Bospop 2022 - Nieuws en geruchten

remkobak

Randprogramma
28 okt 2019
154
30
Trouwens, voor zover het iets zegt: inmiddels zijn ook de headliners van de site verdwenen.

Gezien het feit dat de berichten over het al dan niet doorzetten van het ticket eind deze week worden verwacht vanuit Ticketmaster en dat op 1 mei de verkoop van de tickets voor 2022 wordt doorgestart, lijkt mij wel dat we in deze maand nog iets te horen zullen krijgen over (een aantal) artiesten waarvoor de boeking is doorgezet van 2021 naar 2022.
Het hele programma is op dit moment van de site.
 

Fireball2

Playlistbediener
12 apr 2021
6
2
??????? ???? / ????
De gekochte tickets voor 2020 / 2021 blijven geldig voor Bospop 2022. Uiteraard is het ook mogelijk je ticket tegen retourbetaling terug te geven. Alle online kaartkopers ontvangen omstreeks 15 april van Ticketmaster een e-mail met gedetailleerde informatie. Heeft u een niet online gekocht ticket, houdt dan onze website, nieuwsbrief of Facebook in de gaten. De verkoop is tijdelijk stil gelegd en wordt op zaterdag 1 mei a.s. hervat.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.947
5.995
??????? ???? / ????
De gekochte tickets voor 2020 / 2021 blijven geldig voor Bospop 2022. Uiteraard is het ook mogelijk je ticket tegen retourbetaling terug te geven. Alle online kaartkopers ontvangen omstreeks 15 april van Ticketmaster een e-mail met gedetailleerde informatie. Heeft u een niet online gekocht ticket, houdt dan onze website, nieuwsbrief of Facebook in de gaten. De verkoop is tijdelijk stil gelegd en wordt op zaterdag 1 mei a.s. hervat.
dit was al bekend toch? vanaf 31 maart, of is er iets anders
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Vermoedelijk komen ze volgende week of de week erna met nieuws waarna de vvk weer start. Zal dan wel de officiele (her)bevestiging zijn van de headliners.....
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.494
747
Toch twee waarderingspunten die je misloopt nu....
 

remkobak

Randprogramma
28 okt 2019
154
30
Dit heb ik gepost omdat Remkobak in een eerdere post sprak over evt. doorzetten van de tickets... dit was dus al bekend ja, vandaar mijn post...;)
ik citeerde bas2204 ;-) . Waarbij ik dan weer reageerde vanwege het feit dat er helemaal geen programma meer op de site staat op dit moment.

Ik heb voor Bospop nog geen tickets, niet van 2020 en ook niet van 2021, dus wacht het allemaal rustig af. Ik twijfelde nog over de zondag, vandaar.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.947
5.995
mail van Ticketmaster

Enkele weken geleden is via een persbericht bekend gemaakt dat Bospop zal worden verplaatst naar 8, 9 en 10 juli 2022. In dit persbericht werd aangegeven dat je omstreeks 15 april meer informatie zou ontvangen over de mogelijkheden voor jouw tickets.

Helaas kunnen wij je op dit moment nog niet meer informatie geven. De organisatie heeft iets langer nodig voor het rond maken van het programma voor 2022 dan verwacht. Namens ons en de organisatie excuses voor het ongemak. Wij verwachten je omstreeks 20 mei 2021 van meer informatie te kunnen voorzien.

Bedankt voor je begrip en geduld en laat het ons gerust weten als we iets voor je kunnen doen.

Met vriendelijke groeten,
Team Ticketmaster  ​
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Die komen dan denk ik meteen met het hele programma naar buiten.
 

bas2204

Dagopener
24 mrt 2015
606
306
Die komen dan denk ik meteen met het hele programma naar buiten.
Nou, het hele programma lijkt mij een beetje overdreven. Maar ik verwacht wel dat de drie headliners dan terug op de poster staan en minimaal de helft van de rest van het programma er weer bij staat.

Ik vind het in ieder geval geen enkel probleem een maandje extra te wachten op nieuws. Festival is toch nog zo ver weg...:(
 

bas2204

Dagopener
24 mrt 2015
606
306
Die gaat ook heus wel terugkeren op de poster. Daar heb ik weinig twijfel over
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
De zondag van Bospop staat hij in Bonn dus alleen vrijdag en zaterdag nog over. Zal de vrijdag wel weer worden.
De zaterdag is dan weer voor Lionel Ritchie en die kan dan de zondag ook weer op North Sea Jazz staan.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.365
10.198
De zondag van Bospop staat hij in Bonn dus alleen vrijdag en zaterdag nog over. Zal de vrijdag wel weer worden.
De zaterdag is dan weer voor Lionel Ritchie en die kan dan de zondag ook weer op North Sea Jazz staan.
En zo verandert er eigenlijk niks en dat is dus best wel jammer.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Ook knap om 3 keer achter elkaar dezelfde headliners te boeken...
Sting zelfs 4 keer want het jaar ervoor moest hij afzeggen wegens ziekte....
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Ook Melissa Etheridge heeft haar eerste festival bekend gemaakt. Eind juni 2022 staat ze in Duitsland.
Grote kans dus dat ook zij weer op de affiche verschijnt.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Laatste nieuws over Status Quo. Hebben net een nieuwe tour bekend gemaakt door Europa. Veel data in the UK Duitsland/Frankrijk in maart en april en nog een paar in september. Nog geen enkele datum in Nederland. Zou mooi zijn voor Bospop.
 
  • Leuk
Waarderingen: DennisvdBr

Gebruikers die dit onderwerp bekijken