Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Bush heeft ook nieuwe data voor volgend jaar juni in Europa. Dat is dan weer zo’n band die ik graag zie doorkomen naar Bospop ervan uit gaande dat ze toch enkele wijzigingen moeten doorvoeren in het programma zeg ik, doen
Klopt, maar ik neem toch aan dat ze een hele bups in één keer willen aankondigen. En dat zullen ze vast vlak voor de kaartverkoop doen, dus ik snap niet helemaal dat je hier over valt.
Voor het grootste gedeelte zal de line up wel hetzelfde blijven. De headliners komen gewoon terug. Dat is wel al duidelijk alleen om wat voor reden dan ook nog niet officieel. Enkele andere namen van de affiche (Beth Hart/Melissa Etherridge/Passenger/Blof/Sloper/Walter Trout hebben al data rond Bospop in 2022 dus die komen echt wel terug.
Ik verwacht desondanks toch wel een aantal wijzigingen. Over 3 weken zullen we meer weten........
Mag van mij wel wat anders afsluiten als LR, Probeer Bonamassa eens te strikken als headliner... al dan niet samen met Beth Hart... succes gegarandeerd !
Mag van mij wel wat anders afsluiten als LR, Probeer Bonamassa eens te strikken als headliner... al dan niet samen met Beth Hart... succes gegarandeerd !
Klopt precies, maar mocht men er in slagen om dit te realiseren verkoopt men die dag zowieso uit... dat is met LR niet het geval vrees ik... ondanks het feit dat iedereen wel weer aan een weekendje feesten toe is... ze moeten kappen met dat festivalletje in oktober en dat geld spenderen in de programmering van Bospop... er een groot feest van maken..
Klopt precies, maar mocht men er in slagen om dit te realiseren verkoopt men die dag zowieso uit... dat is met LR niet het geval vrees ik... ondanks het feit dat iedereen wel weer aan een weekendje feesten toe is... ze moeten kappen met dat festivalletje in oktober en dat geld spenderen in de programmering van Bospop... er een groot feest van maken..
Denk je echt dat Joe duurder is? De combi met Beth hart zal zeker duurder zijn maar Joe alleen? Hij is is megagroot in een niche en LR is bij iedereen bekend. Zo'n 10 jaar geleden (oke, dat is even geleden) stond hij 4 avonden achter elkaar in Gelredome met Symfonica in Rosso (heb toen alle dagen achter de bar gewerkt, daarmee wat overvoert met de beste man). Hij heeft nog steeds een groot bereik met waarschijnlijk een bijpassend prijskaartje.
Het is zelfs langer dan 10 jaar geleden, volgend jaar is dat al 14 jaar geleden, was in 2008. Zoals ik al zei vergane glorie
Al zou Bospop, als ik kijk naar zijn geplande optredens volgend jaar, perfect in het rijtje passen, maar niet als afsluiter(hoop ik)
Het probleem met Joe is een beetje dat ie inderdaad mega is binnen de blues(rock) wereld, en ik heb het idee dat dat een beetje naar zijn hoofd is gestegen.
Als ik zie dat ie laatst $30 vroeg voor een ticket voor een livestream.
Hij is heel goed, maar zeker geen Eric Clapton, en toch rekent ie dezelfde prijs voor tickets, als het niet meer is
Ze kunnen ook samen op de affiche staan. Dat was in 2020 ook het geval als ik me niet vergis. LR ben ik al zeker van gezien zijn tourschema. Alles is gewoon bijna 1 op 1 verzet alleen Bospop en NSJ moeten nog bevestigd worden. Joe wordt een ander verhaal. Heeft tot zover enkele wat dat staan in augustus. Overigens start de kaartverkoop pas 31 mei dus ik zie ze ook volgende week pas met nieuws komen.
hopelijk gaat t lukken met JB. wordt wel weer eens tijd dat we een van de avonden met een beetje gitaargeweld afsluiten, is de laatste keren niet echt het geval geweest... desnoods Vandenberg de eer geven... kunnen ze aan en op naam best een grote act... Als Doe Maar al eens mocht afsluiten mag VDB dat van mij zeker... Maar als LR bevestigd wordt dan zijn de 3 afsluiters al bekend dus... we zien wel..
hopelijk gaat t lukken met JB. wordt wel weer eens tijd dat we een van de avonden met een beetje gitaargeweld afsluiten, is de laatste keren niet echt het geval geweest... desnoods Vandenberg de eer geven... kunnen ze aan en op naam best een grote act... Als Doe Maar al eens mocht afsluiten mag VDB dat van mij zeker... Maar als LR bevestigd wordt dan zijn de 3 afsluiters al bekend dus... we zien wel..