Bruce Springsteen

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
Album is gelekt, en toch wel heel fijn om te beluisteren.
En inderdaad, focus ligt op zijn stem
beter goed gejat dan slecht verzonnen...
in dit geval, het is heel goed gejat en heel goed zichzelf eigen gemaakt.

“Do I Love You (Indeed I Do)” en "Nightshift" was al genieten imo
 

Bartjuh1981

Support act
12 feb 2014
1.197
769
Vandaag 2x geluisterd. En wat Rick al zei: nadruk inderdaad op zijn stem. Maar er zitten ook verdomd lekkere arrangementen in de band hoor. "The Sun Ain't Shine Anymore" vind ik naast de 2 singles wel een uitschieter. Dat nummer heeft eigenlijk meer een Western Stars vibe, dan soul.

Verder kende ik tot vandaag geen enkel nummer op die plaat, dus voor mij voelt het niet als een coveralbum. Maar ik ben er blij mee. Eens wat anders dan old-skool-E-street-rock. Smaakt prima!

Hoop dat bij de tour volgend jaar zo nu dan een nummertje op de setlist komt!
 
Laatst bewerkt:

Landgraver

Support act
13 apr 2021
893
423
Leuk tussendoortje van the Boss,moest zeker zijn ei kwijt.Volgende keer hopelijk een volwaardig album met de E Street band.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
nog niets over een voorprogramma bekend voor de Springsteen shows?

beniewd of Landgraaf en ArenA zelfde voorprgramma hebben, of misschien de Landgraaf show iets meer bemoeienis van Buro Pinkpop mag hebben?
daarbij, zou Landgraaf een weekje voor TW namen delen met TW, ook zo iets?

Op Malieveld laatste keer waren Stereophonics er bij, die stonden niet op TW met Springsteen.

Kan bijvoorbeeld best voorstellen, John Fogerty, War On Drugs, Sam Fender, Marcus Mumford of zelfs Guus Meeuwis, maar dat zijn echt een hele wilde gokken.
 

T. Roses

Dagopener
8 dec 2016
735
436
nog niets over een voorprogramma bekend voor de Springsteen shows?

beniewd of Landgraaf en ArenA zelfde voorprgramma hebben, of misschien de Landgraaf show iets meer bemoeienis van Buro Pinkpop mag hebben?
daarbij, zou Landgraaf een weekje voor TW namen delen met TW, ook zo iets?

Op Malieveld laatste keer waren Stereophonics er bij, die stonden niet op TW met Springsteen.

Kan bijvoorbeeld best voorstellen, John Fogerty, War On Drugs, Sam Fender, Marcus Mumford of zelfs Guus Meeuwis, maar dat zijn echt een hele wilde gokken.
Nee ik heb nog niks over een voorprogramma gelezen. Op de evenementenpagina van ticketmaster staat: zo 11 jun. 2023 18:00 | Megaland, Landgraaf en:
do 25 mei 2023 19:30 | Johan Cruijff ArenA, Amsterdam

Dus je zou verwachten dat in Landgraaf een iets langer voorprogramma is dan in de Arena. Ik weet niet hoe laat Bruce begint maar ik schat in rond 8 uur / half 9 ofzo in Landgraaf?

Wij gaan met een bus van ongeveer 50 personen naar Landgraaf, weten jullie waar de bus geparkeerd kan worden? Ik neem aan dat het daar tzt wel zal zijn aangegeven?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
Wij gaan met een bus van ongeveer 50 personen naar Landgraaf, weten jullie waar de bus geparkeerd kan worden? Ik neem aan dat het daar tzt wel zal zijn aangegeven?
neem aan dat dat wel bekend is...

Nee ik heb nog niks over een voorprogramma gelezen. Op de evenementenpagina van ticketmaster staat: zo 11 jun. 2023 18:00 | Megaland, Landgraaf en:
do 25 mei 2023 19:30 | Johan Cruijff ArenA, Amsterdam

Dus je zou verwachten dat in Landgraaf een iets langer voorprogramma is dan in de Arena. Ik weet niet hoe laat Bruce begint maar ik schat in rond 8 uur / half 9 ofzo in Landgraaf?

ja denk idd dat Springsteen zelf pas 20:00 a 20:30 zal starten.
dan is vanaf 19:30 1 act voorprogramma in ArenA neem ik aan.
door die 18:00 zou ik wel 2 acts voorprogramma kunnen voorstellen in Landgraaf.

Na die docu van Meeuwis en Lammers, heb ik eigenlijk wel een vaag voorgevoel dat Guus Meeuwis er bij is...
 

