Bruce Springsteen

wackop

Playlistbediener
27 okt 2022
6
1
2 tickets te koop voor het concert in Barcelona op 28/04.Prachtige zitplaatsen naast elkaar,vak 136,normaal enkel toegankelijk voor VIP.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
Wat een namen voor het voorprogramma van Bruce... :ROFLMAO:

Volgens mij ben je niet geheel op de hoogte van het concertprincipe van Springsteen. In Landgraaf kan ik me nog voorstellen dat hij een voorprogramma heeft, maar bovenstaande namen zijn echt kansloos in dat opzicht. De Arena zal naar verwachting gewoon alleen The Boss zelf zijn, aangezien ze meestal willen dat omstreeks 23:00u de concerten eindigen.
Nou, ja.... het gaat mij vooral om de Landgraaf show.
Op Malieveld en de vorige shows was er ook altijd wel ergens iets van een voorprogramma.
Stereophonics of Gaslight Anthem bijvoorbeeld al voorbeelden van voorprogramma.
Op TW is het wel ingepakt als festivaldag, met bijvoorbeeld John Fogerty. (edit: correctie dat was bij TW met Bon Jovi, maar 2016 en 2013 op TW hadden ook prima toegevoegde namen)

Niet de hele grote acts inderdaad.
Maar niet namen die ik zomaar verzin, ik heb ook gekeken naar acts die zelf Boss-fans zij dus vandaar dat genoemde rijtje en ik op de Megaland weide nog best zo'n spot zie innemen.
Nou is Fogerty of War on Drugs idd wellicht te hoog gegrepen, maar solo Marcus Mumford of Meeuwis is niet heel onwaarschijnlijk.
(Sam Fender idd maar doorstrepen idd)

Maar goed, ik loop op de zaken vooruit, er zijn nog geen aanleidingen om een act aan te kunnen wijzen of te verwachten dus?
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.361
10.190
Nou, ja.... het gaat mij vooral om de Landgraaf show.
Op Malieveld en de vorige shows was er ook altijd wel ergens iets van een voorprogramma.
Stereophonics of Gaslight Anthem bijvoorbeeld al voorbeelden van voorprogramma.
Op TW is het wel ingepakt als festivaldag, met bijvoorbeeld John Fogerty. (edit: correctie dat was bij TW met Bon Jovi)

Niet de hele grote acts inderdaad.
Maar niet namen die ik zomaar verzin, ik heb ook gekeken naar acts die zelf Boss-fans zij dus vandaar dat genoemde rijtje en ik op de Megaland weide nog best zo'n spot zie innemen.
Nou is Fogerty of War on Drugs idd wellicht te hoog gegrepen, maar solo Marcus Mumford of Meeuwis is niet heel onwaarschijnlijk.
(Sam Fender idd maar doorstrepen idd)

Maar goed, ik loop op de zaken vooruit, er zijn nog geen aanleidingen om een act aan te kunnen wijzen of te verwachten dus?
Meeuwis. Hoor je wel wat je zegt?
 
  • Leuk
  • Winning
Waarderingen: BatMutsje en Timmetje

BatMutsje

Dagopener
6 dec 2013
626
480
Waarschijnlijk is iedereen benieuwd naar de fysieke gesteldheid van Bruce. Een stadionshow van meer dan 3 uur is toch iets anders dan enkele gastoptredens of een Broadway show. Begin februari zullen we meer weten. Alhoewel ik goede hoop heb op volwaardige shows, zeker gezien het feit dat Bruce bekend staat om echt toe te werken naar dergelijke stadiontours.

Het gastoptreden bij The Killers en het optreden in november 2021 bij Stand Up For Heroes geven me goede hoop. Bij de editie van 2022 staat hij op 7 november trouwens weer op de bühne. PS 11 november zit hij bij Graham Norton in zijn show.
 

Bartjuh1981

Support act
12 feb 2014
1.190
765
2 tickets te koop voor het concert in Barcelona op 28/04.Prachtige zitplaatsen naast elkaar,vak 136,normaal enkel toegankelijk voor VIP.
Mede-forumleden: misschien een beetje oppassen met dit bericht. Dit is een nieuw account met pas 2 berichten. Verder zijn de tickets voor Barcelona digitaal en prima te verkopen via Ticketswap.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.216
Wat een gek forum is dit soms. Meeuwis als voorprogramma van The Boss. Een grotere misboeking dan dit kan ik me niet voorstellen. Doe Maar voor Rammstein is dan nog passender
 

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.585
839
Op TW is het wel ingepakt als festivaldag, met bijvoorbeeld John Fogerty. (edit: correctie dat was bij TW met Bon Jovi, maar 2016 en 2013 op TW hadden ook prima toegevoegde namen)
Klopt, TW-Classic is altijd een volwaardige festivaldag die omstreeks 13u start.
Waarschijnlijk wel ook een Belgische rockact te verwachten hier op de affiche.
 
  • Leuk
Waarderingen: wackop

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
nog niets over een voorprogramma bekend voor de Springsteen shows?

beniewd of Landgraaf en ArenA zelfde voorprgramma hebben, of misschien de Landgraaf show iets meer bemoeienis van Buro Pinkpop mag hebben?
daarbij, zou Landgraaf een weekje voor TW namen delen met TW, ook zo iets?

Op Malieveld laatste keer waren Stereophonics er bij, die stonden niet op TW met Springsteen.

Kan bijvoorbeeld best voorstellen, John Fogerty, War On Drugs, Sam Fender, Marcus Mumford of zelfs Guus Meeuwis, maar dat zijn echt een hele wilde gokken.
War on Drugs... 11 juni 2023 open...

(maar zal wel valse hoop zijn :ROFLMAO: 😅 )
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken