Bruce Springsteen

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.399
627
tja...

daarom misschien wel verstandig om Mad Cool in de gaten te houden, die hinten zich normaal tot ergernis van alle andere festivals tot ze een ons wegen...

althans, ik zou het gek vinden als juist zij out of the blue met een aankondiging komen? Dus hint Mad Cool, dan is er imo een dikke go. Maar ze kunnen natuurlijk ook na die "brief voor de baas" op de vingers getikt zijn he. Toch, zij zijn van het hinten!
Denk dat het herhaaldelijk uitstellen van de aankondiging daar ook in meespeelt. Ze kunnen bij Mad Cool moeilijk blijven hinten naar een aankondiging die keer op keer niet doorgaat.
 
  • Leuk
Waarderingen: DennisvdBr

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.647
796
Now, I`m getting hyped: (van Backstreets)

From the None but the brave podcast twitter:
” Happy Thanksgiving! Our next episode will be out Monday with a look at No Nukes & a discussion with @Krosen about @springsteen’s recent appearances in NYC. With much excitement in the air, of course, we also look forward to covering any news that breaks.
 
  • Wow
  • Leuk
Waarderingen: DennisvdBr en PJ

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.368
10.204
Wordt nu op Backstreets gezegd
12 juni landgraaf
26 juni werchter
28 juni parijs

Zou morgen bevestigd worden.
12 juni. Krijgt die Dennis godverdomme z'n zin ook, maar hallo, Cave of Bruce. Ook lekker dan.

In ieder geval, lijkt er nu voor mij dan op dat het Red Hot Chili Peppers - The Strokes - Bruce Springsteen - Alex Henry Foster (!) wordt. Ook geen straf.
 
Laatst bewerkt:
  • Wow
  • Leuk
Waarderingen: DennisvdBr en Joslittel

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Hoop dat ze er met de Nederlandse locatie en datum naastzitten. Tijdens BKS (en Primavera Weekend II) en Landgraaf is ook niet echt ideaal.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.368
10.204
Hoop dat ze er met de Nederlandse locatie en datum naastzitten. Tijdens BKS (en Primavera Weekend II) en Landgraaf is ook niet echt ideaal.
Neem aan dat er ook een Duitse en Engelse datum gaat zijn en anders misschien TW Classic, maar het is inderdaad verre van ideaal. Dat krijg je als Friendly Fire en Mojo door elkaar programmeren...
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.682
1.847
WTF?

Dus niet Goffertpark, niet Malieveld, niet Stadspark Gr... Maar my Hometown?

Eerst zien, dan geloven!!
Thuiswedstrijdje Dennis. Waarom ook niet? De locatie is in ieder geval geschikt zo'n 6 dagen voor Pinkpop. Hadden ze hem dan niet als headliner kunnen strikken denk ik dan...?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
Thuiswedstrijdje Dennis. Waarom ook niet? De locatie is in ieder geval geschikt zo'n 6 dagen voor Pinkpop. Hadden ze hem dan niet als headliner kunnen strikken denk ik dan...?
Het zal eens tijd worden voor weer eens een los concert op Megaland in Landgraaf en hoe goed is het als ze zo'n act binnenhalen.

Zeker terrein is er geschikt voor, Pinkpop productie kan al deels klaargezet worden voor het concert. Zitten dan toch in de opbouw.

Maar zeker, denk dat ik niet mag klagen als dit een thuiswedstrijd gaat worden. Zou sowieso een ticketstress ding worden, maar als dit echt waar is dan is het ticketstress a go go!?!
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.073
10.220
Bruce met Jack White ja? Geweldig! Ik zit alvast klaar om volgende week vrijdag TW Classic kaartjes te halen!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken