Bospop 2022 - Nieuws en geruchten

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.712
1.876
Bush heeft ook nieuwe data voor volgend jaar juni in Europa. Dat is dan weer zo’n band die ik graag zie doorkomen naar Bospop ervan uit gaande dat ze toch enkele wijzigingen moeten doorvoeren in het programma zeg ik, doen (y)
 
  • Leuk
Waarderingen: RubenFrusciante

remkobak

Randprogramma
28 okt 2019
154
30
Klopt, maar ik neem toch aan dat ze een hele bups in één keer willen aankondigen. En dat zullen ze vast vlak voor de kaartverkoop doen, dus ik snap niet helemaal dat je hier over valt.
vallen lijkt mij een groot woord, maar ik snap de geheimzinnigheid niet. iedereen met interesse in Bospop weet toch wat er komen gaat?
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.712
1.876
Voor het grootste gedeelte zal de line up wel hetzelfde blijven. De headliners komen gewoon terug. Dat is wel al duidelijk alleen om wat voor reden dan ook nog niet officieel. Enkele andere namen van de affiche (Beth Hart/Melissa Etherridge/Passenger/Blof/Sloper/Walter Trout hebben al data rond Bospop in 2022 dus die komen echt wel terug.
Ik verwacht desondanks toch wel een aantal wijzigingen. Over 3 weken zullen we meer weten........
 

bas2204

Dagopener
24 mrt 2015
608
311
Oké, dus ergens deze week een teken van leven uit Weert...? Ik hoop het in ieder geval. Kijk er wel naar uit wat er te melden valt
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.548
11.024
NSJ heeft met Alicia Keys weer een oude headliner te pakken, dus kans is aanwezig dat Richie ook wel komt en dus ook Bospop komt.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.654
814
Mag van mij wel wat anders afsluiten als LR, Probeer Bonamassa eens te strikken als headliner... al dan niet samen met Beth Hart... succes gegarandeerd !
Denk alleen dat Joe ene heel stuk duurder is dan Lionel Richie, wat toch deels vergane glorie is
 

Fireball

Dagopener
17 jan 2017
509
63
Denk alleen dat Joe ene heel stuk duurder is dan Lionel Richie, wat toch deels vergane glorie is
Klopt precies, maar mocht men er in slagen om dit te realiseren verkoopt men die dag zowieso uit... dat is met LR niet het geval vrees ik... ondanks het feit dat iedereen wel weer aan een weekendje feesten toe is... ze moeten kappen met dat festivalletje in oktober en dat geld spenderen in de programmering van Bospop... er een groot feest van maken..
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.148
10.443
Klopt precies, maar mocht men er in slagen om dit te realiseren verkoopt men die dag zowieso uit... dat is met LR niet het geval vrees ik... ondanks het feit dat iedereen wel weer aan een weekendje feesten toe is... ze moeten kappen met dat festivalletje in oktober en dat geld spenderen in de programmering van Bospop... er een groot feest van maken..
Denk je echt dat Joe duurder is? De combi met Beth hart zal zeker duurder zijn maar Joe alleen? Hij is is megagroot in een niche en LR is bij iedereen bekend. Zo'n 10 jaar geleden (oke, dat is even geleden) stond hij 4 avonden achter elkaar in Gelredome met Symfonica in Rosso (heb toen alle dagen achter de bar gewerkt, daarmee wat overvoert met de beste man). Hij heeft nog steeds een groot bereik met waarschijnlijk een bijpassend prijskaartje.
 

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.654
814
Het is zelfs langer dan 10 jaar geleden, volgend jaar is dat al 14 jaar geleden, was in 2008. Zoals ik al zei vergane glorie
Al zou Bospop, als ik kijk naar zijn geplande optredens volgend jaar, perfect in het rijtje passen, maar niet als afsluiter(hoop ik)
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.548
11.024
Joe is sowieso ook wel duur. Afgaande op wat ik voel hem betaald heb in Carré, zou het me niks verbazen als hij duurder is dan Richie.
 

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.654
814
Het probleem met Joe is een beetje dat ie inderdaad mega is binnen de blues(rock) wereld, en ik heb het idee dat dat een beetje naar zijn hoofd is gestegen.
Als ik zie dat ie laatst $30 vroeg voor een ticket voor een livestream.
Hij is heel goed, maar zeker geen Eric Clapton, en toch rekent ie dezelfde prijs voor tickets, als het niet meer is
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.712
1.876
Ze kunnen ook samen op de affiche staan. Dat was in 2020 ook het geval als ik me niet vergis. LR ben ik al zeker van gezien zijn tourschema. Alles is gewoon bijna 1 op 1 verzet alleen Bospop en NSJ moeten nog bevestigd worden. Joe wordt een ander verhaal. Heeft tot zover enkele wat dat staan in augustus. Overigens start de kaartverkoop pas 31 mei dus ik zie ze ook volgende week pas met nieuws komen.
 

Fireball

Dagopener
17 jan 2017
509
63
hopelijk gaat t lukken met JB. wordt wel weer eens tijd dat we een van de avonden met een beetje gitaargeweld afsluiten, is de laatste keren niet echt het geval geweest... desnoods Vandenberg de eer geven... kunnen ze aan en op naam best een grote act... Als Doe Maar al eens mocht afsluiten mag VDB dat van mij zeker... Maar als LR bevestigd wordt dan zijn de 3 afsluiters al bekend dus... we zien wel..
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.548
11.024
hopelijk gaat t lukken met JB. wordt wel weer eens tijd dat we een van de avonden met een beetje gitaargeweld afsluiten, is de laatste keren niet echt het geval geweest... desnoods Vandenberg de eer geven... kunnen ze aan en op naam best een grote act... Als Doe Maar al eens mocht afsluiten mag VDB dat van mij zeker... Maar als LR bevestigd wordt dan zijn de 3 afsluiters al bekend dus... we zien wel..
Kensington?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.029
6.064
ik zie dat ik mijn zaterdagkaart van Lionel Richie moet inwisselen voor een vrijdag kaart?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken