Bospop 2022 - Nieuws en geruchten

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.711
1.874
Nog niet veel veranderd maar dat viel te verwachten. Wel opmerkelijk dat Sting en LR van dag wisselen. Je zal nog maar in het bezit zijn van een dag of weekendticket.......
Iemand een idee hoeveel acts er nog bij moeten komen? Het lijstje is al behoorlijk.
 

bas2204

Dagopener
24 mrt 2015
608
311
Nog niet veel veranderd maar dat viel te verwachten. Wel opmerkelijk dat Sting en LR van dag wisselen. Je zal nog maar in het bezit zijn van een dag of weekendticket.......
Iemand een idee hoeveel acts er nog bij moeten komen? Het lijstje is al behoorlijk.
Als ik mij niet vergis is het op zaterdag en zondag normaal 13 acts per dag. Dat zijn er nu 9 en 11. Vrijdag is een beetje gokken en kan er zomaar ook vanaf hangen of er op de donderdag tevoren weer een los concert komt, maar reken op minimaal 8 of 9 acts. En dat zijn er nu 5. Dus ik verwacht nog minimaal 9 a 10 acts.
 

bas2204

Dagopener
24 mrt 2015
608
311
Trouwens, als ik de antwoorden bij de Facebook post zo vrij interpreteer, is ook de terugkeer van Roger Hodgson op de poster momenteel nog iets waar ze mee bezig zijn...
 

Fireball

Dagopener
17 jan 2017
509
63
Trouwens, als ik de antwoorden bij de Facebook post zo vrij interpreteer, is ook de terugkeer van Roger Hodgson op de poster momenteel nog iets waar ze mee bezig zijn...
Mag van mij hoor... was de laatste keer niet slecht in de tent... tjokvol en gezellie.. was blij dat we lekker aan de bar hingen.. :giggle:
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.023
6.061
misschien is dat Mad Cool nieuwtje van vandaag ook een klein beetje intressant voor Bospop.
De verplaatsting naar 6-9 juli 2022 en eerste lineup voor 7 juli 2021, met belofte dat veel van de namen overgenomen gaan worden naar 2022.

datum valt gelijk met Bospop en mis nog Black Pumas op Bospop als ik de beide affiches van 2021 bekijk...
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.711
1.874
Van Black Pumas nog geen data voor zomer 2022 kunnen vinden. Ook niet voor Roger Hodgson trouwens. Van mij mogen ze allebei komen. Toch vreemd dat ze beiden nog geen data hebben. Zeker Hodgson kwam in het verleden geregeld met tourdata voor verschillende landen.. Het feit dat er nog steeds niets is doet me denken dat hij misschien pas later weer begint met touren.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.711
1.874
Als ik mij niet vergis is het op zaterdag en zondag normaal 13 acts per dag. Dat zijn er nu 9 en 11. Vrijdag is een beetje gokken en kan er zomaar ook vanaf hangen of er op de donderdag tevoren weer een los concert komt, maar reken op minimaal 8 of 9 acts. En dat zijn er nu 5. Dus ik verwacht nog minimaal 9 a 10 acts.
Wie weet komen ze volgende week nog met enkele namen net voor de start van de kaartverkoop op 31 mei.
 

Fireball

Dagopener
17 jan 2017
509
63
Met o.a. Within Temptation - DeWolff - Di Rect - Blöf - Danny Vera - Guus Meeuwis - Maan - the Pink Floyd Sound e.a.
Op het oude veld van Boshoven en zónder camping... helaas gaat m dat dus niet worden... spijtig..
 

Fireball

Dagopener
17 jan 2017
509
63
Even zien of er nog wat uit de vriendengroep mee willen op de zaterdag... moet er wel eentje willen rijden natuurlijk... ikke nie i.i.g.:giggle:
 

bas2204

Dagopener
24 mrt 2015
608
311
Ik had het ook al gezien. Denk niet dat ik met de vaste vriendengroep hier naartoe ga. Misschien wel met mijn vriendin op de zondag.
 

Fireball

Dagopener
17 jan 2017
509
63
Sinead O,Connor stopt per direct met optreden en toeren en gaat met pensioen, is er klaar mee... niet echt een gemis... mag Bospop gaan zoeken voor een vervangende act...
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.294
6.488
Sinead O,Connor stopt per direct met optreden en toeren en gaat met pensioen, is er klaar mee... niet echt een gemis... mag Bospop gaan zoeken voor een vervangende act...
Benieuwd hoe lang ze dat vol houdt
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken