Bospop 2023

Wie zie ik de zaterdag om 13:00 op Bospop (locatie wordt nog doorgegeven)?

  • Ik ga niet naar de zaterdag, ander dagje meeten?

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    18

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.368
10.204
Oh, die waren de vorige al aangekondigd... Blijkbaar overheen gekeken net als King Kings. Die zondag wordt ook wel aardig zo, alleen Zucchero als afsluiter is wat jammer.
 

remkobak

Randprogramma
28 okt 2019
154
30
Die komt niet voor minder als headliner. Was hij aantal jaar geleden ook al op Bospop. Snap deze boeking ook echt niet. Het veld zal leeg lopen na de eerste nummers......
Hoe was dat de vorige keer?
Ik vind hem wel goed (minder passend op Bospop, dat wel) dus stond vorige keer redelijk vooraan/heb het niet gemerkt. Ik ben zelf wel benieuwd wat er bij Porcupine Tree gaat gebeuren.
 

bas2204

Dagopener
24 mrt 2015
606
306
Op die zondag ontbreken inderdaad Leif de Leeuw en Boaz op de poster. Maar die zijn wel aangekondigd. Zondag is een mooie combi van blues en wat Nederlandse inbreng. Alleen Zucchero staat daar inderdaad vreemd tussen en is wat mij betreft ook de enige echte misboeking van dit jaar (past niet bij de rest van die dag en komt wel heel snel op herhaling).

Maar ze zijn dus nog met meer acts bezig om het nog verder aan te vullen. Als we kijken naar de aantallen (het tribute podium negerend):
Vrijdag: 8 aangekondigd van de 9/10/11
Zaterdag: 8 aangekondigd van de 13
Zondag: 12 aangekondigd van de 13

Dus de zondag is zo goed als vol en komt alleen waarschijnlijk nog een kleine naam bij. De zaterdag moet nog wat vulling hebben, maar dat zal geen sub of headliner meer zijn. Wel nog op het niveau net daaronder. En de vrijdag is altijd een beetje gokken hoe vol ze het proppen, maar daar is misschien nog plek voor een sub, maar kan net zo goed dat daar ook alleen nog maar iets kleins bij gaat komen.
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
ik vind overigens niet zo duidelijk Bospop.
op de poster lijkt niet alles op te staan, sowieso het andere podium niet, "tributes & more" staat er niet bij
ook in het laatste nieuwsbericht staat bij "tot nu bevestigd" niet alles tussen

overigens lijkt de programma pagina nu pas aangepast, zie dat Ray Wilson er nu pas tussen staat.
volgens mij is die nu wel geupdate, met uitzondering van "tributes & more" podium (?)
 

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.647
796
Then again, dit zegt Wikipedia over Zucchero:

"He is credited as the "father of Italian blues", introducing blues to the big stage in Italy. He is one of the few European blues artists who still enjoys great international success."
Alleen zou die nooit boven Bonamassa mogen staan, ik hoop dat we dat gewoon verkeerd lezen
 

bas2204

Dagopener
24 mrt 2015
606
306
Hoe was dat de vorige keer?
Ik vind hem wel goed (minder passend op Bospop, dat wel) dus stond vorige keer redelijk vooraan/heb het niet gemerkt. Ik ben zelf wel benieuwd wat er bij Porcupine Tree gaat gebeuren.
Ik heb hem de vorige keer eerlijk gezegd overgeslagen en ben toen met mijn vriendengroep al naar de camping terug getrokken. Klonk van een afstandje nog best aardig, maar had het idee dat meer mensen voortijdig afhaakten.

ik vind overigens niet zo duidelijk Bospop.
op de poster lijkt niet alles op te staan, sowieso het andere podium niet, "tributes & more" staat er niet bij
ook in het laatste nieuwsbericht staat bij "tot nu bevestigd" niet alles tussen

overigens lijkt de programma pagina nu pas aangepast, zie dat Ray Wilson er nu pas tussen staat.
volgens mij is die nu wel geupdate, met uitzondering van "tributes & more" podium (?)
Is vaker een makke van Bospop moet ik zeggen. Tribute stage is inderdaad wel al elke keer meegenomen in de aankondigingen maar nog niet op de poster inderdaad. Volgens mij moeten we dat ook zien als een mooi "extraatje". Al zou het Bospop sieren om de artiesten wel te noemen op het programmapagina.
Then again, dit zegt Wikipedia over Zucchero:

"He is credited as the "father of Italian blues", introducing blues to the big stage in Italy. He is one of the few European blues artists who still enjoys great international success."
Alleen zou die nooit boven Bonamassa mogen staan, ik hoop dat we dat gewoon verkeerd lezen
Ik heb in het archief van de site beide versies terug gevonden (met Bonamassa bovenaan en de versie met Zucchero bovenaan). Denk dat Bonamassa er iets minder om geeft op welke spot hij speelt en Zucchero de iets minder specifieke bluesfans makkelijker vast houdt.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.682
1.847
Op die zondag ontbreken inderdaad Leif de Leeuw en Boaz op de poster. Maar die zijn wel aangekondigd. Zondag is een mooie combi van blues en wat Nederlandse inbreng. Alleen Zucchero staat daar inderdaad vreemd tussen en is wat mij betreft ook de enige echte misboeking van dit jaar (past niet bij de rest van die dag en komt wel heel snel op herhaling).

Maar ze zijn dus nog met meer acts bezig om het nog verder aan te vullen. Als we kijken naar de aantallen (het tribute podium negerend):
Vrijdag: 8 aangekondigd van de 9/10/11
Zaterdag: 8 aangekondigd van de 13
Zondag: 12 aangekondigd van de 13

Dus de zondag is zo goed als vol en komt alleen waarschijnlijk nog een kleine naam bij. De zaterdag moet nog wat vulling hebben, maar dat zal geen sub of headliner meer zijn. Wel nog op het niveau net daaronder. En de vrijdag is altijd een beetje gokken hoe vol ze het proppen, maar daar is misschien nog plek voor een sub, maar kan net zo goed dat daar ook alleen nog maar iets kleins bij gaat komen.
Wat natuurlijk voor Zucherro geld is ook van toepassing op Nile Rodgers. Die komt wel erg vlug terug. LIVE is in dat opzicht ook rap weer geboekt. De ene is wat meer te pruimen dan de ander maar daar heeft Bospop wel een handje van. Grote acts komen vlug terug. Sommige te vlug vind ik 😂
 

remkobak

Randprogramma
28 okt 2019
154
30
Wat natuurlijk voor Zucherro geld is ook van toepassing op Nile Rodgers. Die komt wel erg vlug terug. LIVE is in dat opzicht ook rap weer geboekt. De ene is wat meer te pruimen dan de ander maar daar heeft Bospop wel een handje van. Grote acts komen vlug terug. Sommige te vlug vind ik 😂
en Rowwen Hèze en Southside Johnny & the Asbury Jukes, Son mieux... Minder groot maar weer snel terug
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

bas2204

Dagopener
24 mrt 2015
606
306
Ze hebben in Weert ook nog altijd hun halve communicatie niet echt in de gaten:
Vrijdag is wel goed, iedereen staat op de poster en alle artiesten die voor de twee hoofdpodia staan gepland, hebben ook een artiestenpagina.
Voor de zaterdag is het wat onduidelijk: Ray Wilson is dus blijkbaar doorgeschoven naar de hoofdpodia (zonder aankondiging hiervan), Guy Swinnen is toegevoegd aan het tributes podium, maar wat gebeurt er met Le Noise? Die zijn aangekondigd en nu nergens terug te vinden...
Voor de zondag staan wel alle artiesten op de artiestenpagina, maar missen Boaz en Leif de Leeuw Band op de poster als de afbeelding van het programma op de programmapagina.

Maar ik moet zeggen, met de line-up op zich ben ik nog altijd tevreden. Toch hoop ik nog op iets van classic rock op de vrijdag/zaterdag. Dat zou het helemaal af maken.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.682
1.847
Volgens mij las ik hier wel dat ze hadden aangegeven zeer snel weer met nieuws te komen dus ik neem aan dat we ergens deze maand de affiche wel compleet hebben. Mogelijk dan ook al met timetable??
 

bas2204

Dagopener
24 mrt 2015
606
306
Volgens mij las ik hier wel dat ze hadden aangegeven zeer snel weer met nieuws te komen dus ik neem aan dat we ergens deze maand de affiche wel compleet hebben. Mogelijk dan ook al met timetable??
Dit stond in hun eigen Facebook post:

"We zijn nog druk bezig met de laatste plekken op de poster, binnenkort dus meer!"

Dus ze zeggen zelf dat het binnenkort zou komen, maar ik verwacht dat we dat moeten vertalen met over een maand
 

bas2204

Dagopener
24 mrt 2015
606
306
Wat betreft Le Noise hebben ze inmiddels ingezien dat die nog wat duidelijkheid nodig hadden: die staan op zaterdag op het tribute podium.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken