Bospop 2024

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.790
7.638
Ik denk eigenlijk meer dat ze aangegeven hebben via hun agentschap een tour te willen maken door Europa. Dan zullen de aanbiedingen vanzelf volgen. Kan me niet voorstellen dat ze de afgelopen 20 jaar nooit gevraagd benaderd zijn voor een tour in Europa. Maar blijkbaar hebben ze altijd bewust de boot afgehouden. Ik vraag me dat met sommige artiesten wel vaker af waarom die zelden Europa aandoen.
Bob Seger Billy Joel Journey Steve Miller Band zijn zomaar een paar voorbeelden van acts die we toch zelden te zien krijgen op het Europese vaste land.

Billy Joel is gewoon met tour-pensioen gegaan. Volgens mij staat hij jaarlijks wel één tot drie keer in Europa. Aan de hand van setlist.fm lijkt hij afgelopen jaar eens per twee weken een show te hebben gedaan (in ieder geval in het najaar), dusja, dan heb je ook maar 26 shows per jaar. Dus ook in de VS speelt hij nauwelijks en dat al sinds 2000 ongeveer
 

gy0n

Randprogramma
3 jun 2022
148
90
Dagkaart van 87.50 naar 102.50 is wel fors zeg....
Gaat ook allemaal nergens meer over zolangzamerhand.

Zo, dat is fors! :eek:
Kan me herinneren dat ik in 2019 nog voor €55,- binnen was met een ticketswap dagkaartje
 

Rookworst88

Nieuw lid
4 nov 2022
2
0
Verwachten jullie dat er een mogelijkheid bestaat dat John Fogery en/of Alice cooper en/of Heart (deels) tegelijkertijd spelen? Dit zou voor mij namelijk wel de aanschaf van wel of geen ticket beinvloeden.
 

BatMutsje

Dagopener
6 dec 2013
658
520
Verwachten jullie dat er een mogelijkheid bestaat dat John Fogery en/of Alice cooper en/of Heart (deels) tegelijkertijd spelen? Dit zou voor mij namelijk wel de aanschaf van wel of geen ticket beinvloeden.
Op Bospop spelen de acts nooit tegelijkertijd. Met uitzondering van de Tribute Bands, die speelden afgelopen jaar op het kleine podium naast de 24-uurstent tegelijkertijd met de acts in de grote tent.
 
  • Leuk
Waarderingen: TDHS

bas2204

Dagopener
24 mrt 2015
615
317
En toen Roger Hodgson hetzelfde deed een aantal jaren eerder bij Madness stond ook niemand te klagen hoor ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.303
3.906
Ik was erbij...viel allemaal reuze mee... en zoals je schrijft Riverside gaaf een geweldig optreden en zo 'Ed' ook.
Fijn dat het voor jou allemaal reuze is meegevallen. Linksvoor viel het voor de meeste Riverside liefhebbers niet mee. Artiesten hebben zich gewoon aan de settijden te houden.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.063
6.110
Fijn dat het voor jou allemaal reuze is meegevallen. Linksvoor viel het voor de meeste Riverside liefhebbers niet mee. Artiesten hebben zich gewoon aan de settijden te houden.
kan me voorstellen hoor... volgens mij was het in 2019, dat ik bij Danny Vera die in de tent stond gewoon echt 'last' had van de uitgebreide soundcheck van Skunk Anansie op de mainstage
 
  • Leuk
Waarderingen: BatMutsje

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.332
6.552
Dat was welgeteld 1 nummer 👍
Precies, dat viel toen reuze mee.

Ik had er gelukkig niet veel last van bij Riverside, aangezien ik altijd omloop en rechtsvoor sta (is het in de tent meestal rustiger). Maar sympathiek is het niet van onze Ed. Eventjes kan gebeuren, maar bijna een half uur....

Hierover gesproken, wat vinden jullie van de aaneensluitende tijden op Bospop? Hebben jullie het liever op deze manier of toch liever met 5 min ertussen?
 

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.303
3.906
kan me voorstellen hoor... volgens mij was het in 2019, dat ik bij Danny Vera die in de tent stond gewoon echt 'last' had van de uitgebreide soundcheck van Skunk Anansie op de mainstage
Ja, was vooral aan de linkerkant van de tent. Stonden bij Riverside ook niet heel veel mensen, dus dan waait het geluid wat sneller de tent in.
 

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.303
3.906
Precies, dat viel toen reuze mee.

Ik had er gelukkig niet veel last van bij Riverside, aangezien ik altijd omloop en rechtsvoor sta (is het in de tent meestal rustiger). Maar sympathiek is het niet van onze Ed. Eventjes kan gebeuren, maar bijna een half uur....

Hierover gesproken, wat vinden jullie van de aaneensluitende tijden op Bospop? Hebben jullie het liever op deze manier of toch liever met 5 min ertussen?
Altijd liever 5 minuten ertussen.
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ en Brian

bas2204

Dagopener
24 mrt 2015
615
317
5 minuten ertussen zou idealer zijn, maar dat is alleen genoeg tijd om van het ene naar het andere podium te lopen. Als je wat te eten/drinken wilt halen of naar de wc moet, gaan die 5 minuten ook niet helpen. Ik ben al lang blij dat Bospop alles achter elkaar programmeert en je dus altijd iedereen kan zien die je wilt zien
 
  • Winning
  • Leuk
Waarderingen: Brian en BatMutsje

Cootje

Dagopener
25 jan 2017
608
586
Paar dagen weggeweest en dan kan ik zelfs hier meerdere pagina's nalezen. 🙃
Ben blij verrast met de eerste drop namen, in 2019 enorm genoten van zowel Toto als John Foggerty die ik tot dan nog nooit gezien had.
De vrijdag is nu al top en ben ik er zéker bij (en niet achter de bar).
Ik zie voor zaterdag nog wel n gaatje voor Keane
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ en Brian

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.745
1.904
Ik zie voor zaterdag nog wel n gaatje voor Keane
Die zie ik toch eerder op Pinkpop verschijnen nu. Al hoor je mij niet klagen als ze wel komen maar vind dat Bospop al redelijk heeft uitgepakt met die eerste drop...
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken