Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Nou ja, voor corona in het Zuiderpark was het min of meer hetzelfde met alleen Snow Patrol hier nog bij. Toen was er alleen in plaats van Balthazar een plekje voor Indian Askin
Nou ja, voor corona in het Zuiderpark was het min of meer hetzelfde met alleen Snow Patrol hier nog bij. Toen was er alleen in plaats van Balthazar een plekje voor Indian Askin
Maar daar ben ik het helemaal met je eens @wenteldave Snow Patrol mag hier nog wel bij om het programma wat meer body te geven. Al zijn Stereophonics ook een goede liveband
Stereophonics erbij is wel een interessante toevoeging. Blijf ik een fijne band vinden met een aantal erg goede nummers. Genoeg om de trip naar Weert te maken? Ik denk het niet nadat ik net 3 festivals achter elkaar achter de rug heb, maar lijkt een fijn dagje te worden.
Vind ik niet zo slecht. Allemaal - behalve KOL - nog nooit eerder gezien. Stereophonics en Balthazar stonden sowieso nog op lijstje om ooit ergens mee te pikken. Eigenlijk perfect.