Bruce Springsteen

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.073
10.220
Ik vind het zelf ook lastig om Hellfest te slachtofferen. Ben er zelf nog niet over uit...
ja is ook lastig. Ik wil Bruce sowieso zien voordat de gitaar definitief wordt opgeborgen. België biedt nog een kans en verwacht dat er nog wel een tweede leg van de tour komt, is eigenlijk altijd zo geweest. En ik vind festivals eigenlijk gewoon te leuk om halverwege af te moeten breken, heb ik bij mijn weten nog nooit gedaan. En dat betekent ook het missen van oa Deftones, Dimmu Borgir, Alice Cooper, Aerosmith, Alestorm, Amorphis, Sepultura, Bury Tomorrow, Naglfar, en Spiritbox. Is dat één ander optreden waard? Ik heb de knoop maar alvast doorgehakt. Scheelt weer stressen en hoofdpijn aan het einde van de week.
 
  • Leuk
Waarderingen: wenteldave

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Ik vlak Stadspark (Live?) ook nog niet uit. Die hebben volgens hun site ook binnenkort nieuws. Met het oog op dat ze grote namen naar Stadspark willen halen (ze hadden het toentertijd over namen op formaat U2) zou Springsteen natuurlijk ideaal zijn.

Na een ombouwoperatie van 900.000 euro kan de drafbaan zich meten met de drie grootste openluchtevenementenlocaties: het Goffertpark in Nijmegen, het Haagse Zuiderpark en het Pinkpop-festivalterrein in Limburg. Met een capaciteit 65.000 bezoekers hoopt Groningen bands uit de buitencategorie als Coldplay, U2 of Rammstein naar het Stadspark te trekken.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
De mensen die hun zondagkaartje naar de vrijdag hebben overgezet worden dan wel hard genaaid trouwens als Bruce er opeens blijkt te staan. Maar dat terzijde..
zijn die er dan?

GnR was eigenlijk al 2021 van het affiche gevallen, die mensen hebben geld terug gevraagd of vouchers gevraagd.
Red Hot Chili Peppers is na de aankondiging van Metallica van het affiche gehaald.
Dus voor RHCP konden vouvers aangevraagd worden.
Voor de 2022 data is nog geen verkoop geweest, dus voor Metallica/vrijdag heeft nog niemand kaarten kunnen kopen.
Er was de mogelijkheid om de dag om te zetten, zoals de zondag van Pearl Jam 2021 naar zaterdag voor Pearl Jam 2022.
Ik neem aan dat de Pearl Jam fans dat wel gedaan hebben.

Ik denk dat dat "genaaid" wel mee valt.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.682
1.847
Ja, het lijkt er toch wel op he. Nou ja, dan hoop ik op een mooie locatie in België waar ik wel heen kan. Ik heb in ieder geval besloten Graspop niet eerder af te breken om Bruce te zien.
Ik las hier ergens dat die 2e dag van Werchter Classic mogelijk zeer binnenkort bevestigd zou gaan worden.
Daar kan natuurlijk van alles staan maar ik zou er sterk rekening mee houden dat dat wel eens Springsteen zou kunnen zijn. Voor Belgie zou ik ook geen andere buitenlocatie weten te noemen waar een act van die grote zou kunnen staan behalve nog het Boudewijn stadion. Dus voor Belgie is het Werchter of Brussel of in het ergste geval, hij slaat Belgie over…………
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.073
10.220
Ik las hier ergens dat die 2e dag van Werchter Classic mogelijk zeer binnenkort bevestigd zou gaan worden.
Daar kan natuurlijk van alles staan maar ik zou er sterk rekening mee houden dat dat wel eens Springsteen zou kunnen zijn. Voor Belgie zou ik ook geen andere buitenlocatie weten te noemen waar een act van die grote zou kunnen staan behalve nog het Boudewijn stadion. Dus voor Belgie is het Werchter of Brussel of in het ergste geval, hij slaat Belgie over…………
Je hebt ook nog dat veld waar Rammstein staat, ben even vergeten hoe die heet. Maar ben met je eens dat Werchter de grootste kanshebber is.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Ik ben er nog niet zo zeker van dat hij op Pinkpop staat.... al is dat voornamelijk (valse?) hoop omdat ik echt hoop dat ze hem in Stadspark, Malieveld of Goffertpark neerzetten. :p

Laat ze de Pinkpop datum maar hebben verzet voor Robbie Williams en laat ze Bruce maar doorsturen naar één van de andere plaatsen. :D
 
  • Geweldig
  • Leuk
Waarderingen: Bassie78 en wenteldave

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.682
1.847
Je hebt ook nog dat veld waar Rammstein staat, ben even vergeten hoe die heet. Maar ben met je eens dat Werchter de grootste kanshebber is.
Dat zou een stunt zijn maar qua capaciteit 70.000 zeker geschikt.
Park de Nieuwe Koers bij Oostende. Rammstein staat daar ook idd.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
Ik vlak Stadspark (Live?) ook nog niet uit. Die hebben volgens hun site ook binnenkort nieuws. Met het oog op dat ze grote namen naar Stadspark willen halen (ze hadden het toentertijd over namen op formaat U2) zou Springsteen natuurlijk ideaal zijn.
wel opvallend dat ze op de site aangeven:
DON’T DREAM IT’S OVER
Stadspark Live is namelijk Alive & Kicking en keert terug in 2022 en wel op zondag 19 juni!


ik zou bijna zeggen dat ze Crowded House en Simple Minds hebben in Groningen.
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ en Timmetje

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
wel opvallend dat ze op de site aangeven:
DON’T DREAM IT’S OVER
Stadspark Live is namelijk Alive & Kicking en keert terug in 2022 en wel op zondag 19 juni!


ik zou bijna zeggen dat ze Crowded House en Simple Minds hebben in Groningen.
Dan is dat er zojuist net opgezet! Twee uur geleden stond er alleen nog een groot logo met ''Nieuws Binnenkort'' en was de site nog in onderhoud.
Goeie vondst.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.371
10.208
wel opvallend dat ze op de site aangeven:
DON’T DREAM IT’S OVER
Stadspark Live is namelijk Alive & Kicking en keert terug in 2022 en wel op zondag 19 juni!


ik zou bijna zeggen dat ze Crowded House en Simple Minds hebben in Groningen.
HOE KAN JE DAT IN HETZELFDE WEEKEND ZETTEN...!?
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Kaartverkoop Stadspark Live start:
29-10-2021 @ 10:00

Dus we hebben nu op 19 juni:

Aerosmith (en veel meer) op Graspop
Stromae / Gorillaz op Werchter Boutique
Crowded House + Simple Minds op Stadspark Live

En dan misschien Bruce (of een andere grote naam?) op Pinkpop.

Over slagveld gesproken. :)
 
  • Grrr
Waarderingen: wenteldave

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.682
1.847
Simple Minds staan ook in Sportpaleis en Ziggo Dome in april volgend jaar
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
Dan is dat er zojuist net opgezet! Twee uur geleden stond er alleen nog een groot logo met ''Nieuws Binnenkort'' en was de site nog in onderhoud.
Goeie vondst.
die gaan snel komen, de verkoop begint over 3 dagen.
Denk dat Mojo de verkoop willen starten voor Pinkpop nieuws?

edit: ze starten de verkoop aanstaande vrijdag... oei oei
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
op de site van Stadspark Live
.stadsparklive.nl/info/
Dat wil echter niet zeggen dat het vuurtje ook maar een beetje gedoofd is. Integendeel, de drang om iets moois neer te zetten is onverminderd groot en dus komen we zondag 19 juni 2022 terug en we kunnen alvast verklappen dat dit met een steengoed en veelzijdig affiche is vol topartiesten. We kijken uit naar een heerlijk zomerse dag in het park met goed eten, een fantastische sfeer voor jong en oud en natuurlijk goede muziek. Meer nieuws volgt heel snel!
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.371
10.208
op de site van Stadspark Live
.stadsparklive.nl/info/
Dat wil echter niet zeggen dat het vuurtje ook maar een beetje gedoofd is. Integendeel, de drang om iets moois neer te zetten is onverminderd groot en dus komen we zondag 19 juni 2022 terug en we kunnen alvast verklappen dat dit met een steengoed en veelzijdig affiche is vol topartiesten. We kijken uit naar een heerlijk zomerse dag in het park met goed eten, een fantastische sfeer voor jong en oud en natuurlijk goede muziek. Meer nieuws volgt heel snel!
Heerlijk wel om ook overal iets achter te zoeken, haha. Misschien is het wel zo, zat er ook aan te denken, maar kans is nog groter dat dit niet zoveel zegt.
Eerste kan ook trouwens de reünie van Acda & de Munnik zijn :)
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
op de site van Stadspark Live
.stadsparklive.nl/info/
Dat wil echter niet zeggen dat het vuurtje ook maar een beetje gedoofd is. Integendeel, de drang om iets moois neer te zetten is onverminderd groot en dus komen we zondag 19 juni 2022 terug en we kunnen alvast verklappen dat dit met een steengoed en veelzijdig affiche is vol topartiesten. We kijken uit naar een heerlijk zomerse dag in het park met goed eten, een fantastische sfeer voor jong en oud en natuurlijk goede muziek. Meer nieuws volgt heel snel!
We kijken uit naar een heerlijk zomerse dag - Waiting on a Sunny Day
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken