Bospop 2022 - Nieuws en geruchten

Fireball

Dagopener
17 jan 2017
509
63
Laatste nieuws over Status Quo. Hebben net een nieuwe tour bekend gemaakt door Europa. Veel data in the UK Duitsland/Frankrijk in maart en april en nog een paar in september. Nog geen enkele datum in Nederland. Zou mooi zijn voor Bospop.
Dat zou wel een mooie zijn voor Bospop ja... laat maar komen.
 

remkobak

Randprogramma
28 okt 2019
154
30
Laatste nieuws over Status Quo. Hebben net een nieuwe tour bekend gemaakt door Europa. Veel data in the UK Duitsland/Frankrijk in maart en april en nog een paar in september. Nog geen enkele datum in Nederland. Zou mooi zijn voor Bospop.
mooie afsluiter voor de zondag
 

bas2204

Dagopener
24 mrt 2015
608
311
Status Quo zou wel een hele mooie toevoeging zijn voor het affiche inderdaad. Ik hoop ook dat ze nog zo'n soort naam uit de hoge hoed kunnen toveren om ons op die manier toch weer te prikkelen voor volgend jaar
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.011
6.055
Ga nou eens weg met je Pinkpop. Niet alles moet naar Landgraaf ;)
ik rij voor Status Quo wel naar Weert hoor

the office jim GIF
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

bas2204

Dagopener
24 mrt 2015
608
311
Vandaag in Dagblad de Limburger een artikel over het extra festival dat Bospop in het najaar wil organiseren. Dat moet plaats gaan vinden op het oude kazerneterrein in Weert, lijkt het idee. Echter, gemeente Weert neemt geen aanvragen voor evenementen in behandeling tot er een richtlijn is vanuit de centrale overheid waaraan deze evenementen moeten voldoen. Dus tot die tijd is het allemaal wat onzeker. Desondanks is de organisatie de bands al aan het boeken. Er moet straks in de tent plaats zijn voor 8500 bezoekers. De kaartverkoop start echter wel lokaal in Weert/Nederweert, om te proberen het aantal mensen dat gewoon met de fiets kan komen naar het festival te vergroten. Er komt dan ook geen camping of iets dergelijks.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.703
1.860
Leuk voor de omgeving met waarschijnlijk een enkele topper op de affiche van nederlandse bodem.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.011
6.055
morgen herstart verkoop, krijg net mail van ticketmaster

edit: vreemd, op site Bospop geen spoor hiervan

edit 2 : moet wel even de kanttekening maken dat het bij de verplaatsing naar 2022 al in het bericht stond... maar ik bedoel specifiek op de site zelf verder niets

edit 3 : in de ticketmasterlink, staat dan weer "Verkoop Vanaf: 31-05-2021 @ 10:00" ? Rommeltje bij Ticketmaster/Bospop ?
 
Laatst bewerkt:

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.703
1.860
Ik heb persoonlijk het idee dat het niet lekker loopt daar. Er zijn ook al recent wat berichten verschenen dat het rommelt in de organisatie. Heb al eerder fouten opgemerkt in de website. Zo stond Roger Hodgson nog maanden op de affiche terwijl ze eerder bekend maakte dat hij had gecanceld. Dat ze de kaartverkoop weer starten zonder daar zelf iets over naar buiten te brengen is ook vreemd. Mogelijk volgende week (anders paar weken later) nieuws mbt het programma.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.011
6.055
ze hadden eerder al aangegeven een update te geven 15 april, wat in een mail van ticketmaster is verzet naar omstreeks 20 mei?

dus er loopt idd iets scheef ja, volgens mij moet Bospop ook op de site van Sting nog verzet worden
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.703
1.860
Op de site van Sting staat dat het uitgesteld is wat zoveel betekend dat het nog steeds niet rond is voor volgend jaar. Wat op zich best opmerkelijk is wat het mag toch niet als een verrassing komen. Ook zijn alle andere concerten in zalen en op festivals al wel verschoven naar een andere datum. Ik vind het eigenaardig..
Hetzelfde zie je trouwens op de website van Lionel Ritchie. Nagenoeg alles verschoven behalve Bospop en NSJ. Het heeft misschien ook met Mojo te maken?
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.524
10.758
Op de site van Sting staat dat het uitgesteld is wat zoveel betekend dat het nog steeds niet rond is voor volgend jaar. Wat op zich best opmerkelijk is wat het mag toch niet als een verrassing komen. Ook zijn alle andere concerten in zalen en op festivals al wel verschoven naar een andere datum. Ik vind het eigenaardig..
Hetzelfde zie je trouwens op de website van Lionel Ritchie. Nagenoeg alles verschoven behalve Bospop en NSJ. Het heeft misschien ook met Mojo te maken?
Hoeft niet te betekenen dat het niet rond is, kan ook te maken hebben met het moment van aankondiging van Bospop.
 

bas2204

Dagopener
24 mrt 2015
608
311
Vreemd allemaal. Ik heb trouwens helemaal geen mail gehad van Ticketmaster verder over Bospop vandaag. Ik denk dat het trouwens bij Ticketmaster nog een groter zooitje is dan bij Bospop zelf. Daar staat namelijk de line-up zoals ooit aangekondigd voor dit jaar (inclusief Rodger Hodgson) nog op de site voor Bospop. Ook staat op de site van Ticketmaster dat de verkoop van de tickets voor Bospop start op 31 mei, dus ik denk @DennisvdBr dat een stagair bij Ticketmaster iets te enthousiast is geweest ;)

Laatste nieuws is nog altijd dat Bospop pas ergens rond 20 mei de nieuwe aankondiging gaat doen
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.703
1.860
Volgens ticketmaster gaan de kaarten inderdaad op 31 mei opnieuw in de verkoop. Staat ook zo nu op hun site.
Eerder gaven ze aan rond 20 mei met meer nieuws te komen...
31 mei of 1 mei....... Zal wel een typefoutje geweest zijn :ROFLMAO:
 

remkobak

Randprogramma
28 okt 2019
154
30
Hoeft niet te betekenen dat het niet rond is, kan ook te maken hebben met het moment van aankondiging van Bospop.
Worden wij dan geacht verbaasd te zijn met het programma ofzo? Ze zegen zelf dat ze proberen het hele zwikkie naar 2022 te verplaatsen. Geheimzinnigheid om niks dan toch?
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.524
10.758
Worden wij dan geacht verbaasd te zijn met het programma ofzo? Ze zegen zelf dat ze proberen het hele zwikkie naar 2022 te verplaatsen. Geheimzinnigheid om niks dan toch?
Klopt, maar ik neem toch aan dat ze een hele bups in één keer willen aankondigen. En dat zullen ze vast vlak voor de kaartverkoop doen, dus ik snap niet helemaal dat je hier over valt.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken