Bospop 2022 - Nieuws en geruchten

Cootje

Dagopener
25 jan 2017
581
522
Skunk Anansie was geweldig afgelopen mrt in Afas, maar idd snel op herhaling, net als level 42 trouwens.
Ik 'mis' trouwens ook Natasha Beddingfield, die stond voorheen ook op de zaterdag...
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.947
5.995
Skunk Anansie was geweldig afgelopen mrt in Afas, maar idd snel op herhaling, net als level 42 trouwens.
Ik 'mis' trouwens ook Natasha Beddingfield, die stond voorheen ook op de zaterdag...
Skunk Anansie was ook wel goed vorige Bospop ;)

Ben persoonlijk wel blij met de wissel van Sting en behoud van 'onze' zaterdagtickets...
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Toch wel een tandje minder dan Lionel Richie, maargoed kwalitatief wel een goede Live Act. Het lijkt erop alsof er enkel nog één naam bijkomt op de zaterdag. Voor de positie Rag 'n Bone Man / Melissa Etheridge - Passenger / ??? - Beth Hart / Juanes. De overige dagen is het programma compleet. Ik gok op Rodger Hodgson voor de zaterdag.
Roger Hodgson heeft nog helemaal niets staan data. Dat gaat hem niet worden. Behalve Skunk vind ik het persoonlijk nogal matig.....
 

bas2204

Dagopener
24 mrt 2015
606
306
Hmm, idd wel een ander kaliber als headliner in Skunk Anansie en een snelle herhaling. Ook vreemd gezien ze de vorige keer volgens mij nog niet eens als een na laatste speelden op het hoofdpodium en nu dan ineens headliner zijn...

Verder opvallend dat de vrijdag is uitgebreid naar 11 namen. Veel meer dan de afgelopen keren. Dus dit wordt nu echt een complete festivaldag.

Op de zaterdag lijkt Natasha Beddingfield inderdaad uit de planning te zijn gehaald. Die staat in ieder geval niet meer in het programma vermeld. Vreemde gang van zaken, zeker nadat dit eerder al met Stahlzeit gebeurde. Daardoor lijkt op deze dag wel nog 1 plaatsje te zijn. Die lijkt inderdaad op het niveau van de subheadliner te zitten als we het programma zo bekijken, dus benieuwd wat hier dan nog komt.

Voor de zondag wordt de Allman Betts Band vervangen door The Devon Allman Project. Dat is gedeeltelijk dezelfde band, dus niet zo raar dat hier niet heel hard over wordt gecommuniceerd.

Heb in het algemeen bij de toevoegingen een gevoel: leuk dat ze erbij komen, maar niets waarbij ik opspring van mijn stoel van vreugde.
 

BatMutsje

Dagopener
6 dec 2013
626
480
Roger Hodgson heeft nog helemaal niets staan data. Dat gaat hem niet worden. Behalve Skunk vind ik het persoonlijk nogal matig.....
Dat heeft nog steeds te maken met de coronapandemie. Ik sluit niet uit dat de komende weken tourdata bekend worden gemaakt voor de komende zomer. En dan behoort Bospop tot een van de grote kanshebbers.

Maargoed, voldoende andere mogelijkheden voor de "sub-positie" op de zaterdag.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.220
Hmm, idd wel een ander kaliber als headliner in Skunk Anansie en een snelle herhaling. Ook vreemd gezien ze de vorige keer volgens mij nog niet eens als een na laatste speelden op het hoofdpodium en nu dan ineens headliner zijn...
Nou inderdaad. Het is duidelijk dat dit plan F is van de organisatie. Ik vond dat toen wel een erg sterke show van Skunk Anansie en ook nu zullen ze een goede show spelen, maar een erg sterke headliner is het niet.
 

BatMutsje

Dagopener
6 dec 2013
626
480
Hmm, idd wel een ander kaliber als headliner in Skunk Anansie en een snelle herhaling. Ook vreemd gezien ze de vorige keer volgens mij nog niet eens als een na laatste speelden op het hoofdpodium en nu dan ineens headliner zijn...

Ze stonden tijdens de laatste editie inderdaad als voorlaatste op het hoofdpodium, voor John Fogerty en na Skunk volgde nog John Butler trio in de tent.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Nou inderdaad. Het is duidelijk dat dit plan F is van de organisatie. Ik vond dat toen wel een erg sterke show van Skunk Anansie en ook nu zullen ze een goede show spelen, maar een erg sterke headliner is het niet.
Andere opties zullen wel niet haalbaar geweest zijn dan denk ik maar. Maar om nu een act die een paar jaar geleden nog in de namiddag/vroege avond stond geprogrammeerd nu headliner maken..... Best vreemd..
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.366
10.200
Voor de zondag wordt de Allman Betts Band vervangen door The Devon Allman Project. Dat is gedeeltelijk dezelfde band, dus niet zo raar dat hier niet heel hard over wordt gecommuniceerd.
Oh, oké. Nou, helemaal prima dan. Betts had er dan alleen even geen zin meer in.
 

bas2204

Dagopener
24 mrt 2015
606
306
Nou inderdaad. Het is duidelijk dat dit plan F is van de organisatie. Ik vond dat toen wel een erg sterke show van Skunk Anansie en ook nu zullen ze een goede show spelen, maar een erg sterke headliner is het niet.
Ik denk dat ongepland de vrijdag nu is uitgebreid in aantal artiesten en daardoor het budget over meer spots moest worden verdeeld. Dan kom je als headliner inderdaad in een andere categorie terecht...
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Wat kunnen we nu nog verwachten?
De line up is nog niet helemaal compleet als ik het goed heb...
 

bas2204

Dagopener
24 mrt 2015
606
306
Wat kunnen we nu nog verwachten?
De line up is nog niet helemaal compleet als ik het goed heb...
Zaterdag mist nog één naam, die naar het lijkt op de sub positie nog terecht moet komen.

Verder weet ik niet of er op de vrijdag nu nog iets bij moet komen en dat dit misschien ook wel gewoon een dag met een volle bezetting van 13 moet worden, want dan komen er hier ook nog 2 bij.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Skunk Anansie is sub op Stadspark Live voor Simple Minds....

Kleine headliner voor Bospop imo.
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

remkobak

Randprogramma
28 okt 2019
154
30
Andere opties zullen wel niet haalbaar geweest zijn dan denk ik maar. Maar om nu een act die een paar jaar geleden nog in de namiddag/vroege avond stond geprogrammeerd nu headliner maken..... Best vreemd..
Weliswaar een paar jar geleden, maar eigenlijk gewoon de vorige editie....
 

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.585
839
Zaterdag mist nog één naam, die naar het lijkt op de sub positie nog terecht moet komen.

Verder weet ik niet of er op de vrijdag nu nog iets bij moet komen en dat dit misschien ook wel gewoon een dag met een volle bezetting van 13 moet worden, want dan komen er hier ook nog 2 bij.
Hoe zien jullie dat? Is er al ergens een blokkenschema online?
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Skunk Anansie is sub op Stadspark Live voor Simple Minds....

Kleine headliner voor Bospop imo.
Ik snap eerlijk gezegd niet dat ze bv Status Quo, Snow Patrol of een Simply Red niet hebben. Aan de andere kant weten wij ook niet wat er achter de schermen allemaal heeft afgespeeld.
Ook vind ik op Amy Macdonald na de rest wat zwakjes. Texas, OMD of een Novastar zijn prima acts die ook beschikbaar zijn en misschien een wat breder publiek aanspreken dan de namen waar ze nu mee komen....
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken