Bospop 2026

Staat vooralsnog als een UK/IE tour aangekondigd op haar site.
Heeft te maken met de presale denk ik. Vorig jaar kwamen de tourdata ook druppelsgewijs binnen. Kan me daarbij ook niet voorstellen det ze enkel voor 6 UK concerten de oversteek maakt.
Heeft ze nog nooit gedaan. Altijd UK en vaste land Europa.

Heeft te maken met de presale denk ik. Vorig jaar kwamen de tourdata ook druppelsgewijs binnen. Kan me daarbij ook niet voorstellen det ze enkel voor 6 UK concerten de oversteek maakt.
Heeft ze nog nooit gedaan. Altijd UK en vaste land Europa.
We gaan het zien. Alenis en Lenny allebei als headliner, dat hebben we eerder gezien ;-)

• Haha
Waarderingen: graaf1
Vrijdag Alanis Morissette
Zaterdag ZZ Top
Zondag Lenny Kravitz
🤞
Het zal wel weer te hoog gegrepen zijn maar met headliners welke relevant waren in de jaren 90/00 hebben ze er dan toch 2 te pakken...

Laatst bewerkt:
Ik zou Heath, Meryn Bevelander Band en Luca Holkenborg Band er wel bij willen zien staan.
Afgelopen editie artiestenopvang gedaan op rootsfestival Mijl op Zeven voor o.a. Heath; muzikaal hoogtepunt van de dag, topband, zou zo aan het begin van dag gezet kunnen worden op Bospop 🤘 !!!

Trouwens, ik zie dat Stone op Cactus Festival staat. Die mogen ook wel door komen naar Bospop

Vrijdag Alanis Morissette
Zaterdag ZZ Top
Zondag Lenny Kravitz
🤞
Als dit het wordt dan zou ik bijna geneigd zijn om na te denken over een weekendticket, terwijl ik eigenlijk helemaal niet kan.

Maar goed, gelukkig komt er vast ook weer een bulk van die stomme overbodige coverbands om me vakkundig van dat idee af te helpen.

Als dit het wordt dan zou ik bijna geneigd zijn om na te denken over een weekendticket, terwijl ik eigenlijk helemaal niet kan.

Maar goed, gelukkig komt er vast ook weer een bulk van die stomme overbodige coverbands om me vakkundig van dat idee af te helpen.
Dit gaat het ook niet worden vrees ik.
Maar als je kijkt maar potentiële headliners welke op tour zijn.
Lenny Kravitz
Alanis Morissette
ZZ-Top
Black Crowes
Bryan Adams
Kings of Leon
Pet Shop Boys
Oké sommige staan elders al in het weekend en/of liggen misschien niet meteen in de lijn der verwachting omdat ze niet direct in de buurt zijn maar toch.....
Ze zouden 3 mooie headliners kunnen hebben..
Een aardig rijtje om uit te kiezen en je kan het nog aanvullen met bv een Michael Buble, Maroon 5, Pulp of een The War on drugs.

• Leuk
Waarderingen: Bokirules en Jamel
Beetje vreemd om dit artikel te plaatsen nog voor er ook maar iets bekend is over de editie van 2026. Kan aan mij liggen....
Je weet onderhand toch wel dat FL ook af en toe wat zaken krijgt doorgespeeld? Plus dat het sowieso al een beredeneerde gok was dat er volgende week namen aan zaten komen. Ze zijn niet helemaal op hun achterhoofd gevallen op de redactie (hooguit af en toe...).

Je weet onderhand toch wel dat FL ook af en toe wat zaken krijgt doorgespeeld? Plus dat het sowieso al een beredeneerde gok was dat er volgende week namen aan zaten komen. Ze zijn niet helemaal op hun achterhoofd gevallen op de redactie (hooguit af en toe...).
Ja oké, al is het misschien handiger om te wachten tot, na nu blijkt, komende dinsdag. Dan kun je meteen de ticketprijzen erbij vermelden en de start van de verkoop. Beetje dubbel op deze manier lijkt me...

• Leuk
Waarderingen: Bokirules
Nou, een beetje gelul is het wel natuurlijk. eerst staat er dit: "
Nee, je hoeft geen stress te hebben tijdens de kaartverkoop van Bospop. Het festival verkoopt niet in een snel tempo uit.
vervolgens komen er alleen maar tips die gaan over een snel (in minuten) uitverkocht festival. (ga op tijd naar de wc, schakel je hele familie in...)

Ja oké, al is het misschien handiger om te wachten tot, na nu blijkt, komende dinsdag. Dan kun je meteen de ticketprijzen erbij vermelden en de start van de verkoop. Beetje dubbel op deze manier lijkt me...
Da's een tweede artikel waard hè. Gaat ook om de clicks. Plus dat de verkoop van Bospop via TM loopt en er ook ongetwijfeld weer een link gedeeld gaat worden, waardoor FL wat extra geld krijgt als je ze via daar koopt.

Nou, een beetje gelul is het wel natuurlijk. eerst staat er dit: "
Nee, je hoeft geen stress te hebben tijdens de kaartverkoop van Bospop. Het festival verkoopt niet in een snel tempo uit.
vervolgens komen er alleen maar tips die gaan over een snel (in minuten) uitverkocht festival. (ga op tijd naar de wc, schakel je hele familie in...)
Het is maar waar je je druk over kan maken.

Da's een tweede artikel waard hè. Gaat ook om de clicks. Plus dat de verkoop van Bospop via TM loopt en er ook ongetwijfeld weer een link gedeeld gaat worden, waardoor FL wat extra geld krijgt als je ze via daar koopt.
Kijk, zo ver was ik natuurlijk nog niet 😂🫰👍

Users who are viewing this thread