Hmm, idd wel een ander kaliber als headliner in Skunk Anansie en een snelle herhaling. Ook vreemd gezien ze de vorige keer volgens mij nog niet eens als een na laatste speelden op het hoofdpodium en nu dan ineens headliner zijn...
Verder opvallend dat de vrijdag is uitgebreid naar 11 namen. Veel meer dan de afgelopen keren. Dus dit wordt nu echt een complete festivaldag.
Op de zaterdag lijkt Natasha Beddingfield inderdaad uit de planning te zijn gehaald. Die staat in ieder geval niet meer in het programma vermeld. Vreemde gang van zaken, zeker nadat dit eerder al met Stahlzeit gebeurde. Daardoor lijkt op deze dag wel nog 1 plaatsje te zijn. Die lijkt inderdaad op het niveau van de subheadliner te zitten als we het programma zo bekijken, dus benieuwd wat hier dan nog komt.
Voor de zondag wordt de Allman Betts Band vervangen door The Devon Allman Project. Dat is gedeeltelijk dezelfde band, dus niet zo raar dat hier niet heel hard over wordt gecommuniceerd.
Heb in het algemeen bij de toevoegingen een gevoel: leuk dat ze erbij komen, maar niets waarbij ik opspring van mijn stoel van vreugde.