even een bericht naar Ticketmaster sturen , meestal krijg je een adequaat antwoord terug.
 

PLSZ

Playlistbediener
18 nov 2016
36
25
Kaarten van ander concert via Ticketmaster (Belgie) kan ik nu wel al doorverkopen. Blijkbaar is dit voor elk concert anders.
Zal idd Ticketmaster eens vragen.
 

BatMutsje

Dagopener
6 dec 2013
637
500
Weet iemand wanneer de tickets voor San Siro beschikbaar komen? Ik heb twee tickets over en kan ze momenteel nog niet in de resale aanbieden via Ticketone.
 

Bartjuh1981

Support act
12 feb 2014
1.211
791
Weet iemand wanneer de tickets voor San Siro beschikbaar komen? Ik heb twee tickets over en kan ze momenteel nog niet in de resale aanbieden via Ticketone.
Volgens mij gaat dat nog wel even duren. Zelfde voor de Spaanse shows (waar ik ook nog vanalles voor moet verkopen / doorsturen).
 
  • Leuk
Waarderingen: BatMutsje

Bert

Support act
14 nov 2014
846
777
Damn. Het hotel wat ik geboekt had in Nijmegen heft de reservering geannuleerd. Ivm met de verkeerschaos na een concert (so I'm told) had ik geen zin in files. Zal toch er aan moeten geloven ben ik bang. Iemand ervaring met Park en Walk?
 

BatMutsje

Dagopener
6 dec 2013
637
500
Damn. Het hotel wat ik geboekt had in Nijmegen heft de reservering geannuleerd. Ivm met de verkeerschaos na een concert (so I'm told) had ik geen zin in files. Zal toch er aan moeten geloven ben ik bang. Iemand ervaring met Park en Walk?
Geen ervaring met Park en Walk. Is het geen mogelijkheid om een stukje met de trein te reizen naar een stad een stukje verderop?
 

stanley

Playlistbediener
13 feb 2013
16
18
ga ik me in verdiepen. Dank
In 2019 bij Bon Jovi fiets gehuurd in Nijmegen vanaf Centraal Station naar Goffertpark. Was op de terugweg binnen mum van tijd weer op het station. Wil het ook bij Bruce op deze manier gaan doen
 
  • Leuk
Waarderingen: Bert

T. Roses

Dagopener
8 dec 2016
739
445
Het Sea Hear Now Festival in Asbury Park kondigt vandaag waarschijnlijk Bruce aan als headliner
 

jaydee76

Gouden Tip
30 nov 2018
289
246
Gedoneerd! En hopelijk wordt het dan een extra mooie avond 1 juni. Die filmpjes van 2013 zijn kippenvel!
Mooi zeg, in 2016 was het ook echt een kippenvelmoment, vooral omdat je zag dat Bruce en zijn hele band oprecht verrast leken (ook al was hadden de fans het drie jaar daarvoor ook al gedaan). San Siro is sowieso een grandioos mooie locatie om The Boss te zien, het is niet voor niets dat Bruce en de E-Street Band in de 'Letter To You"-documentaire "Here's to four nights in San Siro" roepen als ze met elkaar proosten. Is voor hunzelf ook echt de kers op de taart.
 

BatMutsje

Dagopener
6 dec 2013
637
500
Mooi zeg, in 2016 was het ook echt een kippenvelmoment, vooral omdat je zag dat Bruce en zijn hele band oprecht verrast leken (ook al was hadden de fans het drie jaar daarvoor ook al gedaan). San Siro is sowieso een grandioos mooie locatie om The Boss te zien, het is niet voor niets dat Bruce en de E-Street Band in de 'Letter To You"-documentaire "Here's to four nights in San Siro" roepen als ze met elkaar proosten. Is voor hunzelf ook echt de kers op de taart.
Schitterend inderdaad. Een bucketlist-dingetje als Bruce-fan zijnde, welke hopelijk dit jaar kan worden afgevinkt.

Trouwens ook benieuwd naar de setlist dit jaar, over 13 dagen start de tour weer in de VS en benieuwd naar de support acts in Europa.
 
  • Leuk
Waarderingen: jaydee76 en Luisteraar

Bartjuh1981

Support act
12 feb 2014
1.211
791
Trouwens ook benieuwd naar de setlist dit jaar, over 13 dagen start de tour weer in de VS en benieuwd naar de support acts in Europa.
Denk dat 95% van de concerten zonder support act is. Vorig jaar hadden alleen de Italiaanse shows en Landgraaf een voorprogramma als het ik het me goed herinner.
 
  • Leuk
Waarderingen: BatMutsje

BatMutsje

Dagopener
6 dec 2013
637
500
Denk dat 95% van de concerten zonder support act is. Vorig jaar hadden alleen de Italiaanse shows en Landgraaf een voorprogramma als het ik het me goed herinner.
Plus Werchter en Hyde Park inderdaad. Ik had het in dit geval meer over de concerten in Nederland, daar is in elk geval een voorprogramma aanwezig. Vorig jaar heeft Claudio Trotta zelf voor het voorprogramma in Italië gezorgd, hetgeen dit jaar waarschijnlijk niet het geval zal zijn.
 

Bartjuh1981

Support act
12 feb 2014
1.211
791
Plus Werchter en Hyde Park inderdaad. Ik had het in dit geval meer over de concerten in Nederland, daar is in elk geval een voorprogramma aanwezig. Vorig jaar heeft Claudio Trotta zelf voor het voorprogramma in Italië gezorgd, hetgeen dit jaar waarschijnlijk niet het geval zal zijn.

Werchter (TW Classic) en Hyde Park (BST Hyde Park) waren feitelijk festivals en geen losse concerten.
Kan zijn dat er in Nijmegen een voorprogramma komt, dat was in 2013 ook het geval (Black Crowes). Den Haag 2016 had Stereophonics.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken