Bospop 2022 - Nieuws en geruchten

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
White Lies is iets te vroeg op de sociale....


Image
even afwachten waat Bospop gaat aangeven over de afhandeling tickets?
Wordt mijn zaterdag ticket voor Lionel nu een vrijdag ticket?
Of blijft het zaterdag ticket nu een zaterdag ticket?

Ik moet stiekem zeggen, de switch Lionel vrijdag / Sting zaterdag met de rest zo te zien enigszins hetzelfde, is de zaterdag stiekem een upgrade voor mij. Lionel al eens gezien en Sting nog nooit....
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.367
10.202
even afwachten waat Bospop gaat aangeven over de afhandeling tickets?
Wordt mijn zaterdag ticket voor Lionel nu een vrijdag ticket?
Of blijft het zaterdag ticket nu een zaterdag ticket?

Ik moet stiekem zeggen, de switch Lionel vrijdag / Sting zaterdag met de rest zo te zien enigszins hetzelfde, is de zaterdag stiekem een upgrade voor mij. Lionel al eens gezien en Sting nog nooit....
Die switch was me eigenlijk nog niet opgevallen. Zou, denk ik, dan ook betekenen dat Diana Ross op North Sea Jazz naar de vrijdag gaat i.p.v. de zaterdag. Eens even kijken welke keuze ik daar dan ga maken...
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.072
10.220
De subs Melissa Etheridge, Sinead en Beth Hart vind ik vele malen sterker dan de headliners (op Sting na). Jammer dat de verdere dagopvulling niet zo indrukwekkend is anders zou ik daarvoor nog best willen gaan, dan zijn de headliners mooi meegenomen maar niet leidend.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.367
10.202
Dagprogramma van de zondag is ook gewoon enorm goed, alleen Kensington is jammer. En dan moet je nog concurreren met Alicia Keys op NSJ... Ook zeker met Jos eens, ja.
 
  • Leuk
Waarderingen: Rick1617899545

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.226
4.810
Sting heb ik altijd nog wel eens willen zien. Sinead O'Connor vind ik ook best chill (wel een beetje geflipt maar ok). Passenger zal mijn vrouw blij mee zijn, Heather Nova ook nog nooit gezien. De Dijk is een van de leukste Nederlandstalige bands die er is. En vorige keer op Bospop vond ik Dizzy Mizz Lizzy ook wel tof.
 
  • Leuk
Waarderingen: DennisvdBr

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.647
796
Dagprogrammma van de zondag is enorm blues gericht. Het is gewoon jammer dat Kensington daar als afsluiter staat
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
Sting heb ik altijd nog wel eens willen zien. Sinead O'Connor vind ik ook best chill (wel een beetje geflipt maar ok). Passenger zal mijn vrouw blij mee zijn, Heather Nova ook nog nooit gezien. De Dijk is een van de leukste Nederlandstalige bands die er is. En vorige keer op Bospop vond ik Dizzy Mizz Lizzy ook wel tof.
precies zo, zou ik het ook intypen :oops: maar ook echt, precies zo
 

Fireball

Dagopener
17 jan 2017
509
63
Dagprogramma van de zondag is ook gewoon enorm goed, alleen Kensington is jammer. En dan moet je nog concurreren met Alicia Keys op NSJ... Ook zeker met Jos eens, ja.
Vind ik ook ja.. en Kensington hoor ik op de campercamping ook wel... lekke de BBQ aanslingeren en het festival uitluiden dan... Er zal nog wel wat leuks bijkomen, We gaan gewoon de volle 3 dagen feesten... (y)
 

bas2204

Dagopener
24 mrt 2015
606
306
Er is inderdaad met een aantal acts wat geschoven, maar alle acts komen van de posters van 2020/2021. Wel blij dat Seasick Steve en The Struts terug komen op de poster nadat ze er in 2021 niet op stonden. Verder redelijk het verwachte plaatje. Hopen dat er ook nog wat rock van verschillende soorten toe wordt gevoegd nog ja
 

Fireball

Dagopener
17 jan 2017
509
63
Er is inderdaad met een aantal acts wat geschoven, maar alle acts komen van de posters van 2020/2021. Wel blij dat Seasick Steve en The Struts terug komen op de poster nadat ze er in 2021 niet op stonden. Verder redelijk het verwachte plaatje. Hopen dat er ook nog wat rock van verschillende soorten toe wordt gevoegd nog ja
Adje ?
 
  • Leuk
Waarderingen: bas2204

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
Er is inderdaad met een aantal acts wat geschoven, maar alle acts komen van de posters van 2020/2021. Wel blij dat Seasick Steve en The Struts terug komen op de poster nadat ze er in 2021 niet op stonden. Verder redelijk het verwachte plaatje. Hopen dat er ook nog wat rock van verschillende soorten toe wordt gevoegd nog ja
ik hoop vooral op Black Pumas nog op zaterdag...
 
  • Leuk
Waarderingen: bas2204

remkobak

Randprogramma
28 okt 2019
154
30
even afwachten waat Bospop gaat aangeven over de afhandeling tickets?
Wordt mijn zaterdag ticket voor Lionel nu een vrijdag ticket?
Of blijft het zaterdag ticket nu een zaterdag ticket?

Ik moet stiekem zeggen, de switch Lionel vrijdag / Sting zaterdag met de rest zo te zien enigszins hetzelfde, is de zaterdag stiekem een upgrade voor mij. Lionel al eens gezien en Sting nog nooit....
teruggeven en nieuwe kopen? https://www.bospop.nl/tickets/
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
nee, ik
neuh neuh...

voor Lionel Richie ga ik niet zomaar switchen.
Wij houden onze zaterdagtickets.
jammer van Richie, jammer van Sloper.
maar Sting, Sinéad O’Connor, Passenger, Heather Nova, De Dijk, Stahlzeit... is voor mij meer dan genoeg animo! Zeker omdat Sting toch een "bucklistje" nog is...

(en zaterdag me beter uit komt)
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Gebruikers die dit onderwerp bekijken