Bospop 2023

Wie zie ik de zaterdag om 13:00 op Bospop (locatie wordt nog doorgegeven)?

  • Ik ga niet naar de zaterdag, ander dagje meeten?

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    18

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.433
6.799
Ik neem aan dat een headliner op een festival wel altijd minimaal anderhalf uur krijgt, toch?
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.743
1.902
Ik neem aan dat een headliner op een festival wel altijd minimaal anderhalf uur krijgt, toch?
Zeker voor minder komen ze niet al denk ik dat de headliners in de tent bij Bospop zeker niet langer spelen dan 1,5 uur. Voor het hoofdpodium zal dit wel wat langer zijn..
 
  • Leuk
Waarderingen: Jamel

remkobak

Randprogramma
28 okt 2019
169
38
Zeker voor minder komen ze niet al denk ik dat de headliners in de tent bij Bospop zeker niet langer spelen dan 1,5 uur. Voor het hoofdpodium zal dit wel wat langer zijn..
in de tent max een uur, ook de afsluitende act.
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.559
3.147
Hoe zal Bospop de zaterdag indelen? Ik mag hopen dat Porcupine Tree ca. 2 uur krijgt en dat Live ook op de Main Stage speelt. Maar waar moet Chic dan, en Rowwen Heze? En Riverside?
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.225
10.650
Ben er definitief bij zaterdag! De vrienden in Weert hebben oppas en wij daarmee een slaapplek op wandelafstand. Zin in! Combi van White Buffalo en Porcupine Tree is geweldig met Riverside en Live als hele fijne kersen op de al mooie taart. En Rowwen Heze is altijd feest :)
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.743
1.902
Hoe zal Bospop de zaterdag indelen? Ik mag hopen dat Porcupine Tree ca. 2 uur krijgt en dat Live ook op de Main Stage speelt. Maar waar moet Chic dan, en Rowwen Heze? En Riverside?
Chic stond de laatste keer op de main rond 8 uur was dat meen ik. Die plek zullen ze wel weer krijgen. LIVE kan de tent afsluiten met daarvoor Rowwen Heze. Porcupine Tree sluit de main af.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.053
6.097
Chic stond de laatste keer op de main rond 8 uur was dat meen ik. Die plek zullen ze wel weer krijgen. LIVE kan de tent afsluiten met daarvoor Rowwen Heze. Porcupine Tree sluit de main af.
Ik neem aan dat Live weer op het hoofdpodium staat?
 

remkobak

Randprogramma
28 okt 2019
169
38
Chic stond de laatste keer op de main rond 8 uur was dat meen ik. Die plek zullen ze wel weer krijgen. LIVE kan de tent afsluiten met daarvoor Rowwen Heze. Porcupine Tree sluit de main af.

Klopt, al speelden ze uiteindelijk later door het wegvallen van Sting, waardoor ze headliner werden. Precies dezelfde keer (en met dezelfde reden) speelde Rowwen Heze op de mainstage maar waren ze in eerste instantie ingedeeld in de tent.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.743
1.902
Ik gok dat het er zo ongeveer zo uitgaat zien:
Voor de vrijdag en zaterdag zit je wel goed. Lijkt me prima. Voor de zondag weet ik het niet. Bij de laatste passage van The Waterboys stonden die in de middag op de main rond 3 uur of zo als ik me niet vergis....
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.332
6.550
Voor de vrijdag en zaterdag zit je wel goed. Lijkt me prima. Voor de zondag weet ik het niet. Bij de laatste passage van The Waterboys stonden die in de middag op de main rond 3 uur of zo als ik me niet vergis....
Zou ook een hele goede plek voor ze zijn. Southside Johnny heeft enkele jaren terug ook de tent afgesloten, dus dat zou ook nog kunnen.
 

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.433
6.799
Ben er definitief bij zaterdag! De vrienden in Weert hebben oppas en wij daarmee een slaapplek op wandelafstand. Zin in! Combi van White Buffalo en Porcupine Tree is geweldig met Riverside en Live als hele fijne kersen op de al mooie taart. En Rowwen Heze is altijd feest :)
Ik heb van de week ook mijn kaarten gekocht voor de zaterdag. Heerlijk programma is het, met de acts die jij noemt en dan ook nog Ray Wilson en Stahlzeit erbij als aangenaam vermaak. Prima dagje zo!
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.225
10.650
Ik heb van de week ook mijn kaarten gekocht voor de zaterdag. Heerlijk programma is het, met de acts die jij noemt en dan ook nog Ray Wilson en Stahlzeit erbij als aangenaam vermaak. Prima dagje zo!
Tof dat je er ook bij bent! Gaat genieten worden. Net playlist gemaakt en staat nu op hier. Ten Times a Million is ook wel lekker en Black Bottle Riot en Voltage voor wat extra bluesrock. We gaan ons prima vermaken die dag. Zelfs Ise klonk niet verkeerd
 
  • Geweldig
Waarderingen: Jamel

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.433
6.799
Tof dat je er ook bij bent! Gaat genieten worden. Net playlist gemaakt en staat nu op hier. Ten Times a Million is ook wel lekker en Black Bottle Riot en Voltage voor wat extra bluesrock. We gaan ons prima vermaken die dag. Zelfs Ise klonk niet verkeerd
Als het tijdschema van Brian klopt dan begint Ten Times a Million wel heel vroeg voor ons. Weet niet of we dan al in Weert zijn. Hangt ook af wat vriend 'E' van plan is, hij is de chauffeur.

Black Bottle Riot en Voltage zal ik eens opzoeken. Ken ik nog niet. Van Ise kon ik maar één liedje vinden en dat klonk inderdaad best aardig.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Gebruikers die dit onderwerp bekijken