ik ben er alleen op zaterdag
Zaterdag 8 juli
Porcupine Tree / +LĪVE+ / Nile Rodgers & Chic / Rowwen Hèze / The White Buffalo / Stahlzeit / ISE / Riverside / Sven Hammond / Träcksäck / Voltage / Ray Wilson / Ten Times A Million
Tributes: Baby Killed the Roses / Kelvin Zhero / Black Bottle Riot / LeNoise / Guy Swinnen
ik weet nog niet zeker of ik blijf bij Porcupine Tree, kleine mogelijk ben ik na Live al vertrokken.
Maar sowieso LIVE dus, denk dat dat wel al duidelijk is.
Nile Rodgers afgelopen jaar gemist op Pinkpop omdat ik in voorvak andere podium al klaar stond voor Volbeat, maar wat ik van afstand mee kreeg en achteraf terug zag ga ik die schade zeker inhalen op Bospop.
Rowwen Heze zal de 2e keer zijn dat ik ze in het jaar 2023 ga zien, geen reden voor me om ze over te slaan.
Stahlzeit sowieso groot liefhebber van, imo best Rammstein tribute die er is, dus 1+1=2
Tracksack na vorig jaar ga ik zeker bij hun 2e kans zijn, kan niet anders dan succes worden.
Overigens mooi dat Rowwen Heze en Tracksack zelfde dag staan, wellicht mogelijkheden tot wat kruisbestuiving tijdens de optredens?
Voltage en White Buffalo nog niet gezien, maar muziek bevalt me goed dus ga ik zeker uitproberen.
als laatste Ray Wilson, hopelijk een mooie setlist... misschien wel voor me de grootste verrassing als cadeau op de lineup. Hopelijk slaat hij "Inside" niet over en komen de Genesis classics in ruime maten voorbij (iemand al ervaring met Ray Wilson gigs?)