Bruce Springsteen

Bartjuh1981

Support act
12 feb 2014
1.190
765
Bizar hoeveel kaarten die man hier in de Benelux even heeft weggezet. Pinkpopterrein, Werchter terrein en tweemaal de Arena. Als fan vind ik het wel erg tof om deze grootschalige waardering voor deze muzikale held te zien.
Ja, zelfs als die-hard fan ben ik redelijk onder de indruk van deze gigantische ticketverkoop. Ik vermoed dat het een combinatie is van zijn leeftijd (laatste grote tour?), de tijd sinds de vorige tour en misschien wel post-Corona-concertdrang is.
 

neus

Dagopener
16 mrt 2019
562
290
Ja, zelfs als die-hard fan ben ik redelijk onder de indruk van deze gigantische ticketverkoop. Ik vermoed dat het een combinatie is van zijn leeftijd (laatste grote tour?), de tijd sinds de vorige tour en misschien wel post-Corona-concertdrang is.

Ik heb bij Bruce nog niet het gevoel dat hij afscheid aan het nemen is?
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Ik heb bij Bruce nog niet het gevoel dat hij afscheid aan het nemen is?
Dat idee heb ik ook niet al wordt hij dit jaar al wel 73. Ik zie hem over een paar jaar nog wel een laatste tour doen met de band. Daarna mogelijk weer naar Broadway.... Hij is natuurlijk nog topfit en is een echt podiumdier. Die gaat nog wel even door
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Hoeveel tickets heeft deze man nu grofweg al weggezet de laatste weken?
Volgens zijn eigen website met met als laatste update 8 juni dus ondertussen is de info al weer achterhaald.
Update 6/8: Bruce Springsteen and The E Street Band have surpassed one million tickets sold on their just-announced 2023 tour dates in Europe and have added even more new shows across the continent for their return to the road next year.
 

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.585
839
Het zo lang op voorhand uitverkopen van festivals, nog vooraleer de volledige affiche bekend is, is wel een zorgelijke evolutie.

Kan de organisatie gewoon doen wat ze willen nu voor de undercard… het is toch al uitverkocht en het geld is binnen…
 
Laatst bewerkt:

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.764
8.324
Kan de organisatie gewoon doen wat ze willen nu voor de undercard… het is toch al uitverkocht en het geld is binnen…
Een beetje het probleem met Metallica op RW. Krijg je een situatie waarbij mensen komen voor 1 naam...
 

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.585
839
Een beetje het probleem met Metallica op RW. Krijg je een situatie waarbij mensen komen voor 1 naam...

Mja, de gemiddelde Springsteen fan zal zeker ook de ander acts kunnen appreciëren.
Alleen moeten ze geen moeite meer doen om nog publiekstrekkers erbij te boeken, want het publiek is er al…

Ik droom nog altijd om ooit eens Queen + Adam Lambert op een weide te zien spelen, als sub…
Maar het zal niet voor TWC zijn, vrees ik…
 
  • Leuk
Waarderingen: jonasvh

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.399
627
Mja, de gemiddelde Springsteen fan zal zeker ook de ander acts kunnen appreciëren.
Alleen moeten ze geen moeite meer doen om nog publiekstrekkers erbij te boeken, want het publiek is er al…

Ik droom nog altijd om ooit eens Queen + Adam Lambert op een weide te zien spelen, als sub…
Maar het zal niet voor TWC zijn, vrees ik…
Het is nu niet dat TW Classic anders zwaar uitpakt met de overige acts. Een sub van dat kaliber ga je daar nooit zien. Best case scenario is dat Jack White opnieuw ingeschakeld wordt als support voor de Europese tour, heb je meteen een fijne sub.
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

T. Roses

Dagopener
8 dec 2016
735
436
Tijdens de eerdere edities met Springsteen was het programma:
In 2016:
Bruce Springsteen & The E Street Band, Lana Del Rey, Lionel Richie, Simply Red, The Van Jets, CC Smugglers
In 2013:
Balthazar, Ben Harper and Charlie Musselwhite, Blondie, Bruce Springsteen & The E Street Band, Keane, Santana
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.354
1.872
Er wordt altijd wel wat van programma gemaakt. Maar ze mogen zo geen blunders als Del Rey meer slaan. Complete mismatch en zeker ook niet leuk voor haar toen.
 
  • Leuk
Waarderingen: wackop

T. Roses

Dagopener
8 dec 2016
735
436
2023 US Tour Dates Announced! Bruce and The E Street Band will kick off their 2023 International Tour with 31 performances across the United States before heading to Europe. The shows will mark their first tour dates since February 2017 and their first in North America since September 2016.
For on-sale details and information on how to register for tickets, visit brucespringsteen.net.

1657631141653.png
 

neus

Dagopener
16 mrt 2019
562
290
2023 US Tour Dates Announced! Bruce and The E Street Band will kick off their 2023 International Tour with 31 performances across the United States before heading to Europe. The shows will mark their first tour dates since February 2017 and their first in North America since September 2016.
For on-sale details and information on how to register for tickets, visit brucespringsteen.net.

Wat een schema...Hoe houden ze het vol.... En dan nog door naar Europa...
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
En na de zomer schijnen ze nog stadia in de VS te gaan doen.
Zeker want in deze leg voor Amerika zit bijna geen ruimte meer om nog extra concerten toe te voegen. Die gaan dus na de zomer nog eens voor een maand of 2 door Amerika en begin 2024 naar Australië zo is de verwachting.
 
  • Leuk
Waarderingen: jaydee76

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
wel weer een flinke tour zeg!

met die 6 en 8 juli lijkt Mad Cool ook in 2023 van de baan voor The Boss? toch?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken