Bospop 2024

bas2204

Dagopener
24 mrt 2015
609
311
Nou, ik denk dat de zaterdag en zondag nog wel een subheadliner erbij gaan krijgen. En Keane zie ik zomaar op een dergelijke positie terecht komen op Bospop. En gezien ze de zaterdag van Pinkpop al op Isle of Wight staan, is Bospop logistiek wat makkelijker
 

BatMutsje

Dagopener
6 dec 2013
647
512
Nou, ik denk dat de zaterdag en zondag nog wel een subheadliner erbij gaan krijgen. En Keane zie ik zomaar op een dergelijke positie terecht komen op Bospop. En gezien ze de zaterdag van Pinkpop al op Isle of Wight staan, is Bospop logistiek wat makkelijker
Mijn stiekeme hoop is dat Roger Hodgson zaterdag nog eens langs wilt komen op het evenemententerrein aan de A2 ... :unsure:
 
  • Leuk
Waarderingen: Cootje en bas2204

bas2204

Dagopener
24 mrt 2015
609
311
Die van mij net zo. Die zou perfecte in de iets meer poppy zaterdag kunnen passen en het weer plat kunnen spelen
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.723
1.890
Mijn stiekeme hoop is dat Roger Hodgson zaterdag nog eens langs wilt komen op het evenemententerrein aan de A2 ... :unsure:
Mijn stiekeme hoop is dat hij eerst weer eens iets van zich laat horen. Z'n Facebook blijft wel actief maar dat zal hij zelf niet doen. Z'n website is onlangs wat aangepast door de mededeling van Covid en touren er eens af te halen. Verder niks, geen nieuws of zo. Vind het echt vreemd voor iemand die nagenoeg ieder jaar makkelijk 60 concerten gaf.
 

BatMutsje

Dagopener
6 dec 2013
647
512
Mijn stiekeme hoop is dat hij eerst weer eens iets van zich laat horen. Z'n Facebook blijft wel actief maar dat zal hij zelf niet doen. Z'n website is onlangs wat aangepast door de mededeling van Covid en touren er eens af te halen. Verder niks, geen nieuws of zo. Vind het echt vreemd voor iemand die nagenoeg ieder jaar makkelijk 60 concerten gaf.
Op social media enkele voorzichtige links naar nieuws op korte termijn. Ik verwacht dat hij komend jaar weer gaat starten 🤞
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.305
6.506
Ik hoop het van harte! Hopelijk volgend jaar wat losse shows in wat theater settings en dan in 2025 weer als tent afsluiter op Bospop. 4x gezien, 4x werkelijk waar prachtig!
 
  • Winning
Waarderingen: PJ

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.723
1.890
Ik hoop het van harte! Hopelijk volgend jaar wat losse shows in wat theater settings en dan in 2025 weer als tent afsluiter op Bospop. 4x gezien, 4x werkelijk waar prachtig!
Het legendarische optreden als afsluiter in de tent zal ik nooit vergeten. Wat een artiest en wat een publiek. Kwam speciaal terug voor nog een keer Breakfast in America.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.723
1.890
Nick Mason’s Saucerful of Secrets heeft eerste tourdata voor juli volgend jaar in Europa vandaag bekend gemaakt. Die mogen er nog wel bij wat mij betreft!!
 
  • Leuk
Waarderingen: Rick1617899545

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.723
1.890
Nou, ik denk dat de zaterdag en zondag nog wel een subheadliner erbij gaan krijgen. En Keane zie ik zomaar op een dergelijke positie terecht komen op Bospop. En gezien ze de zaterdag van Pinkpop al op Isle of Wight staan, is Bospop logistiek wat makkelijker
De zaterdag nog een afsluiter in de tent en voor de zondag nog een sub voor Toto is mijn verwachting.
 
  • Leuk
Waarderingen: bas2204

Aerpel

Playlistbediener
13 dec 2023
7
10
5 minuten ertussen zou idealer zijn, maar dat is alleen genoeg tijd om van het ene naar het andere podium te lopen. Als je wat te eten/drinken wilt halen of naar de wc moet, gaan die 5 minuten ook niet helpen. Ik ben al lang blij dat Bospop alles achter elkaar programmeert en je dus altijd iedereen kan zien die je wilt zien
Afgelopen jaar is dat ook gedaan tussen Riverside en Porcupine Tree die 5 minuten ertussen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jamel

TDHS

Playlistbediener
6 dec 2023
23
29
5 minuten ertussen zou idealer zijn, maar dat is alleen genoeg tijd om van het ene naar het andere podium te lopen. Als je wat te eten/drinken wilt halen of naar de wc moet, gaan die 5 minuten ook niet helpen. Ik ben al lang blij dat Bospop alles achter elkaar programmeert en je dus altijd iedereen kan zien die je wilt zien

Blijft bij zo'n wissel het publiek op de eerste rijen staan? Of maak je dan wel een kansje op zo'n plekje?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
de site van Bospop is nog maar minimaal gevuld...

kan bijvoorbeeld nog geen info over de artiesten (zoals bio's) bekijken
 

bas2204

Dagopener
24 mrt 2015
609
311
Blijft bij zo'n wissel het publiek op de eerste rijen staan? Of maak je dan wel een kansje op zo'n plekje?
Nee, over het algemeen loopt alles leeg om naar een ander optreden te gaan. Als je echt wilt, hoef je vaak alleen de laatste 20-30 minuten van de voorgaande artiest te skippen om in de eerste 5-10 rijen te staan van de volgende artiest.

de site van Bospop is nog maar minimaal gevuld...

kan bijvoorbeeld nog geen info over de artiesten (zoals bio's) bekijken
Dat vond ik ook al. Website zonder menustructuur en zonder bio's... Ik vind het ook maar wat minimaal.
 
  • Leuk
Waarderingen: TDHS

Cootje

Dagopener
25 jan 2017
602
580
Ik was gisteren bij de Bosuil (Bizkit Park zou ook goed passen op de coverstage!) en op de off. Bospop-poster die daar hing stond Smash into Pieces wel op, vreemd dat die niet op de site staat, miss bij de volgende drop?
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmy

TDHS

Playlistbediener
6 dec 2023
23
29
Na bijna 20 jaar maakt het niet veel uit wat ze spelen toch? De bekendere nummers zitten er toch wel tussen. En hun versie Stairway to Heaven is een pareltje. Kijk maar op YouTube.
Aangenaam verrast door de keuzes en de lengte. Ann lost het op met een barkruk. Prima.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken