Bruce Springsteen

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.220
Hou er wel rekening mee dat die tickets in Pit 1 en Pit2 inmiddels enkel nog Platinum tickets zijn. Waar je dus veel meer voor betaalt dan bij de start van de verkoop.
Ja die dingen zijn bizarduur. Als we gaan sowieso normale staplaats. Dat geld is mij voor geen enkele artiest waard.
 
  • Leuk
Waarderingen: Bartjuh1981

Grunt149

Randprogramma
14 sep 2022
149
77
Haha, ik ontdekte net dat er nog wat hotel-packages voor München vrij zijn gekomen met kaarten voor Pit 2. En dat kon ik ook niet weerstaan. De voorlaatste van de tour op een mooie zomerzondag in Beieren. Auf geht's!

Prachtig vooruitzicht. Soms moet je jezelf kietelen.

Alles für der Hohepriester des Rock.

 
  • Leuk
Waarderingen: Bartjuh1981

BatMutsje

Dagopener
6 dec 2013
626
480
11 november wordt het nieuwe album met covers van soulnummers verwacht. Volgende week een eerste single naar verwachting.
 
  • Leuk
Waarderingen: T. Roses

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.647
796
Damn, wat geweldig, alleen al bij de tonen van Badlands sprongen de tranen in mijn ogen.
Dat verdriet verwerken gaat nog wat worden de komende tour.
Sinds 2003 nagenoeg alle concerten met mijn vrouw bezocht, die er helaas sins 2020 niet meer is.
Luisteren naar alles van Bruce, van voor "Western Stars" blijft emotioneel
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.765
8.325
Die eerste single van dat soulcovers-album vond ik erg tof, maar deze uitvoering van Nightshift niet. Luxe-probleem hier is dat het origineel van The Commodores al zo perfect is, dat zelfs The Boss daar gewoon niks meer aan toe kan voegen.
Vind veel van de nummers die hij coverde perfect, dus benieuwd of de baas daar uberhaupt nog een goede draai aan zal kunnen geven.
 

BatMutsje

Dagopener
6 dec 2013
626
480
Die eerste single van dat soulcovers-album vond ik erg tof, maar deze uitvoering van Nightshift niet. Luxe-probleem hier is dat het origineel van The Commodores al zo perfect is, dat zelfs The Boss daar gewoon niks meer aan toe kan voegen.
Mooi dat jij hem al in zijn geheel hebt beluisterd. Ik wacht met mijn oordeel tot ik hem ook volledig heb gehoord ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: Rick1617899545

Gebruikers die dit onderwerp bekijken