Bospop 2023

Wie zie ik de zaterdag om 13:00 op Bospop (locatie wordt nog doorgegeven)?

  • Ik ga niet naar de zaterdag, ander dagje meeten?

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    18

bas2204

Dagopener
24 mrt 2015
609
311
Ik begin ongeduldig te worden merk ik. Na de worp begin februari nu al bijna 2 maanden geen nieuws uit Weert.

Op vrijdag missen nog 1-3 namen, de zaterdag mist er nog 5 en de zondag nog 1 (tenminste, als we het plotten op de programma's van afgelopen jaren). Dan verwacht je toch met nog maar bijna 3 maanden tot je festival wel dat er snel nog beweging komt...

Zou een James Bay dan ineens op Bospop op kunnen duiken na zijn aankondiging voor Royal Park Live op de zondag en verder dat weekend nog vrij? Of zal Floor Jansen op de vrijdag misschien nog aansluiten?
 

Mark_28

Playlistbediener
24 nov 2022
12
12
Dit zijn de laatste namen voor Bospop: 𝗥𝗶𝘃𝗲𝗿𝘀𝗶𝗱𝗲, 𝗧𝗵𝗲 𝗪𝗮𝘁𝗲𝗿𝗯𝗼𝘆𝘀, 𝗛𝗮𝗿𝗹𝗲𝗺 𝗟𝗮𝗸𝗲, 𝗦𝘃𝗲𝗻 𝗛𝗮𝗺𝗺𝗼𝗻𝗱, 𝗩𝗼𝗹𝘁𝗮𝗴𝗲, 𝗧𝗲𝗻 𝗧𝗶𝗺𝗲𝘀 𝗔 𝗠𝗶𝗹𝗹𝗶𝗼𝗻 𝗲𝗻 𝗧𝗿ä𝗰𝗸𝘀ä𝗰𝗸 𝗺𝗮𝗸𝗲𝗻 𝗵𝗲𝘁 𝗕𝗼𝘀𝗽𝗼𝗽 𝟮𝟬𝟮𝟯 𝗽𝗿𝗼𝗴𝗿𝗮𝗺𝗺𝗮 𝗰𝗼𝗺𝗽𝗹𝗲𝗲𝘁
 
  • Leuk
Waarderingen: DennisvdBr en T. Roses

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.655
814
Dit zijn de laatste namen voor Bospop: 𝗥𝗶𝘃𝗲𝗿𝘀𝗶𝗱𝗲, 𝗧𝗵𝗲 𝗪𝗮𝘁𝗲𝗿𝗯𝗼𝘆𝘀, 𝗛𝗮𝗿𝗹𝗲𝗺 𝗟𝗮𝗸𝗲, 𝗦𝘃𝗲𝗻 𝗛𝗮𝗺𝗺𝗼𝗻𝗱, 𝗩𝗼𝗹𝘁𝗮𝗴𝗲, 𝗧𝗲𝗻 𝗧𝗶𝗺𝗲𝘀 𝗔 𝗠𝗶𝗹𝗹𝗶𝗼𝗻 𝗲𝗻 𝗧𝗿ä𝗰𝗸𝘀ä𝗰𝗸 𝗺𝗮𝗸𝗲𝗻 𝗵𝗲𝘁 𝗕𝗼𝘀𝗽𝗼𝗽 𝟮𝟬𝟮𝟯 𝗽𝗿𝗼𝗴𝗿𝗮𝗺𝗺𝗮 𝗰𝗼𝗺𝗽𝗹𝗲𝗲𝘁
Hele mooie toevoegingen zeg
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
Dit zijn de laatste namen voor Bospop: 𝗥𝗶𝘃𝗲𝗿𝘀𝗶𝗱𝗲, 𝗧𝗵𝗲 𝗪𝗮𝘁𝗲𝗿𝗯𝗼𝘆𝘀, 𝗛𝗮𝗿𝗹𝗲𝗺 𝗟𝗮𝗸𝗲, 𝗦𝘃𝗲𝗻 𝗛𝗮𝗺𝗺𝗼𝗻𝗱, 𝗩𝗼𝗹𝘁𝗮𝗴𝗲, 𝗧𝗲𝗻 𝗧𝗶𝗺𝗲𝘀 𝗔 𝗠𝗶𝗹𝗹𝗶𝗼𝗻 𝗲𝗻 𝗧𝗿ä𝗰𝗸𝘀ä𝗰𝗸 𝗺𝗮𝗸𝗲𝗻 𝗵𝗲𝘁 𝗕𝗼𝘀𝗽𝗼𝗽 𝟮𝟬𝟮𝟯 𝗽𝗿𝗼𝗴𝗿𝗮𝗺𝗺𝗮 𝗰𝗼𝗺𝗽𝗹𝗲𝗲𝘁
he, Voltage op de zaterdag, dat is fijn 👍


edit, stond Ten Times a Million niet al op de lineup?
en tracksack terug na de geluidsproblemen van afgelopen editie?
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.238
2.183
Dit zijn de laatste namen voor Bospop: 𝗥𝗶𝘃𝗲𝗿𝘀𝗶𝗱𝗲, 𝗧𝗵𝗲 𝗪𝗮𝘁𝗲𝗿𝗯𝗼𝘆𝘀, 𝗛𝗮𝗿𝗹𝗲𝗺 𝗟𝗮𝗸𝗲, 𝗦𝘃𝗲𝗻 𝗛𝗮𝗺𝗺𝗼𝗻𝗱, 𝗩𝗼𝗹𝘁𝗮𝗴𝗲, 𝗧𝗲𝗻 𝗧𝗶𝗺𝗲𝘀 𝗔 𝗠𝗶𝗹𝗹𝗶𝗼𝗻 𝗲𝗻 𝗧𝗿ä𝗰𝗸𝘀ä𝗰𝗸 𝗺𝗮𝗸𝗲𝗻 𝗵𝗲𝘁 𝗕𝗼𝘀𝗽𝗼𝗽 𝟮𝟬𝟮𝟯 𝗽𝗿𝗼𝗴𝗿𝗮𝗺𝗺𝗮 𝗰𝗼𝗺𝗽𝗹𝗲𝗲𝘁
Riverside past wel mooi bij Porcupine Tree! Dat doen ze wel goed daar.
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

Mark_28

Playlistbediener
24 nov 2022
12
12
he, Voltage op de zaterdag, dat is fijn 👍


edit, stond Ten Times a Million niet al op de lineup?
en tracksack terug na de geluidsproblemen van afgelopen editie?
Ze verdienen een 2de kans tracksack toch?
Eigenlijk ook een inkopertje Tren van Enckevoort is er toch al met Rowwen Heze
Ik vond ze vorig jaar goed hoor was meteen sfeer in de tent met tracksack ondanks de geluidsproblemen
 
  • Geweldig
Waarderingen: DennisvdBr

BatMutsje

Dagopener
6 dec 2013
646
504
Mooie namen. Al met al toch een mooi programma daar in Weert. Zeker ten opzichte van de afgelopen jaren.
 

bas2204

Dagopener
24 mrt 2015
609
311
Mooie toevoegingen inderdaad. Ken alle toegevoegde namen en allemaal dikke prima.

Trouwens, er is ook nog wat gesleuteld aan het tributes programma volgens mij. Kijk maar op de programma pagina
1680168856813.png
 

bas2204

Dagopener
24 mrt 2015
609
311
he, Voltage op de zaterdag, dat is fijn 👍


edit, stond Ten Times a Million niet al op de lineup?
en tracksack terug na de geluidsproblemen van afgelopen editie?
Ten Times a Million is doorgeschoven van het tributes podium naar (waarschijnlijk) de tent en daar is wat nieuws voor op het tributes podium gekomen
 

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.655
814
Damn, zowel die zaterdag als die zondag zijn wel heel erg interressant
Edit: Zie nu pas Legend Of Springsten erbij op zondag
 

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.259
3.833
Lekker man die zaterdag. Riverside en PT op één dag wordt genieten.

Bij de kleine namen een kleine typfout, Kelvin Zero moet Kelvin Zhero zijn. Dat is echt een toffe naam. Voorheen bekend als Henk Janssen, een beetje laidback stonerrock. Baby Killed The Roses is ook een gave live band. Waren voorheen Blo Ya Top, eerst ZZ Top coverband en daarna eigen nummers.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.719
1.882
Toch jammer dat Bush er niet bij is. Voor de rest toch een paar mooie toevoegingen. Wanneer kunnen we de timetable verwachten??
 
  • Verdrietig
Waarderingen: zero

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.581
11.150
Die zaterdag is wel een prima dag geworden. Harlem Lake en Voltage zijn sowieso fijne toevoegingen en Riverside ook wel. Die zondag is nu ook best sterk, maar Racoon en DI-RECT doen direct afbreuk aan die dag.
 
  • Leuk
Waarderingen: Rockbeer

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
Toch jammer dat Bush er niet bij is. Voor de rest toch een paar mooie toevoegingen. Wanneer kunnen we de timetable verwachten??
Mad Season 9 GIF by The Office


JA, WAAR IS BUSH!! heel jammer dit
 
  • Verdrietig
Waarderingen: zero

bas2204

Dagopener
24 mrt 2015
609
311
Toch jammer dat Bush er niet bij is. Voor de rest toch een paar mooie toevoegingen. Wanneer kunnen we de timetable verwachten??
Timetable kwam vorig jaar pas in mei, maar toen was op dat moment ook pas het complete programma bekend. Dus dat zou nu eerder moeten kunnen zou je zeggen.

Maar ga maar na: de opening op het hoofdpodium is normaal 45 minuten elke dag, de een na laatste op het hoofdpodium krijgt 75 minuten en de headliner van de dag 90-120 minuten. Alle anderen spelen om en om op de podia een uur. Enige nieuwigheid hierbij is dat er ergens langs het reguliere programma ook nog het tribute podium een programma heeft. Dat zal overlappen met het programma op de andere podia, maar ik weet nog niet hoe
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken