Bospop 2022 - Nieuws en geruchten

Zelfbevestiging krijgen we wel maar vanuit Bospop blijft het stil.......

Het is inderdaad vreemd stil bijna, zeker gezien twee artiesten nu zelf al bevestigen. Hoop dan dat deze week toch echt officieel bericht volgt.

Wellicht proberen ze te wachten omdat ze de headliner nog niet aan kunnen/mogen kondigen.

Nou ja, voor corona in het Zuiderpark was het min of meer hetzelfde met alleen Snow Patrol hier nog bij. Toen was er alleen in plaats van Balthazar een plekje voor Indian Askin

Nou ja, voor corona in het Zuiderpark was het min of meer hetzelfde met alleen Snow Patrol hier nog bij. Toen was er alleen in plaats van Balthazar een plekje voor Indian Askin
Dan mag Snow Patrol er wel weer bijkomen, anders wordt het niet veel.
Dat mag uiteraard. Ik vroeg het omdat ik nog niet zoveel mensen ben tegengekomen die Balthazar proberen ontwijken, in tegenstelling tot Bazart.
Ben blij om bij die kleine groep te horen!

• Leuk
Waarderingen: Thisso
Bij Kink kun je deze week kaarten winnen voor deze dag:
KOL-Stereophonics-Balthazar-Ten times a Million

Maar daar ben ik het helemaal met je eens @wenteldave Snow Patrol mag hier nog wel bij om het programma wat meer body te geven. Al zijn Stereophonics ook een goede liveband

Op Bands in Town staan Stereophonics ook als onderdeel van hetzelfde event...

Bekijk bijlage 1270
Stereophonics erbij is wel een interessante toevoeging. Blijf ik een fijne band vinden met een aantal erg goede nummers. Genoeg om de trip naar Weert te maken? Ik denk het niet nadat ik net 3 festivals achter elkaar achter de rug heb, maar lijkt een fijn dagje te worden.

Aangezien de bands zichzelf gaan bevestigen zou je verwachten dat er toch snel een aankondiging zit aan te komen......

Vind ik niet zo slecht. Allemaal - behalve KOL - nog nooit eerder gezien. Stereophonics en Balthazar stonden sowieso nog op lijstje om ooit ergens mee te pikken. Eigenlijk perfect.

Hmm, KOL en Stereophonics zijn in ieder geval fijn. Had mijn kaartje al gekocht iig, dus ben erbij.

Staat daarmee volgens mij wel de deur open voor Snow Patrol als vervanger ook van Richie...

Users who are viewing this thread