Bartjuh1981

Support act
12 feb 2014
1.197
769
Voorprogramma's bij Bruce zijn eerder uitzondering dan regel. Stereophonics (Malieveld 2016) en Black Crowes (Gofferpark 2013) waren volgens mij ook een van de weinige (of zelfs: de enige) shows met een support-act tijdens die tours. In de Arena verwacht ik dus geen support-act. Misschien Landgraaf wel vanwege de wat grotere festival-vibe daar. Maar om dan meteen acts als Sam Fender of The War On Drugs te noemen... lijkt me een maatje te groot voor support-act. Sam Fender heeft trouwens een flinke pauze ingelast vanwege mental health issues.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
Voorprogramma's bij Bruce zijn eerder uitzondering dan regel. Stereophonics (Malieveld 2016) en Black Crowes (Gofferpark 2013) waren volgens mij ook een van de weinige (of zelfs: de enige) shows met een support-act tijdens die tours. In de Arena verwacht ik dus geen support-act. Misschien Landgraaf wel vanwege de wat grotere festival-vibe daar. Maar om dan meteen acts als Sam Fender of The War On Drugs te noemen... lijkt me een maatje te groot voor support-act. Sam Fender heeft trouwens een flinke pauze ingelast vanwege mental health issues.
ja, daarom ben ik "bang" dat we in Landgraaf Guus Meeuwis krijgen...

( is wel weer leuk voor de polonaise op Megaland )
 

Bartjuh1981

Support act
12 feb 2014
1.197
769
ja, daarom ben ik "bang" dat we in Landgraaf Guus Meeuwis krijgen...

( is wel weer leuk voor de polonaise op Megaland )
Er is helemaal niets leuks aan welke vorm van Guus Meeuwis dan ook. En wat was die "documentaire" met Lammers toch een portie bagger. Guus die zonder enige toevoeging als een mak lammetje achter Lammers aanliep, terwijl Lammers zelf eigenlijk ook geen idee had wat ie in Amerika aan het doen was.
 
  • Leuk
Waarderingen: Rick1617899545

D02

Gouden Tip
2 jan 2019
467
190
Sam Fender heeft trouwens een flinke pauze ingelast vanwege mental health issues.
ja dat is voor dit jaar, maar hij is al weer aardig shows aan plannen voor volgende zomer. Sowieso zijn 2 stadionconerten in newcastle in het weekend voor pinkpop. En ik zag wat belfast shows voorbij komen.

Mag van mij zeker doorkomen of voorprogramma bruce of pinkpop.
Al lijkt me voorprogramma bruce in landgraaf lastig. Dat is 1 dag na zijn newcastle concerten.
 

BatMutsje

Dagopener
6 dec 2013
629
484
John Fogerty, War On Drugs, Sam Fender, Marcus Mumford of zelfs Guus Meeuwis, maar dat zijn echt een hele wilde gokken.
Wat een namen voor het voorprogramma van Bruce... :ROFLMAO:

Volgens mij ben je niet geheel op de hoogte van het concertprincipe van Springsteen. In Landgraaf kan ik me nog voorstellen dat hij een voorprogramma heeft, maar bovenstaande namen zijn echt kansloos in dat opzicht. De Arena zal naar verwachting gewoon alleen The Boss zelf zijn, aangezien ze meestal willen dat omstreeks 23:00u de concerten eindigen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Bartjuh1981

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.648
796
Het gaat er wel een klein beetje vanaf hangen hoe het met zijn fysieke geseldheid is, kan hij nog altijd de 3 uur (evt met pauze) aantikken of niet?
Maar goed, dat weten we vrij snel, aangezien de tour al in feb in de VS van start gaat
 

Bartjuh1981

Support act
12 feb 2014
1.197
769
Het gaat er wel een klein beetje vanaf hangen hoe het met zijn fysieke geseldheid is, kan hij nog altijd de 3 uur (evt met pauze) aantikken of niet?
Maar goed, dat weten we vrij snel, aangezien de tour al in feb in de VS van start gaat
Ja, daar ben ik ook heel erg benieuwd naar. Ik vrees er een zelfs een klein beetje voor. Daarom dus ook heel benieuwd naar zijn tourstart over een paar maanden. Al moet ik zeggen dat zijn gastoptreden bij The Killers me weer wat goede hoop gaf qua "physical appearance"!
 
  • Leuk
Waarderingen: Rick1617899545

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.770
8.333
Zou Bruce dit jaar oorspronkelijk niet Jack White meenemen op tour?

Ben ook wel benieuwd wat er allemaal nog bij komt op TW Classic. Eens dat Lana Del Rey de vorige keer helemaal niet paste in de setting, maar het was wel een erg grote naam voor erbij. En voor haar stond ook nog eens Lionel Ritchie, Simply Red,…
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken