Bospop 2022 - Nieuws en geruchten

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.119
7.286
Ik vraag me toch echt af of ze weten hoe ver het hier vandaan is. Die Amerikanen denken dat het hier gelijk overal oorlog is.
Al hoewel, je hoeft maar twee landen te doorkruizen en je zit in Oekraïne, Rusland en Wit-Rusland... ;)
Die Amerikanen weten waarschijnlijk ook niet dat de wereld rond is, en dat de VS direct grenst aan Rusland aan de andere kant (Oke niemand geeft iets om Alaska, maar toch!)
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.703
1.860
Hmmm, toch nog wat Amerikaanse twijfels dus.
Ik ben inmiddels toch wel erg benieuwd naar de vervanger van Richie. Bij het annuleren gaven ze toen aan in principe binnen 3 weken een vervanger aan te willen wijzen en een die in het verlengde van Richie zou liggen. Inmiddels zijn we al twee keer zo lang aan het wachten.
Duurd allemaal erg lang. Dat zal zo z'n reden hebben. Misschien zijn ze ook de vervanger mis gelopen.... Soms geeft de organisatie wel eens een reactie op Facebook op vragen over het festival. Ook hier nog niets gelezen. Het blijft akelig stil.......
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.703
1.860
Hieronder de bekendmaking vandaag van North Sea Jazz. Mogelijk komt hiervan nog iets naar Bospop...?

Het NN North Sea Jazz 2022 doet zijn naam eer aan en bevestigt vandaag de komst van Diana Ross, Erykah Badu en Nile Rodgers & CHIC. Ook New Cool Collective, Lianne La Havas, Robert Glasper Black Radio en Thundercat zijn te zien op het Rotterdamse festival.

Diana Ross is de headliner op vrijdag 8 juli, Nile Rodgers en zijn band sluiten af op zaterdag 9 juli. Voor zondag was eerder Alicia Keys al bevestigd, nu zijn onder meer Thundercat en New Cool Collective nieuw bevestigt op die dag.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.523
10.745
Hieronder de bekendmaking vandaag van North Sea Jazz. Mogelijk komt hiervan nog iets naar Bospop...?

Het NN North Sea Jazz 2022 doet zijn naam eer aan en bevestigt vandaag de komst van Diana Ross, Erykah Badu en Nile Rodgers & CHIC. Ook New Cool Collective, Lianne La Havas, Robert Glasper Black Radio en Thundercat zijn te zien op het Rotterdamse festival.

Diana Ross is de headliner op vrijdag 8 juli, Nile Rodgers en zijn band sluiten af op zaterdag 9 juli. Voor zondag was eerder Alicia Keys al bevestigd, nu zijn onder meer Thundercat en New Cool Collective nieuw bevestigt op die dag.
Da's niet de hele aankondiging hè. Staat ergens in het NSJ-topic.
Dacht eerst dat Nile Rodgers Lionel Ritchie kwam vervangen, maar dat kan niet. Diana Ross kan dus ook niet, zo heb ik geen idee wie er overblijft. Heb die line-up voor mezelf doorgespit, maar zag nou niet echt een typische Bospopnaam bij alle nieuwe aankondigingen.
 

Cootje

Dagopener
25 jan 2017
590
545
Van mij mag The Marcus King Band wel doorkomen op zaterdag...
Hoop dat ze deze maand nog met de volledige line-up komen!
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.703
1.860
Van mij mag The Marcus King Band wel doorkomen op zaterdag...
Hoop dat ze deze maand nog met de volledige line-up komen!
Die staan de vrijdag op NSJ zag ik. Is nu de laatste datum in hun Europese tour. Kunnen daar dus nog wel een dagje aan vast plakken wat mij betreft...
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.703
1.860
Je verwacht eigenlijk nieuws over het programma......
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.703
1.860
Sinead o Conner waarvan verwacht wordt dat die haar tour gaat cancelen heeft vooralsnog over een kleine maand een tour door Amerika op de agenda staan. Deze is nog niet gecanceld en sommige concerten zijn zelfs uitverkocht. Mocht die tour doorgaan zal ze ook wel op Bospop verschijnen…..
Update,
De tour door Amerika in April gaat niet door. Ik denk dat iedereen wel weet waarom. Ze heeft er geen zin meer in en heeft onlangs laten weten nooit meer te zullen optreden. Desondanks staan er nog wel enkele data op haar website vermeld waaronder Bospop...
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.703
1.860
Over iets meer dan 3 maanden is het Bospop en nog steeds is het programma niet compleet, laat staan dat ze eens met die headliner komen. Het begint vervelend te worden ?
 

bas2204

Dagopener
24 mrt 2015
608
311
Ik vind het inmiddels ook wel lang duren...
Maar door de constante stroom van berichten de laatste weken, heb ik wel goede hoop dat deze of volgende week nog nieuws volgt
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.703
1.860
Ik vind het inmiddels ook wel lang duren...
Maar door de constante stroom van berichten de laatste weken, heb ik wel goede hoop dat deze of volgende week nog nieuws volgt
Nou Bospop, het is ondertussen begin april en over 3 maanden staan we gelukkig weer op de weide... Laat de laatste namen deze week maar komen!
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.703
1.860
Op naar ik vermoed ik de valreep voor de laatste namen deze week komen gooi ik er toch nog even eentje bij. Van Morrison staat op de zaterdag in een al uitverkocht paleis Soestdijk. Dat lijkt me de dus ideaal als hij een dag eerder naar Weert afzakt....
 

bas2204

Dagopener
24 mrt 2015
608
311
Onverwachte naam. Is meer een naam voor North Sea Jazz zou ik zeggen...
Hij geeft trouwens aan op de vrijdag erbij te komen terwijl ik niet wist of durfde in te schatten of daar überhaupt nog plaats was buiten de headliner positie...
Maar met Amy MacDonald en nu Cory Henry die al hun aanwezigheid prijs hebben gegeven, kan de organisatie ook niet lang meer achter blijven zou ik zeggen.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.703
1.860
Onverwachte naam. Is meer een naam voor North Sea Jazz zou ik zeggen...
Hij geeft trouwens aan op de vrijdag erbij te komen terwijl ik niet wist of durfde in te schatten of daar überhaupt nog plaats was buiten de headliner positie...
Maar met Amy MacDonald en nu Cory Henry die al hun aanwezigheid prijs hebben gegeven, kan de organisatie ook niet lang meer achter blijven zou ik zeggen.
Het is toch eigenaardig dat verschillende acts de afgelopen tijd zichzelf bevestigen voor Bospop maar dat het stil blijft vanuit de organisatie. Toch een vreemde manier van communiceren……..
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.576
578
Het is overduidelijk dat ze nog met nieuwe headliner bezig zijn. Pas als die definitief is gaan we laatste nieuws brengen gok ik zo. Johan Derksen had het laatst bij VI Vandaag ook al over dat de vervanging van John Fogerty ook niet makkelijk is en dat ze met man en macht daar weet iets nieuws voor proberen te vinden.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.703
1.860
Het is overduidelijk dat ze nog met nieuwe headliner bezig zijn. Pas als die definitief is gaan we laatste nieuws brengen gok ik zo. Johan Derksen had het laatst bij VI Vandaag ook al over dat de vervanging van John Fogerty ook niet makkelijk is en dat ze met man en macht daar weet iets nieuws voor proberen te vinden.
Nog nooit zo veel op tour geweest nu alles weer open is maar ik snapt het wel….
Toch kan ik zo een paar acts noemen die qua headliner prima op Bospop passen en qua ruimte in tourschema zich ook niet druk hoeven te maken.. Status Quo, van Morrisson, Simply Red, Pet Shop Boys en Toto. Ik noem ze nog maar een keer.
 

remkobak

Randprogramma
28 okt 2019
154
30
Nog nooit zo veel op tour geweest nu alles weer open is maar ik snapt het wel….
Toch kan ik zo een paar acts noemen die qua headliner prima op Bospop passen en qua ruimte in tourschema zich ook niet druk hoeven te maken.. Status Quo, van Morrisson, Simply Red, Pet Shop Boys en Toto. Ik noem ze nog maar een keer.
het zal deels ook van de financiele kant van de zaak afhangen(?)
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.703
1.860
het zal deels ook van de financiele kant van de zaak afhangen(?)
Is het te simpel om te zeggen dat het geld wat beschikbaar was voor Lionel Richie nu naar een andere headliner gaat? LR zal ook niet de goedkoopste zijn vermoed ik....
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken